طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

زنگ املاء

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶ ب.ظ



به نظرتون دقیقا چی شد الآن؟؟ o_O

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۲۵)

حیاط :دی 
این رو تو نوشتی؟^__^
نوچ نوچ :دی 
پاسخ:
من؟؟!! مگه داریم؟؟؟ -_-
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۱۸ امید (لانتوری)
متعجبم چرا توی این اثر هنری
آدرست را نکوبوندی
پاسخ:
=)))))))))))))))))))
حواسم نبود یادم رفت!!!! :دی
اسی جان احتمالا شام بدن درسته :دی 
حیاط نه حیات :دی 
نوچ نوچ :دی 
پاسخ:
o_O
"شام میدن" درست تره :)
شام میدن درسته تره حتی :دی 


آخ آخ آدرس که جناب لانتوری گفته آخ آخ چقدر چسبید  :)))



+
اگر تو ننوشتی پ کی نوشته ؟^__^

پاسخ:
حتی :دی

کلا از کامنتاش حمایت کن :))
+ واقعا با شناختی که از من داری فکر کردی من نوشتم؟ ;)
فکر نمیکنم مطمئنم :دی 


پسر دایی کوچکه کار اونه ؟^__^
یا داداش کوچکه ؟^__^

پاسخ:
عجبا :|
بالآخره کار منه یا پسر دایی کوچیکه یا داداش کوچیکه؟ :)))
انگار این معماهای شمارو بنده باید حل کنم
طرف که یحتمل اخوی‌تان است می‌فرمایند:
سلام
به مامان بگو من اومدم هیأت [هیئت]
[واز آنجا که معمولا هیئت‌ها آخر مجلس شام می‌دهند اینجا هم] احتمالا شام می‌دن.
OK؟
پاسخ:
دقیقا جای شما خالی بود!!!
آفرین!! مثل همیشه درست گفتید :))
اوکی :)
قطعا داداش کوچکه :دی 
پاسخ:
چه قاطع! :دی
نه نه قطعا داداش بزرگه :)))
اصلاح میکنم‌:)))
پاسخ:
ای بابا! تو که مطمئن بودی خودمم! بعد قاطعانه گفتی داداش کوچیکه! حالا میگی قطعا بزرگه!
کلا همه رو با اطمینان میگی؟ :-d
هیأت شام میدن. :|

پاسخ:
درسته :دی
قطعا داداش بزرگه است بدون شک ‌...
چون این پیامک ساعت ۹ شب اتفاق افتاده ...
ساعت ۹ شب نه تو میتونی بیرون باشی نه داداش کوچکه :))
فقط داداش بزرگه میتونه :))
بقول جناب لانتوری دیگه حرفم نباشه 
همینی که میگم‌ :))))

پاسخ:
:)))))))
امیدوارم این "قطعا" و "بدون شک" ها ماندگاری بیشتری داشته باشن ;)
این هیئت نیست یه وقت؟ :|
پاسخ:
چرا همونه :)))
دم خونوادتون گرم : ) و یحتمل فرستنده پیام باید برادر بزرگوارتون باشن!
پاسخ:
ممنون و متشکر ^_^
احتمالش هست ;)
آقاگل من حاضرم ۴۰۰ هزار بدم بیایی بهم بگی :دی :))
البته ممکنه دایی تون باشند :))


بقول کردا چوزآنم ولم بکه :دی :)))
من برم صدام میزنن :))))
من برم به مراسمم برسم :))))
خداحافظ :))
پاسخ:
مزش به اینه که خودت تشخیص بدی!
اصلا 1 تومنش کن بیا خودم بهت بگم :))))
آخه منم همچین مشکلی با داداش کوچیکه دارم و اون همیشه اینجوری پیام میده و من باید پیامشو بکاوم -_-
پاسخ:
الهی :)))
یاد یه پیام دیگه از همین فرستنده افتادم که به زبان محلی نوشته شده بود ولی من فارسی خوندمش! و کلا داستانی شد o_O
هیئت
پاسخ:
آفرین!
هیات منظورش نیست؟هیأت؟(-:
پاسخ:
هست :)
املاع رو بی خیال..
شام چی میدادن حالا؟؟
پاسخ:
نپرسیدم o_O
کامنتای اولی رو ک خوندم..
دوستان ب شوخی نوشتن ک حیاط درست تره دیگه؟!
پاسخ:
باید از دوستان پرسید! :دی
اون هیئت بوده:-///
:))
پاسخ:
بوده :))
۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۴۷ علیـ ــر ضــا
دی چه دیوونه ای
شاید منظورت غذا دادن به حیات زندگیه 🙂✌
یا غذا دادن به جسمت حیاط
پاسخ:
بله؟؟!! o_O
:/بنده یاواش یاواش از کادر در میرم!
پاسخ:
:)))
منظورشون هیئت بوده؟
پاسخ:
بله بله
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
آخه من یک خیال کردم تو حیاط شام میدن :))
مثل قدیم های خودمون :))

دوما بحث اصلی من داداش بزرگه بود نه هیئت روله :دی


+
سلام

پاسخ:
خب نکته ی اصلی پست یا به عبارتی، مورد سوال ما همون "حیات" بود دیگه! نه فرستنده ی پیام! :دی
+ سلام روله
من اصلا منظورم نکته نبود خو :)))
خدایی نبود وگرنه  هیئت  رو میگفتم :))
فقط فرستنده مهم شد برام که ببینم کی اینو اینجوری اشتباه نوشته ؟:دی

اگر دوباره کامنتام بخونی متوجه میشی تمام حرف من فرستنده اش بود نه
نکته اش :)))
پاسخ:
خب تو نکته اش رو نگرفتی دیگه! نه خدایی میگفتی هیئت؟؟ پس اون "حیاط" چی بود که گفتی؟
فرستنده مهم شد که ببینی کی "حیاط" رو اینجوری اشتباه "حیات" نوشته؟ :-d
نه تنها مسیر اصلی رو به اشتباه رفتی بلکه کلا رفتی تو یه فاز دیگه :)))
من هر بار که کامنتاتو میخونم میبینم تو اصل رو نگرفتی و چسبیدی به فرع :دی
اتفاقا از "حیات" اشکال گرفتی! اما به عنوان "حیاط" ;)
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۴۳ ام اسی خوشبخت
منظورش که هیات بوده و احتمالا یه آقاپسر بوده، معمولا املای آقایون انقدر ضعیفه :)
دوستان عزیز، حیاط و شام میدن دقیقا چه ارتباطی به هم دارن؟
پاسخ:
همینطوره :دی
همینو بگو!!! نکته انحرافیش دقیقا اینه! اگه رفتن حیاط خب کدوم حیاط؟ وقتی مشخص نشده کدوم حیاط پس باید حیاط خونه ی خودشون باشه دیگه! بعد چه جوری میشه که رفتن حیاط و احتمالا شام میدن؟؟ این چه جور حیاطیه که احتمالا شام هم میدن؟؟ یعنی به مامان بگو من تو حیاطم و شام میدن؟؟ اصلا میشه همچین چیزی؟؟
چقدر حرف زدم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">