طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من که دیگه عقلم به جایی قد نمیده :|

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ب.ظ

میگه: چرا به "خواهر" میگن "خار"؟

مثلا وقتی میخوان بگن "خواهر شتر" میگن "خارشتر" o_O

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

+تیتر
قبلش مگه میداد؟ 😂😂
پاسخ:
نمیداد؟ :/
:))))
وای مثالو
پاسخ:
;)
خخخخخخ 
عجب مثالی زده
پاسخ:
:دی
:))
پاسخ:
:)
راست میگه خوب :/ چرا خوب واقعا
پاسخ:
واقعا -_-
به خواهر ما میگیم آبجی ولی واژه خار یکم ضایعه انگار خواهر تو زندگی ادم مثل یه خاره و باید نابود بشه و خارشتر هم یعنی خواهر شتر و ضایع تر هست
و اخه ادم خواهر خودش را باید با خانم صدا کنه نه با خار!
پاسخ:
چه بل بشویی شده! :)))
خارشتر اشتباهه باید بگن شترِ خار دار :)))
پاسخ:
دیگه بدتر! =))
یعنی خارشتر خواهر شتره؟:))) 
چه مثالی زده واقعا:))
پاسخ:
داداششه؟! :-d
کولاک کرده :)))
عجب  دغدغه ای:))
پاسخ:
بدجور! :دی
خلاصه نسبت فامیلی دارن:))
پاسخ:
آره یه نسبتایی دارن ;)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کی بوده طرف :دیییییییی 
پاسخ:
آشناست :دی
😀😀👌👌 
جواب بده دی 
پاسخ:
o_O
چیه چشاتم اینطوری نکن 
پاسخ:
:|
ما یه زیارتگاه داریم تو شهرمون
که خواهر امام رضا هستن ایشون
همه میگفتن بهش، خاریمام
من بزرگ که شدم فهمیدم منظورشون خواهر امامه:-|
پاسخ:
عجب! :)
لابد به مادر میگن مار :)
پاسخ:
مازندرانی ها میگن
عجب
من تا حالا نمی دونستم شتر خواهر داره 😁😁😁
پاسخ:
بلکم برادر و دیگر اعضای خانواده! :دی
بفرست دو واحد زبان‌شناسی بپاسونمشون
پاسخ:
دو واحد کم نیست؟ ;)
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۳۴ ام اسی خوشبخت
ار کجا آورده این مثال رو ؟!
پاسخ:
از خودش :|
بگین.. برو از همونایی ک میگن بپرس! :|
پاسخ:
والا :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">