طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

منِ مظلوم :(

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

1-امروز داشتیم یه مستند حیوانات میدیدیم

میمونه رفته بود تو رودخونه گُلای توی آب و بچینه، همونطور که بچه ش ازش آویزون بود داشت زیر آب شنا میکرد، وقتی به دست و پا زدنش زیر آب نگاه کردم خنده م گرفت :)))

داداش کوچیکه گفت: چیه؟ یاد خودت افتادی؟؟؟ :دی


میبینید چقدر بدجنسه؟؟ :( :/


2-بعدازظهر با مامانم تو حیاط نشسته بودیم یهو مامانم زد زیر خنده! هی به من نگاه میکرد و میخندید!! منم این شکلی :| بودم

ولی خنده ی مامانم تمومی نداشت! بعد چشماشو بست و گفت: نبینمت که نخندم!

دوباره که چشماشو باز کرد و نگاهم کرد از خنده غش کرد!! آخرشم فرار کرد رفت تو اتاق که دیگه منو نبینه!

یعنی من اینقدر خنده دارم؟؟؟ :|


با این وضعیت دیگه به چه امیدی زندگی کنم؟؟ :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۰۹ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۰ بابا لنگ دراز
خوبه ک
موجباته خنده و شادی بقیه رو فراهم میکنید :)

پاسخ:
اینه رسمش؟؟ نه واقعا داشتیم؟؟ :/

خدا حفظشون کنه :)



+

به امید اونی که میاد :دی

پاسخ:
ممنون :)
+
نه باو :/
1.
جوابشونو ندادین؟ :)
اون قول معروف رو شنیدین که در مورد حرف حساب و جواب و این حرفاست؟ :))

2.
خب گریه کنن خوبه ؟:| خنده خوبه دیگه :))


عنوان پست -->  :'(  )':
پاسخ:
شما که بدجنس ترین!!!!!!!!! O_O
خنده به من خوبه؟ :|
:''''''''''''''''''''((((((((((((((((((
اوه اوه..
قضیه جدیه انگار!! [فرار]
پاسخ:
کجا؟؟؟ وایسا بینم...... !!!!! :////
خخخخخ
با این وضعیت پیشنهاد میکنم برید معتاد شید:))))
پاسخ:
دقیقا به همین فکر افتادم :(
تو پست نگفتم که کلیشه ای نشه :|
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۴۶ بابا لنگ دراز
شیشه!
پیشنهاد من شیشه س!
اصن با درخت هم صحبت میکنید!شایدم در!شایدم گربه!از تنهایی در میایید اصن
پاسخ:
فایده ای هم داره؟؟ شما تضمین میکنید دیگه؟؟ :(
(((((: خخخ اون تکیه مامانت باحال بود
پاسخ:
;)
خب خداروشکر که موجبات شادی خانواده رو فراهم میکنی
:))))
پاسخ:
مغنا؟؟؟ :/
حالا که خوب نگات می کنم نمی تونم جلو خندمو بگیرم 
خخخخخخخخخخخخخخخ
ههههههههههههههه

پاسخ:
عجب بی معرفتایی هستین :/
باور کن الان منم خنده م گرفته :)))))
پاسخ:
O_O
واقعا که ://///
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خخ چه مامان باحالی داری! خدا حفظشون کنه!
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم، خدا عزیزان شما رو هم حفظ کنه
۰۹ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۳ مستر نیمــا
واسه همینه داداشا همیشه خوبن:دی
پاسخ:
خییییلی :/
سلام دوست خوب من؛
وبلاگ زیبایی دارید، تبریک می گم خدمت تون :)
پاسخ:
سلام
ممنونم
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">