طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

هدیه ی روز جوان

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ق.ظ

اول از همه میلاد حضرت علی اکبر (ع) رو تبریک میگم :)

جوانها روزتون مبارک ^_^


امروز غروب به مامانم گفتم: فردا روز جوانه، بهم کادو بده!!

مامانم گفت: اون واسه پسراست!!

گفتم: چیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه دختر و پسر داره؟؟؟ مگه وقتی به یکی میگی پیر فرقی داره زن باشه یا مرد؟؟ یا به یکی بگی بچه مگه جنسیتش مطرحه؟؟ جوان هم به یه رده ی سنی خاص اطلاق میشه، ربطی هم به جنسیت نداره، تا کی تبعیض جنسیتی؟؟؟؟ آخه چقدر شما پسر پرستین؟؟؟ باید بریم برام کادو بگیری :/

خلاصه مامانم و بردم بازار و ازش یه تی شرت هدیه گرفتم :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

عیدتون مبارک :)

والاع اینجور که شما گفتین..
هدیه نگرفتین.. زورگیری کردین!!:))

+ ضمنا مادر خانمتون راست میگن.. تولد حضرت علی اکبره.. لذا فردا روز پسران جوان محسوب میشه! D:
پاسخ:
مرسی
نخیرم، خودم میخواستم حساب کنم ولی مامانم گفت نمیخواد
+ هیچم اینطور نیست، پسرا اصلا روز ندارن :/

سلام

روز و شبتون مبارک :)

عیدت مبارک :)


+

عیدیت هم مبارک :)



++

ما  که جوانتر بودیم پدرم جلوی چشمم زنگ میزد به داداشام و به

همشون روز جوان تبریک میگفت و من فقط منتظر بودم ی تبریک خش و خالی بگه :(

ولی هیچوقت تو اینمدت نگفت که نگفت :(

همیشه هم میگه روز جوان من باب فقط پسراست :|

تولد علی اکبر مال پسراست نه دخترا :|

منم همون لحظه میرم تو افق محو میشم ولی چند سال پیش

خیلی ریلکس ریلکس تر به تموم پسرای جوان فامیل هم حتی زنگ زد و تبریک گفت حتی بعضی هاشون بهشون پیامک داد ولی من همینجوری نگاش کردم و لبخند زدم (حتی حسودی هم کردم :دی )

امسال هم قطعاً نمیگه بگه من عیدی میدم :دی

پاسخ:
سلام عزیزم
عید شمام مبارک :*
+مرسی :)
ای بابا :/
از پدر بپرس: من الآن در چه رده ی سنی قرار دارم؟
و وقتی گفتن جوان، بگو: روزم مبارک!!! :)

جالبه مامان من با این که گفت روز پسراست اما واسه داداشام هیچی نخرید :)))))))))))))

الان که در رده سنی میانسال هستیم :دیییییییییییییی :))))))))))

بپرسمم همین رو میگه :))))))))))))

بابا من فقط تبریکش رو دوست داشتم بگه که نمیگه :)):|



+

ممنون


++

بنظرم هیچی به روی داداشات نیار چون خودتم باید بری کادو بدی به برادران

دنبال دردسر نگرد :دی

از من گفتن بود خواه پند گیر خواه ملال :دی

پاسخ:
انسان تا قبل از 40 سالگی جوان محسوب میشه

++ نه بابا! ممکنه من مجبورشون کنم واسم کادو بگیرن، اما اونا ازم کادو نمیخوان! هرچند کادو هم واسم نمیگیرن :دی
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۳۲ ماهی سیاه کوچولو
واسه علی اکبر میگن روز پسرای جوانه
دخترا که واسه خودشون روز دختر و هزارتا مناسبت اینجوری دارن :/
پاسخ:
نخیر اینم مشترکه :پی
روز جوان مباااااااارک
پاسخ:
مرسییییی
روزت مبارک خانمی:)
عهههه اصن پسر دختر نداره روز جوانه دیگههه
منم عیدی موخام:(((
پاسخ:
مرسی عزیزم
روز تو هم مبارک
بله دیگه!
الهی... :)

روزت مبارک اسی جان :*

 

کلی به کامنت میثم خان خندیدم :))  زورگیری:)))

پاسخ:
ممنونم یلدا جان :**
میبینی توروخدا؟؟؟!!! :/
الووووووووووووووووووووووو 110 
میخواستم یه زور گیر رو معرفی کنم 

.
.
.
الووووووووووووووو
الووووووووووووو
.
.
.


































:)))))


پاسخ:
چیییییی؟؟؟؟؟!!!!!!!
عه :|
آقا وقت پلیس و نگیر :دی
:)))))))
منم روز جوان رو تبریک میگم 
به همه اونایی که دلی جوان دارن نه سن جوان 


همیشه شاد باشید و موفق 
پاسخ:
تشکر
مرسی همچنین
فک کنم فعل جملت اشتباه
هدیه گرفتمممم
نه گل من
هدیه را کندی
:))))

احسنت بر شما که از حق جامعه ظلم دیده ما حمایت کردی
اصلا باس فرستادن سازمان مللی جای
حیف میشی اینجآ!



شادزی دلفینکم^__^
پاسخ:
خب کندن هم نوعی گرفتنه دیگه :)))
خواهش میکنم شرمنده نفرمایید :دی
قربانت عزیزم
روزتم مبارک
روز جوان مبارک :)
تی شرتت هم مبارک :)))
پاسخ:
مرسی همچنین نگار جان:*
ممناانم ;)
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۰ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خخخخخ
هدیه زورکی مبارک :)
پاسخ:
:))))
روز تو هم مبارک :)
روزتون مبارک
پاسخ:
متشکرم
هم روزتون مبارک هم اون تیشرته:)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
روزتون و روزمون مبارک:)
الان اگه ب مامانم بگم میگه باشه شام ی غذای خوشمزه درست میکنم واسه کادوتون:))
پاسخ:
مبارک ^_^
عه! یعنی مواقع دیگه شام بدمزه درست میکنن؟؟!!! O_o
خب راس میگه.روز دختر واسه شماست روز جوان مال ما:دی
پاسخ:
نخیر! روز جوان مشترکه، از اسمشم مشخصه :دی
مبارکه .. به شادی بپوشینش :)

+ از اونور بام نیفتین دیگه! :))
پاسخ:
متشکر
+نه جدی گفتم! روزی که مختص پسرا باشه نداریم، روز جوان که مشترکه، روز پدر هم مال پدرا و آقایونه نه پسرا :پی
هیچ کدوم از مراسم ها فرقی نداره
به هر حال باید به دخترا هدیه داد...

پاسخ:
ایول!!!!!
به این میگن کامنت :))
از آقای علی نیا که همیشه ساز مخالفن واقعا بعید بود!! :دی
مرسی :)
:))
پاسخ:
:)

گاهی هدیه زوری هم میچسبه ! D:


پاسخ:
خیییلی ;)
روز جوان بر شما مبارک
پاسخ:
ممنونم
همچنین
سلام

عیدتون مبارک :)
پاسخ:
سلام
مرسی! عید شمام مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">