طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مشکلات خود را به ما بسپارید :دی

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۰ ب.ظ

ایام ایام آجیل خوریه!

علاوه بر آجیل عید (که من پسته و فندقاشو دوست دارم)، یه نوع آجیل دیگه هم داریم به اسم آجیل مشکل گشا!

نمونه ی بارزش خودم هستم! :دی


خواهش میشود :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

:)))
پاسخ:
:دی
:))
حالا کدوم یکی از قسمت های اجیل هستس 

پسته؟فندق و..
:)
پاسخ:
کلش :))
 کاش همه مثل شما مشکل گشا باشند :)))
پاسخ:
همه که نیستن! ما یه دونه ایم :دی
دیووووونه :)) 
پاسخ:
اختیار دارید :))))
O_o
پاسخ:
:))
که این طور :))
پاسخ:
بعله :دی
حالا کیلوی چنده ؟:دی 


سلام بیوفا :)
بیا مشکل منم حل کنم ای مشگل گشا :دی:)
پاسخ:
کیلویی نیست! بسته ایه ^_^

سلام! یاد یکی از آهنگای افشین افتادم :))
باشه ;)
عجب :))
حالا خوبه برم به معلمه بگم فلانی حرفای معشوقه ات رو گذاشته تو وبلاگش؟ برم؟ برم؟ :D
پاسخ:
:دی
شما هم کاندید شدید؟ :))))
برید بهش بگید واسه معشوقش شارژ بگیره که فلانی سوژه شون نکنه! بلکه اینطوری شما هم مراسم عقدشون دعوت شدید D:
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۴۳ ام اسی خوشبخت
دست شما درد نکنه، یه زندگی رو نجات دادین :)
پاسخ:
واقعا اگه من نبودم معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظارشونه!! O_o
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۰۰ Mohsen Farajollahi シ
زیاد تند نرید هنوز تو مرحله آزمایشی هست :|
ولی از معما خوشم میاد کارشون درسته ^_^
ان شاءالله خوشبخت بشن ما که تو هیچ چی نتونستیم شیرینی بخوریم :(
پاسخ:
اونا که خیلی عجله دارن!
ایشالا شیرینی عروسی خودتونو میخورید! :دی
البته اگه تا حالا نخوردید! :)))
کیه ک فندق و پسته هاشو دوست نداشته باشه؟!!
البته بادومم خوبه.. شور و هندی و زمینی و... کلا از همه نوعش! ^_^

از 00:59 تا 01:08 دقیقه بامداد رو سانسور کردین؟! :|
:)

خیر از جوونیتون ببینید! :)
پاسخ:
اصل اصلش پسته است :)))
من و سانسور؟؟ استغفرالله o_O
جلوگیری از اطناب بود :دی

پیر شم اصلا ^_^
آی مشکل گشا... بیا مشکل ما رو هم بگشا :دی
پاسخ:
حتما! فقط قبلش با منشیم هماهنگ کن ;)
ایشاللا :)
(در پاسخ به جوابتون به کامنتم!)

+ ی چیزی..
من معمولا دوستای کمی رو دنبال میکنم تو وب اما در صورت دنیال کردن، دوست دارم واقعا دنبال کنم مطالبشونو.. واسه همینم از همون اوایل سعی کردم حتی الامکان واسه همه پست هاشون کامنت بذارم..
اینکه سعی میکنم همه پست های وب شما از کامنتای بی مزه‌م:)) بی نصیب نمونه .. اینه ک برام جالب بود ک شما این کامنت گذاشتن واسه هر پست رو متوجه شدین! حتی پست هایی ک کامنت نذاشتم رو هم میدونستین! :) واسه همینم هست ک نمیخوام این زنجیره قطع بشه! وگرنه خودم به هجو بودن بعضی از کامنت هام واقفم!:))
این بود انشای من! ^()^
پاسخ:
مرسی ^_^
همچنین شما :)
+ به شما میگن یه مخاطب واقعی!
این چه حرفیه؟ من واقعا از شما ممنونم، این زنجیره برام خیلی باارزشه...
:)
نمرتون 20! ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">