طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چی بهتر از این؟؟!! ^__^

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ

مثل این که راستی راستی امام رضا ما رو طلبیده!!!

ان شاءالله فردا راه می افتیم

هر کی پیغامی داره بیاد تو صف :دی


چند روزی نیستم، اگه نت داشتم از مشهد براتون پست و عکس میذارم :)

اگه نه هم که وقتی برگشتم حتما یه پست تصویری واستون سوغاتی میارم ^_^


مشهدیاش کجان؟؟ مهمون نمیخواین؟؟ :)))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

التماس دعا:-* 
پاسخ:
محتاجیم به دعای دوستان :**
زیارتتون قبول پیشاپیش...
دعا کنید واسمون....
پاسخ:
ممنونم :))
چشم
نایب الزیاره من مشهد باش
پاسخ:
اگه لایق باشیم حتما
خوش اومدین
بهش بگو خیلی دوس دارم بیام دیدنش...
پاسخ:
حتما!
ایشالا به زودی :)
خوش به سعادتت..التماس دعا :)))
پاسخ:
ایشالا قسمت شما بشه :)
حتما :*
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
یعنیااااااااااااااااااااااا
یه تابستون من نتونستم بیام مشهد
کل سال پنجشنبه جمعه مشهد بودم حالا هییییییییییی همتون بیاید مشهد باعشههههههههههههه؟
(حرص خوردن)
پاسخ:
تو مشهدی هستی؟؟؟!!!!
چقدر حیف شد که نیستی :(
آخه تابستون نباید بری خونه؟؟ :/
سلام برسون......
پاسخ:
حتما عزیزم :*
فقط همین: خوش به حالتون :/
پاسخ:
آخی :)
ایشالا شما هم میرین!
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۳ فروردین دخت
خیلی دلم میخواست منم میرفتم مشهد ولی خب نطلبید...

اگه میشه اگر یادتون موند برای من هم دعا کنید...واقعا به دعا اختیاج دارم... :))

ممنون
پاسخ:
ایشالا خیلی زود میری :)
حتما عزیزم!!
خوش اومدی
خوش به سعادتتون
التماس دعای فراوان داریم:)
پاسخ:
ممنون
حتما :)
دعاگوی ما هم باش ..
پاسخ:
چشم آقا محمد رضا :)
اسی جان
زیارت قبول پیشاپیش

التماس دعا...:*
پاسخ:
ممنوووونم :)
حتما یلدا جان :*
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۶ قاسم صفایی نژاد
السلام علیک یا امام الرئوف
التماس دعا
پاسخ:
:)
بله حتما
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعاییم...
التماس دعا
پاسخ:
باشه حتما
واااایییی من الان این پستت رو دیدم اسی به به چه سعادتی 
عزیزم زیارتت قبول باشه*:
از طرف من یه سلام مخصوص کن به اقا^_^

واسمون دعا کن :*
پاسخ:
فدای تو عزیزمممم :)
چشم گلم حتما :**
التماس دعا

خوش بگذره بهتون
پاسخ:
حتما!
مرسی :)
ای بابا موقعی که این پست رو گذاشتی من اصلا تو دنیای وبلاگا نبودم...
پاسخ:
پس کجا بودین؟؟
ترسیدین رفتین قایم شدین؟؟!! :دی
انگار خیلی دیر اومدم:/
پاسخ:
دیر به دیر میای دیگه ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">