طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اسی مشهور میشود!!

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ب.ظ

فکر میکنید چی شده؟؟؟؟ اصلا نمیتونید حدس بزنید!!!

ساعاتی پیش خیلی غافلگیرانه دعوت شدم به رادیو!!!!

امشب میهمان برنامه شون هستم!! اونم به صورت پخش زنده!!!

حالا چیکار کنم؟؟؟ من آماده نیستم!!!!


و اینک شرح حال:

یه شماره ناشناس به گوشیم زنگ زد. جواب دادم. یه آقا بود. گفت خانم فلانی؟ گفتم بله. گفت من فلانی هستم. شناختمش چون خبرنگار بود! گفت امشب میهمان برنامه رادیویی ما هستید! ساعت 21:30 رادیو باشید!

به همین سادگی و یهویی ای! :))

حالا به تاکسی بگم کجا میرم؟ رادیو؟! :دی


پ.ن: همیشه تصور میکردم یه روز تو وبلاگم درباره حضورم تو تلویزیون مینویسم! نمیدونم چرا اما یه حسی میگفت این اتفاق می افته!

تصویری نشد ولی با صدا شد ^_^

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۲۸)

۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۰۳ هاژ محمود
سلام

به به ^_^
بسلامتی
ان شاالله بزودی در تلویزیون حضور بهم برسانید! :دی
پاسخ:
سلام
مرسی ^_^
هر چی خدا بخواد :))
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۱۴ محبوبه شب
کدوم رادیو؟ رادیو استانی تون؟؟؟
پاسخ:
آره :)
رادیوشون چی هس حالا مام بگیریم گوش بدیم:)))

پ.ن : با اینکه از معروف شدنو شناخته شدن بدم میاد ولی منم همچین تصوریو داشتم و دارم حتی:)))

پاسخ:
مگه شبکه های استانی رو میتونید بگیرید؟

جدی؟! چه جالب! پس تو هم مثل منی ;))
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۲۱ محبوبه شب
ای بابا :/ 
حالا در مورد چی می خوای صوبت کنی؟ :دی
پاسخ:
درمورد خودم ;)
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۰ دیوانه ...
دِگ ما را نمیشمارید شما :(
پاسخ:
بشمارم؟؟!
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۶ دیوانه ...
:| 
خو فایل صوتیش رو بذارید دِگ 
پاسخ:
برنامه زنده است!
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۱ دیوانه ...
خیلیارو دیدم زنده رفتن مصاحبه کردن بعد فایل صوتیش رِ فرستادن 
:|
حالا نمیخواید ریا کنید اون یه بحث دیگه ایه
پاسخ:
کجا دیدید؟ :))

نگفتید چی بشمارمتون؟! o_O
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۵ دیوانه ...
یکی برا ریا کردن رفته بود برنامه زنده مسابقه هم بوود 
ازشون فایل صوتی رِ گرفته بود 
دِگ برا کل خونواده فرستاده بود که من رفتم راادیو :/
بشمارم رو هم بیخیال :|
پاسخ:
پس از آشناهاتون بودن
یعنی تو مسابقه رادیویی شرکت کرده بودن؟

چرا گفتید خب؟ یه اصطلاحه؟! :|
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۲ دیوانه ...
نه آشنا نبود :|
پاسخ:
o_O
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۷ دیوانه ...
منظور برا کل خونوادشون و من :| 
پاسخ:
آها برای کل خانوادشون و یک ناآشنا :|
چه جوری میشه این برنامه رو گوش کرد؟
پاسخ:
نمیدونم راستش! شاید با ماهواره بشه
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۸ دیوانه ...
بله تو مسابقه رادیویی شرکت کرده بودن :|
پاسخ:
حالا برنده هم شده بودن یا فقط شرکت کرده بودن؟! :)

میخواین الآن بشمارمتون؟ o_O
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۴:۴۸ آقای سین
چه جالب :)

از این گوینده رادیو بپرسید چی مصرف میکنن صبح زود اینقدر سر حال هستن؟ :)))
پاسخ:
بله :)

گوینده ی این برنامه شبا میاد رادیو؛ از شیفت صبح اطلاع نداره :)))
اها استانیه:-/
نکه خیلی‌رادیو گوش میدم
یه رادیو جوان بیشتر نمیشناسم:))
پاسخ:
الآن که تلویزیون هم شبکه های رادیویی رو میگیره :)
موفق باشی عزیز:)
پاسخ:
مرسی ^_^
خوش اومدی :)
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۵۹ محسن رحمانی
هیچی حتما باز سوتی دادید:دییییییییییی
دروغ میگی( از اصطلاحات رایج دخترا): دییییییی
فایلش رو بذارید گوش بدیم
پاسخ:
:/
خوب به اصطلاحات دخترا واردین ها :دی
باید ببینم چی پیش میاد
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۵۹ مترسک ‌‌
بیا باهات سلفی بگیریم، من آخه عادت دارم با سلبریتیا سلفی بگیرم D:
پاسخ:
پس بگید سییییب :))))
خود تلویزیونو نگا نمیکنم چه برسه به رادیوش(البته نمیدونمم چی به چیه!!):)))
مگه اینکه چی داشته باشه برم بشینم نگا کنم:))
پاسخ:
منم همینطورم ;)
حتی نمیدونم روال این برنامه چطوریه و چی باید بگم! :دی
۱۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۳ محسن رحمانی
نخیر جوکش رو خوندم :دیییییییییییییییییییییییی


پاسخ:
شما هم که استاد جوکید! :دی
۲۰ دی ۹۶ ، ۱۸:۵۳ ام اسی خوشبخت
موفق باشید :)
+ ما رو نمیشماری یه ترجمه تحت اللفظی از ترکی به فارسی هست. این کلمه تو ترکی بجز شمارش, معنی به حساب آوردن و محل دادن به یک نفر هم میده. منظور این دوستمون اینه حالا که معروف میشید دیگه ما رو محل نمیدید :)
پاسخ:
مرسی ام اسی جان ^_^
که اینطور! ممنونم از توضیحت عزیزم :)
۲۲ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۶ علیـ ــر ضــا
اسی ما امضای میخوایم😂😂
پاسخ:
امضای هم خوب است :دی
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۲۲ پیمان کرامتی
رادیو کجا؟ خخخ
پاسخ:
استانی :دی
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۰:۴۴ پیمان کرامتی
خو کو سندش خخخ
پاسخ:
تموم شد دیگه! پخش زنده بود :دی
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۱:۰۰ پیمان کرامتی
خو   فایل ضبط شدش ازشون میگرفتین
یا اصلا به کسی میگفتین ضبط کنه خخخ

الا رو چه حساب و از کجا  شناختنتون

چی پرسیدن چی گفتین
جالبه خخخ
پاسخ:
رو حساب سلبریتی بودن :پی
در مورد خودم پرسیدن؛ بیوگرافی و از این دست سوالا :دی
۲۴ دی ۹۶ ، ۰۷:۲۸ کنت مونت کریستو
آخ.اسی امضا میدی؟!:)))
+دیگه مشهور شدی خلاصه ما رو یادت نره!
پاسخ:
شما؟! -_-
:)))
۲۷ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۱ آسـوکـآ آآ
باریکلاااااااااا
خُب ؟ چه حسی داشتید؟:)
پاسخ:
مرسی ^_^
اولش یه کم استرس داشتم ولی بعدش خیلی ریلکس شدم :)
خو فایل صوتیش کو؟؟!
ب چ عنوانی بهشون معرفی و دعوت شدین؟
پاسخ:
اگه بذارم هم کسی متوجهش نمیشه :)))
به عنوان شاعر! :دی
چرا کسی متوجه نمیشه؟؟
پاسخ:
چون به زبان محلیه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">