طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

لابد میگید: کی میتونه باشه؟!

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ب.ظ

میگه: جوراب خریدی؟

میگم: نه! جوراب واسه چی؟

میگه: دو روز دیگه روز مرده :دی

میگم: آها :)))

میگه: البته من جوراب زیاد دارم! نقدی حساب کن :دی


+ خوبه خودشون هم هدیه شون رو قبول دارن :پی

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

برادرتون بوده دیگه
پاسخ:
:دی
چیکار میشه کرد، کم توقعیم دیگه :)
پاسخ:
خعلی! :دی
۰۹ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۳۸ ام اسی خوشبخت
نقدیشون مبارکشون باشه :)
پاسخ:
مرسی :))
اخی:))
پاسخ:
;)
برادرت؟!:دی
پاسخ:
برادرم؟!:دی
 خوب معلومه دوست پسرت :دی خخخخخخخخخخ
پاسخ:
O_O
داداشتون .
پاسخ:
:)
از شما خسیسا بیشتر از این هم نباید انتظار داشت :دی و دیگه اینکه
مو کندن از خرس غنیمته :دی 
پاسخ:
o_O
:/
خب چی میشه خرید جز جوراب؟ گزینه واسه انتخاب هدیه برای آقایون کمه :|
حالا نقدی حساب کردین؟ :)


+ قبول نداشته باشنم.. مگه کاری از دستشون بر میاد؟! :)
پاسخ:
نه دیگه :)))
+ اصلا نمیتونن (نمیتونین) قبول نداشته باشن! :دی
ببینید قدرت تکرار رو خخخخ
ما که کمبر بند خریدیم این دفعه رو :/
پاسخ:
بعله :)))
مبارکشون باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">