طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مرحله ی دوم چالش برترین پست سال :)

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ
دوستان!!!! زمان شرکت در چالش به پایان رسید!!!!
در این مرحله لینک پست های معرفی شده قرار داده خواهد شد تا شما مخاطبان گرامی، به پست ها امتیاز دهید :)
لطفا پس از مطالعه ی دقیق تک تک پست ها، نسبت به امتیاز دهی (تا سقف 20 نمره) به تمامی پست ها اقدام نمایید و در آخر، پست برتر از دید خودتان را انتخاب و معرفی کنید! (این پست نمیتواند پست خودتان باشد :دی )
پستی که بیشترین امتیازات و بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد، به عنوان پست برتر سال معرفی خواهد شد ^_^
+از میم عزیز که لینک پست چالش را در وبلاگش قرار داد، کمال تشکر را داریم :*

لینک پست ها به ترتیب حروف الفبا:

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۷۴)

عه من برنده ام اصن :دی
پاسخ:
چرا شرکت نکردی؟
سلام
اگر رای دادن برای عموم آزاده من به پست دنده رو بکش خانم المی بیست میدم
و به آشپزی آقای پیمان هم 19.5 میدم
بقیه پست ها رو با ارفاق 13.75 میدم
ببخشید دیگه دست به نمرم زیاد خوب نیست

پاسخ:
سلام
بله آزاده
با این ارفاقتون دست حاتم طائی رو از پشت بستین شما :|
با این اوصاف پست برتر هم از نظر شما همونه که 20 دادین؟
چند تا مطلب بگم
اینکه سبک نوشته ها فرق داشته باشه مهم نیست باید به نثر نوشته ها رای بدیم در اصل نمره ای که نوشته میاره به این علت به نوشته داده میشه که به جامعه و اجتماع و درد مردم تا چه اندازه نزدیکه و اصلا توجه مخاطب رو برای خوندن جلب میکنه یا نه
دو نوشته ای که بود و من نمره دادم بهشون به دلیل طنزگونه بودن و داستانی بودنشون بیشترین نمره رو گرفتن و اینکه نوع نوشتار به هم تنیده و تو در تو نبود بعضی از متن ها زیر هم خطوط بسیاری رو ردیف کردند که موجب خستگی چشم میشه
بهترین متن هم که باشه باز چشمو خسته میکنه
البته به خود اَسی بولیده هم 13.75 دادم به خاطر اینکه مطلبشو قبلا خونده بودم و تکراری شده بود برام
:دی
پاسخ:
عجب دلیل قانع کننده ای :/
ساز مخالفین دیگه کاریش نمیشه کرد :دی
ممنون که رای دادین
تا کی میتونم رای بدم ؟
سلام خوبی ؟
من خوب نیستم مهمونام یک طرف که فرداشب میان !یک طرف م فردا توزیع دارم :||
حال هیچی هم ندارم هیچی :((

پاسخ:
دیگه تا جمعه رأیت و بگو
سلام مرسی گلم
ای بابا تو چرا همیشه اینقدر سرت شلوغه؟؟؟
میم: ۲۰
امیر وحید کوچولو:۱۹
 پیمان:۱۹
بهمن:۱۸
یلدا:۱۷
محمدرضا :۱۶

اسی بولیده:۱۶
المی :۱۶
سین:۱۶

تا اینجا من همه رو مقایسه ای نمره دادم،ملاکمم میزان به دل نشستنه مطالب بود ...برای همون امیدوارم دوستی از دستم ناراحت نشه چون من کسیو نمیشناسم و بی غرض نظرمو با نمره گفتم.
اما در خصوص پست سایر دوستان چون مطالب از خودشون نبود من واقعا نمیدونم چه نمره ای بدم، باقی دوستان برای اینکه عادلانه باشه و چون بالایی ها همه مطالب خودشون بود و کسانی که نام بردم نه، برای همون از نظر من باقی زیر  ۱۴ چون از خودشون نبود.
خودمم ۲۰
اما برترین پست از نظر من میم 



پاسخ:
اگه هم پست مال خودشون نباشه به هر حال مطلبیه که مورد پسندشونه و اون رو تو وبشون درج کردن! پس بهتره به سلیقه شون تو انتخاب متن نمره بدیم!
البته روزمرگی رو من میدونم که پست از خودشونه!
حالا بگو ببینم زیر 14 یعنی دقیقا چند؟؟؟ :)
پست شماره یک 9
پست شماره دو 4
پست شماره سه 11
پست شماره چهار 5
پست شماره پنج 20
پست شماره شش 18
پست شماره هفت 14
پست شماره هشت10
پست شماره نه 8
پست شماره ده 12
پست شماره یازده15
پست شماره دوازده 14
پست شماره سیزده 19
پست شماره چهارده19

واقعا سه پست سخت بود بگم کدوم برام بهترینن چون هرکدوم عالی بودن تو نوع خودشون ولی خب اختلافی میلیمتریمن به پست شماره پنج رای میدم


پاسخ:
شما که همه رو تجدید کردید با این نمرات خخخخخخخخ
ممنون از رایتون
هورا هورا پستم 13/75رو گرفت حداقل :دی 
خوبه حداقل ده ناپلونی رو نگرفتند :دی 

پاسخ:
آره واقعا :دی
مراتب تبریکات ما را پذیرا باشید :)))))))
یعنی‌که ۱۳

پاسخ:
ok
آقا پیمان سلام :)
یعنی با این نمرات با تبصره هم حتی قبول نمیشیم :دی
من برم با مواد منفجره خودمو منفجر کنم ؛ )



+
از کدوم نظر کاری یا شخصی ؟



پاسخ:
واقعا نابودمون کردن :)))))
بریم در افق محو شیم ;)
+از هر دو نظر عزیزم
در جواب کامنت 22 :
سلام :)
من میخوام برم دفاع :دی 
من بشخصه درست پستم مربوط به خودم نبود  و اون فایل ها رو من تهیه نکردم 
ولی من ریا نباشه خیلی خوشحال هستم عضو کوچکی از جمعیت امام علی هستم 
اگر اون فایل ها رو قبل انتخابات گذاشتم فقط و فقط بخاطر یک دیده شدن کودکامون بود 
دو : هدف اینبود که به کسی ملت رای بده که حداقل درد این کودکان رو با تمام وجود 
درک کنه .
سه با نظر اسی بانو هم موافقم که در جواب کامنت شما گفتند 
در هر صورت ممنون از رای تون حداقل نمره 13بهتر از نمره ی 5آقا پیمان بود :دی


+
مشغله‌های کاری یه دلیل قانع کننده دارم که بعدا شاید برات گفتم :)
مشغله‌های شخصی متاسفانه اینکه خیال میکنند من ...بی خیال تو این پست نمیشه حرف زد 
پستت رو نابود میکنم :دی 
مرسی 
++
خدا رو شکر تا جمعه دیگر وقت هست :)
یعنی جمعه آخر سال که منظورتون نیست ؟
من شبی یک نمره تعیین میکنم برای هر پست :)


پاسخ:
منظورم همین جمعه بود :دی
جواب کامنتت و اصلاح کردم :))
کودکانمون بوو اصلاح میکنم :)

+
من نمیرسم همشو بخونم و ببینم  :||||
زمان کمه :((((((((((
پاسخ:
کاری نداره که! هروقت 5 دقیقه فرصت آزاد داشتی بیا یکیشون و بخون و برو :)
9.75 1 5 2 18 3 4 4 16 5 13 6 ...... 7 8 8 12 9 13 10 18 11 4 12 18 13 16 14
پاسخ:
خیلی عذرمیخوام ولی اینا چی هستن دقیقا؟؟؟ کدوم به کدومه؟؟؟ o_0
ok گرفتم!! :)))
نمره ی خودتون و پست برتر از نظر شما؟؟؟
:)
کار جالبیه و منم دوست داشتم باشم تو مسابقه ات...
ولی خیلی درگیر بودم این چند روز. :(((((((
یه وقت فکر نکن وبلاگتو نمیخونم و در جریان مسابقه نیستم
 سر فرصت اگه تونستم میخونمشون و نمره میدم
پاسخ:
دوست داشتم شرکت میکردی!
باشه منتظرم :)
سلام اسی جان
ممنونم بابت زحمتی که کشیدی
اومدم بگم که چقدر نمره دادن سخته .. از دید من همه نوشته ها یه جوری قشنگن .. اصلاً مقایسه کار درستی نیست .. هر کدوم از اینا تو فضای روحی متفاوتی نوشته شدن .. روح دارن .. با مخاطب صحبت می کنن ..
من از همه کسانی که می نویسن نه کپی نهایت تشکر رو می کنم و از نظرم همتون عالی هستید.
پاسخ:
سلام آقا محمد رضا
خواهش میکنم، ممنون از شما که شرکت کردید
لطف دارید، ولی کاش نمره میدادید و پست برتر و انتخاب میکردید!
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۵۷ ماهی سیاه کوچولو
پست شماره یک 2
پست شماره دو 2
پست شماره سه 5
پست شماره چهار 5
پست شماره پنج 10
پست شماره شش 10
پست شماره هفت 15
پست شماره هشت 5
پست شماره نه 5
پست شماره ده 1
پست شماره یازده 10
پست شماره دوازده 2
پست شماره سیزده 5
پست شماره چهارده 5

+من خودمم قبول دارم، نمره هایی که دادم خداییش خیلی خوب نیستن :/ 
نمیدونم چرا، من خیلی از این وبلاگا رو دنبال میکردم و میخوندم به نظرم کلی پست بهتر داشتن. البته خب سلیقه ایه دیگه...
خوب شد خودم شرکت نکردم. طاقت آخر شدن رو ندارم :دی
پاسخ:
خوبه قبول دارین!!! :)))
بله سلیقه ایه! پس اعتراف میکنید که اگه شرکت میکردید آخر میشدید؟؟؟ :دی
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۶ لی لی (لیلی نامه)
من دیر رسیدم:(
پاسخ:
آره لیلا جان! ولی اشکال نداره، تو امتیاز دهی شرکت کن :)
بیست و دوم فوریه : 19.25
امیروحید کوچولو: 18
میم : 19
چرا اینقدر پست های قدیمی رو انتخاب کرده بودید؟؟؟  :///
بقیه وبلاگا رو نمیشناختم ولی از همین سه وبلاگ؛ پست های بهتری در دسترس بود :)
پاسخ:
خیلی خوش اومدید
پس بقیه ی پست ها چی؟؟
اگر بشه خود جمعه رو هم بزاری من به همه نمره بدم خیلی خوب میشه»___«
الان وقت نمیکنم همه رو بخونم:-( 
پاسخ:
خود جمعه هم فرصت هست! گریه نکن جانم :)

اَسی جان عزیز سلام و دوصد درود

راستش اخر ساله و همه با کمبود وقت مواجه هستیم . این انتخابات هم که انتخابات کشوری نیست که نشه چند روز پس و پیشش کرد !!!

اگه ممکنه یه چن تار مو از ریش نداشته مون گرو بذاریم و فرصت رو تمدید کنید تا بتونیم همه ی مطالب رو با حوصله بخونیم و نظر بدیم .

اگه هم خودتون میخوای رای و نظر نهائی رو بدین که اون دیگه جای بحث نداره .

راستش من دوست ندارم با عجله و بدون تعمق مطلبی رو بخونم و نظر بدم ( البته منظورم این نیست که عزیزانی که نظر دادن خدای نکرده با عجله نظر دادن ! ) منظورم اینه که فعلن وقت کم دارم و نظر دادن کمی برام سخته . اگه میشه کمی به وقت نظر دادن اضافه بشه ...

از همینجا هم از عزیزانی که برای خوندن دل نوشته ام وقت با ارزششون رو صرف کردن صمیمانه تشکر میکنم .

پاسخ:
سلام و درود دو چندان به آقا بهمن بزرگوار
حرف شما واسه ما ارزش داره، نیازی به گرو نیست :)
ولی شما که همه نمرات و اعلام کردید!! ممنون که با وجود وقت کمتون همه ی پستا رو با دقت خوندید و نمره دادید :)
اگه هم پست مال خودشون نباشه به هر حال مطلبیه که مورد پسندشونه و اون رو تو وبشون درج کردن! پس بهتره به سلیقه شون تو انتخاب متن نمره بدیم!""

اینو دیدم گفتم بگم اون پست من مورد پسند خودم نیست به پیشنهاد یکی از دوستان اون رو گذاشتم:))))
ممکنه ربطی نداشته باشه ولی مویرگی ربط داره:-D 
پاسخ:
کاملا ربط مویرگیش و درک کردم :دی

و اما رای نظر این حقیر به نوشته ی دوستان عزیز و ندیده ک

مطلب اَسی خانم جان عزیز :

مطلب تازه و بکری بود . نوع طنز روان و جذاب .

ته مطلب غیر قابل پیش بینی . درهر حالت خنده رو بر لبان خواننده مینشاند . چون مثل بقیه نوشته های اسی جان شیوائی خاص خودش را دارد من به این نوشته 17میدم ...

پاسخ:
شما بزرگوارید :)
شما لطف دارید، خیلی ممنون از توجهتون
سلام 
پست شماره 9:
15/75
چرا بالاتر نشد چون میتونست خیلی محترمانه بگه خانم ها تو پارک دوبل کردن مشکل دارند .
ببخشید تکه ای نمره میدم چون وقت ندارم این  شکلی مثل همه  بیام.
پاسخ:
سلام
مرسی گلم، آقا بهمن هم مثل شما (تکه ای) نمره دادن :)

خب بریم سراغ نوشته ی دوست عزیزمون " اِلمی جان " :

اولین باره با نوشته های ایشون مواجه میشم . سابقه ی ذهنی از نوع نوشتارشون ندارم و این میتونه در نظراتم تاثیر منفی بذاره ... با اینهمه مطلب طنز خوبی بود ولی خیلی در انتقال حالت طنز موفق نبود . هرچند موضوع ساده ای رو مطرح کرده بود ( اشتباه در آموزه های رانندگی ) ولی نوشته نتونسته بود حق مطلب رو ادا کنه !

شروع نوشته خوب بود ولی هنوز جای کافی برای پختگی داشت که یهوئی تموم شد ! یعنی خواننده هم متوجه نمیشه منظور نویسنده چی بود !!!

با پوزش من به ایشون نمره 14 میدم . 14 به دلیل جسارت در نوشتن مطالب طنز !

آخه شاید وادی طنز کار اسونی برای نوشتن نباشه ...

و اما مطلب " امیر وحید خان بزرگ " :

شروع مطلب خیلی خوب بود . خواننده انتظار داره با موضوعی عمیق مواجه بشه .

اما کم کم که جلو میریم بر سردرگمی موضوع افزوده میشه ، تا جائی که انقدر جملات تکرار میشن که بجز خستگی چیزی عاید خواننده نمیشه .

از موضوع گذشته ، غلطهای بعضن فاحش املائی است که برای خواننده ای که صحیح نوشتن براش اهمیت داره ، میتونه اذیت کننده باشه ! مثلن " ادیبان رو ادبیان نوشتن " یا اینکه تنها رو تن ها نوشتن که زمین تا اسمون فرق معنائی دارن ! و موارد کم اهمیت دیگه ...

کلن حجم مطلب از حوصله ی خواننده ی فست فود خور امروزی خارجه ...

دوست عزیز و محترم اگه نقد اینجانب ناراحتتون کرد بر من ببخشید ...

نمره 13 را به دلیل موضوع زیبا و عمیقی که در ذهنتان پرداخته بودین تقدیم میکنم .

مطلبی که " باران عزیز " برای مسابقه انتخاب کرده بود :

البته واضح و مبرهن است که شرکت در یک مسابقه باید با شرایط مساوی انجام بشه ... منظورم چیه ؟

منظورم اینه مگه میشه آدم در مسابقه اشپزی شرکت کنه و بعد دست پخت مامانش رو بیاره برا مسابقه !!!

هر چند پست انتخاب شده توسط باران عزیز ، بسیار تاثیر گذار بود و من در وبلاگ ایشون هم جداگانه ازشون بخاطر تاثیر موضوع تشکر کرده بودم ولی راستش چون نتیجه ی کار دسترنج زحمات خودشون نیست نمیشه خیلی بهشون نمره داد .

نمره 20 به سازنده ی اون کلیپها داده میشه ولی من به شخصه به باران خانم عزیز فقط میتونم نمره 14 بدم . 14خاطر اینکه ایشون اونهمه زحمت رو دیدن و بی تفاوت از کنار موضوع رد نشدن و این برای من با ارزشه ...

رفتم وبلاگ دوست خوبمون " بیست و دو " !

یهوییییی ترس برم داشت !!!

میدونی ، دنیای مجازی که نمیشه همه چیزش مجازی باشه !

22 !!! نه اسمی نه رسمی !

آخه نمیدونم طرف حسابم خانمه ؟ آقاست ؟ نوجوونه ؟ کلن با کی طرفم ؟

خب ، ممکنه بفرمائید چه ربطی به نظر دادن داره ...

راستش من فقط نوشته ی " مرسی که بابام شدی بابا " رو از ایشون خوندم ! میخواستم ببینم اینا احساست یه دختره یا یه پسر ؟ نفهمیدم !

ولی از این حرفها گذشته ، مطلبش زیبا بود . خوب پرداخت شده بود و به دل مینشست .

از اینکه فضاسازی و تصویر پردازی شخصیت ها رو به خواننده واگذر کرده بود بر زیبائی کار میافزود .

ضمنن خیلی خوب و زیبا و امیدوارکننده مطلب رو به سرانجام رسونده بود که باعث میشه من بتونم نمره بهتری بهشون بدم ...

16 خوبه دوست عزیز ؟

تورو خدا ببخشید اگه کمی در دادن نمره خساست بخرج میدم ...

شاید اگه فرصت کردم علتش رو بعدن توضیح بدم ...

مطلب دوست عزیزمون busy mind "!!!

خب بازم همون مشکل جناب 22 ... که دیگه تکرار نمیکنم ...

خب ایشون کار رای دادن رو برام آسون کرد ...

شرکت در مسابقه با نوشته ی دیگرون !!! خدارو شکر با کمبود وقتی که دارم نیازی به خوندن مطلب نبود ( چون قبلن به وفور در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده بود ! )

اگر بخوام فقط به حُسن سلیقه ایشون نمره بدم میتونم 12 رو تقدیم کنم .

کاش جناب ایشون کاری از خودشون ارائه میداد تا با دست بازتر بتونیم بهشون رای بدیم ...

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۷ امیروحید کوچولو
سلام...
اَسی بولیده:15
المی:15
امیر وحید کوچولو:18
باران:14
بهمن:17
بیست و دو:19
busy mind: 10
پروانه شیخ:10
پیمان:17
روزمرگی:18
ـسین:18
محمد رضا:18
میم:19
یلدا:19
پست منتخب:یلدا



ولی نامردیه! توی انتخابات هم نامزدها می‌تونن خودشون رو انتخاب کنن!
پاسخ:
سلام
مرسی
خب اینجا هم شما میتونید به خودتون نمره بدین :دی
و اما خانم شیخ عزیز و گرامی ؛
شعر زیبائی رو برای دل دوستانتون انتخاب کردین ولی متاسفانه انتخاب شما هم بزرگترین نقطه ضعف چند نوشته ی پیشین رو داره . یعنی دست پخت خودتون نیست .
در اینکه انتخاب خوبی داشتین شکی نیست ولی کاش مارو با ذهنیات خودتون که با قلم حتمن زیبای خودتون تحریر شده مهمان میکردین .
خب ، به پاس دیدگاه زیباتون که در پروفایلتون ذکر کردین و به سبب انتخاب خوبتون من 14 رو بعنوان امتیاز بهتون میدم ...


یا خدااا.. چقدر وقت برد همه رو بخونم!:))
علاوه بر قشنگ بودن متن.. رعایت علائم نگارشی و ... هم دخیل بودن تو نمره دادنم!! D:

1. 17
2. 17
3. 16
4. 17
5. 20
6. 16
7. 16
8. 18
9. 17
10. .
11. 17
12. 18
13. 18
14. 19

پست "مردی آسمونی..." بهمن خان عـالی بود.. :-)
و البته پست "من های داخل آینه ها!" یلدا بانو
پاسخ:
ممنون
به خودتونم باید نمره بدین!
پست برترتون شماره پنجه؟
سلام
 به پست  شماره ۱۰  نمره ی ۱۹ میدم
بقیه پستا از نظر‌من ۱۴-۱۵ بودن
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
پس پست برتر از نظر شما 10 هست؟
14-15؟ باید دقیق بگید چون نمرات شمارش میشه :)
و اما " پیمان عزیز " 
اول از همه یه مطلب مهم رو بگم :
دوستان عزیز میدونن که نقد لزومن تمجید و تعریف نیست بلکه به چالش کشیدن یه موضوعه جهت رفع نواقص احتمالی ..
خب با این توضیح میخوام برم و نوشته ی دوست عزیزمون پیمان جان رو بررسی کنم ...:
موضوع خوبیه ، کار کردن مردها برای درک بهتر خانومها ! اما آیا اینهمه نمونه آوردن لازمه ؟ خستگی خواننده نباید در نظر گرفته بشه ؟
آیا نباید نویسنده از یه سبک برای نگارش استفاده بکنه ؟ یا باید محاوره ای بنویسه یا کتابی ! 
جملات کمی تا قسمتی بخاطر شیوه ی نگارش دل نشین نبودن ...مثال :
و اگه همه اونها هیچ حرفی مگر زمانی که اون کارها خوار شمارده بشن از سمت مرد و به زبون بیان،نمیزنن ..."
یه نوشته نباید غلط املائی داشته باشه ! غلط املائی باعث بی حوصله گی خواننده و رها کردن ادامه مطالعه میشه . مثال :
یک مرد باید خونه رو جاروکنه حتی اگه جاروبرقی هم باشه با جارو دستی تا واقعا بفهمه دود کردن کمر یعنی ...( جمله بدون هیچ حرفی ناتموم میمونه !!!) 
مثال دیگه :
خواهشا این دیدم به پای حمایت از همینیست نزارین که اونایی که من میشناسن میدونن من چقدر اساسا ضدفمینیستم ..."
یه نویسنده حق توهین به هیچ قشری رو نداره :
همونقدر که خیلی از خانومها تو پارک دوبل خنگن !!! "( هر چند بخوای اون توهین رو ماست مالی کنی !
.
.
.
پیمان جان ؛ موارد متاسفانه کمی زیاد هستن و به نظر من کمی تا قسمتی ، لازمه قبل از انتشار یه نوشته اونو ویرایش کنی ...

نمره من به شما ، به دلیل موضوع خوبی که انتخاب کردین 13 و علت پایین بودن نمره هم عدم پرداخت صحیح نوشته است ....
امیدوارم از من ، بعنوان یه مهمون ناخونده ! دلگیر نشید .

پاسخ:
منم همیشه به خاطر غلطای املایی بهشون تذکر میدم ولی کو گوش شنوا؟؟!!
مهمون ناخونده؟ اینجا همه مهمونای من هستن و همه محترمن :)
روزمرگی عزیز !
من اولین باره که به خونه ی مجازیت قدم گذاشتم !
میخوام ببینم با کی طرفم ؟
نه اسمی داری و نه رسمی و نه حتی پروفایلی که دستمو بگیره و راهنمائیم کنه ... و این خیلی خوب نیست ... بگذریم .
نوشته ی فوق العاده کوتاه و تلنگری سخت به قشر بعضن مریض جامعه !!!
جنسیت هم فرق نمیکنه ! 
نوشته ی خیلی خوبی بود . زود رفت سر اصل مطلب و زودتر از اونی که خواننده مهلت داشته باشه بردش ته جاده و خلاص ...
و این نکته ی مثبت نوشته بود . اینقدر موضوع رو کش ندادی که حوصله ها سر بره ...
اگه این نوشته دست پخت خودت باشه نمره 17 رو به اون میدم و اگه کپی برداری است فقط 14 ...
راستشو بگو ...!!! خخخخخخخخخخ ( کاش اینجا آیکون خنده داشت تا شوخی خودم رو اظهار میکردم ...)
پاسخ:
آقای روزمرگی پاسخگو باشید :)))
دلنوشته ی جناب " سین عزیز " ( که حتی نمیدونم چه جنسیتی داره ) واقعن از اون دلنوشته های ناب و پخته است . معلومه که نویسنده ی اون به قلمش فرمانروائی میکنه ... قلم رام افکار ناب اوست ...
موضوع دلنشینی بود و خووووووب هم به دل میشینه ... موقع خوندن ، اگه خواننده کمی حواس جمع باشه ، ناخودآگاه از محیط کنده میشه و میره در دشتی با صدها هزار عاشق دلسوخته ...
.
.
.
خب ، سین جان ، یه ایراد کوچولوی ناقابل هم بگم که کسی نگه لال از دنیا رفت ... خخخخخخخ
توی دلنوشته ای به این زیبائی که ناخودآگاه آدم میره به اعماق معنویت ، استفاده از لغت خارجکی کمی از قدرت نوشته کم میکنه ... :
حضرت داشتند سان می دیدند و از مقابل سرداران سپاه خویش عبور می کردند. "
( اگه اشتباه نکنم ، لغت " سان نباید فارسی باشه ! )
بجز این مورد هیچ ایراد دیگه ای به نظر من نمیرسه ...
بقول معروف قلمت مانا و دلت گرم به نور الهی ...
نمره من به شما دوست عزیز 19 ...
امیدوارم در دادن نمره ناعادلانه رفتار نکرده باشم ...
سلام محمدرضا جان ؛
نوبت شما رسیده و شانس آوردی که من از شعر سررشته ای ندارم ...( الکی ! یعنی من از همه چی سر درمیارم بجز شعر ...خخخخخخ)
من ، بعنوان یه خواننده ی بیسواد ، از شعرتون خوشم اومد . دلنشین بود . کوتاه بود و تقریبن آهنگین ... من که لذت بردم و بخاطر همین تاثیر میتونم با اجازه ی بزرگترا نمره 18 رو به ایشون بدم ... خوش ِ حلالش ...خخخخخخخ
پاسخ:
اجازه ی ما هم دست شماست خخخخ
میم عزیز ؛
برای اولین دلنوشته قبل از اینکه برم سراغ نوشتن ، رفتم ببینم دوستان عزیز به این نوشته چه نمره ای دادن ؟
خیییییییلی بی انصافیه که این نوشته رو خوب ندیده باشن ! متن طولانی بود ولی با اینحال من از ادامه ی اون دست نکشیدم و این یعنی موفقیت نویسنده ... یعنی ارائه تصویری زیبا از یه عشق ... یعنی انتقال زیبای یه حس خوب به خواننده ...
راستش نمیگم که من ملاک هستم ( خدای نکرده ) ولی میخوام بگم بعنوان یه خواننده واقعن از خوندن این نوشته لذت بردم و انتهای اون کمی تا قسمتی چشمهام تر شدن ... و این یعنی موفقیت نویسنده ...
برای اولین نفر ، به ایشون 20 میدم . 20 چون حقش از این بیشتره ... و من به مرز رسیدم ...
من خواننده نسبتن نیمه قدیمی یلدای عزیز هستم ولی این آشنائی باعث نمیشه که کارهای ایشون رو نقد نکنم ...
این نوشته ، مثل بیشتر نوشته های ایشون بکر و تازه است . یه نگاه زیبا و جدید به انواع زنهای اطرافمون ...
و چه زیبا هر زنی رو توصیف کرده ...
کنایه های بکار برده در متن خیلی هوشمندانه انتخاب شدن ...:
زن توی شیشه کتاب‌فروشی را معمولاً یادم میره ببینم! "
این کنایه کلی برای من حرف داشت ...
"زن توی شیشه مترو متغیره! "
چقدر زیبا همه رو دیده ...
"زن شیشه آینه‌ای فر و ماکروفر کمی ژولیده ست! وقت نداره! بس که کار داره...."
.
.
.
و هنر نوشتن رو با جمله ی آخر به کمال میرسونه :
اما قشنگترین زن، زنیه که تو چشمای توست...تو آینه ی چشمای تو... "
و من قسم میخورم که دوستی و ارادت من به یلدای عزیز باعث نشده که به ایشون 20 بدم ...
پاسخ:
نیازی به قسم نبود آقا بهمن :)
سخن آخر ...:
عزیزان عزیزم ؛ امیدوارم که از این تحلیلها و نقدهائی که به نوشته ها داشتم دلخور نباشین ... نقد یعنی نشون دادن نواقص کار نه تعریف و تمجید ... 
و اما چرا به همه نمره ی بالا ندادم ؟
خب راستش ، وقتی من بدونم نوشته ام بیست شده یعنی اینکه نوشته ام حرف نداره ، نقص نداره ، بی عیب و نقصه و لذا دیگه تلاشی در جهت بهبود نوشته هام نمیکنم ...( قابل توجه عزیزانی که از نظر من بیست شدن ! خخخخخ)
همه مون میدونیم که ما نویسنده های متبحر و قهاری نیستیم و تا نویسنده شدن روزها و ماه ها و بعضن سالها زمان فاصله داریم . پس خواهش میکنم از نمراتی که توسط دوستان ( خصوصن این حقیر ) داده شده کسی دلخور نشه . این فقط یه چالش دوستانه بود . یه دور ِ همی دوستانه ...
موفق باشید و تندرست و از همین جا برای کلیه عزیزان سال خوب و خوشی توام با صحت و سلامتی و موفقیت در همه ی شئون زندگی ارزو دارم 
پاسخ:
قطعا همینطوره
ممنون از زحمتی که کشیدین :)
پس چرا به خودتون نمره ندادین؟؟؟
نگفتین پست برتر از نظر شما کدومه؟؟؟
شماره ی 12: 20
سلام 
ببخشید تکه تکه میام نمره میدم وقتتتت ندارم :(((

پاسخ:
سلام
نه عزیزم، ممنون که وقت میذاری :)
باران خاانوم راستش کار شما بسیار خداپسندانه بود
ولی حفیفتش پستی که گداشتین مناسب اینجا نبود
واسه همین من همچین نمره ای دادم
و امیدوارم بدونید همه اینا سرگرمیست و دوستانه و از دسسم ناراحت نشید

سلام 

در جواب آقا پیمان :
راستش من وقت اینو نداشتم پست هامو بخونم انتخاب کنم فقط تو دو پست بنظرم رسید که 
بزارم خودمو دوست داشتم کلید اسرار رو بزارم ولی چون استخاره کردم رای من همون 
پست شد وقتی همون پست شد فقط فقط به اون بچه هامون فکر کردم نه به مسابقه 
اینو خدا میدونه حتی دیگه نمره برام مهم نبود فقط دیده شدن اون بچه ها برام مهم شد :)
الانم خدا شاهده ذره ای نه از شما نه از هیچ کس دیگه ای ناراحت نیستم اگر خودم 
من باب شوخی گفتم ربطی به این نداره که ازتون ناراحت شدم :)

+
آقا میثم ممنون که به اون پست رای دادی نه به من :)

++
اسی جان روله بوم خیرت مرسی :**

پاسخ:
بوم خیرت چیه؟ معنیش و یادم رفته :|
مرسی از دوستانی به عنوان پست رای دادن نه به من :)
اگر من دوباره به عقب برگردم بازم همین پست رو انتخاب میکردم شک نکنین :)
چون خودم عضو کوچکی از این جمعیت امام علی هستم برای همین تحت تاثیر این بچه هام.
امروز وقتی داشتم کارت دعوت بچه ها رو توزیع میکردم متاسفانه وقتی متوجه شدم یکی از 
بچه هامون با سن کمش میره سر کار یاد همین کلیپ افتادم و دلم شکست:(
درهر صورت آقا بهمن و سایر دوستان ممنون.
بومه خیره ت البته تلفظش میشه :)
یعنی قربونت برم :*
پاسخ:
عزییییزممممممم :****
فدای تو بارانم :)
اسی جون :20
هم طنزش عالی بود کلی دوباره بهت گفتم تو روحت و خندیدم :)
 همبنکه من عاشق این بشرم و با این سوتی هاش و اون خواب هاش :دی 
همینه که هست ...
پست شماره یک :20

پاسخ:
عزیز دلم :***
فدای مهربونیت :)
شماره 10 هم .. 16:)
پاسخ:
مرسی
و پست برتر؟
سلام،
من به پست شماره ی 6(بیست ودو) ،
"بیست" میدم.(به عنوان پست برتر)
به دلیل ِوجودحس معرفت و روحیه ی قدرشناسانه و به خاطر نگاه انسانی به موضوعی که بیشتراوقات،مغفول می مونه . .
.
.
.
و به پست شماره ی سیزده،که با احساس بود،19.75

و پست شماره ی یک،هم که قشنگ وجالب بود،19.75

وپست شماره ی هشت،که پرازلحظه های ناب اجابت بود،19.75
.
.
ولی ای کاش زودتراقدام می کردین برای فراخوان،
این جوری خیلی عجله ای شد،
و دوستان دیگه نتونستن به موقع، تو این چالش، شرکت کنن . .
به هرحال،
 ازتون ،به خاطر این چالش ِخوب وجالب ،خیلی تشکرمی کنم^ـ^
موفق باشید/.

پاسخ:
سلام
خوش اومدین
یه هفته فرصت بود ولی همین تعداد استقبال شد
لطف دارین، ممنون از شما :)
به بقیه پست ها نمره نمیدید؟؟؟
عه! دیر رسیدم ظاهرا! 
برم مال بقیه رو بخونم ببینم چجوریاس :)
پاسخ:
بله متاسفانه :(
نمره یادت نره!!
بقیه پستا چی ؟ میگم نمیشناسم بقیه رو! با این انتخاب پست شما عادلانه نیست بدون شناخت نمره بدم! 
ولی نباید اینقدر پستهای گذشته رو انتخاب کنین ...
پاسخ:
مگه باید بشناسید؟؟؟ خب نویسنده شون و نمیشناسید، پست که کاملا مشخصه و دیگه شناسایی نمیخواد!
مگه قراره به آدما نمره بدید که میگید عادلانه نیست؟ ملاک اون پستیه که معرفی شده
قرار بر این بوده که پست ها متعلق به سال 94 باشن تا پست برتر سال 94 انتخاب بشه، هر پست هم توسط نویسنده اش انتخاب و معرفی شده
ممنونم که نمره هایی که حقه رو دادین
در جواب آقای بهمن باید بگم که
من یک خاطره نویسم و اصلا قصد ندارم فیلم نامه نویس یا رمان نویس بشم :-) 
یا پا بزارم جای آقایون قاسم خانی :-) 
فقط خاطرات خنده دارمو مینویسم و اصلا استعدادی در نوشتن ندارم چون انشاء های مدرسه مو هم میدادم والدین مینوشتن :-D 

اون پست هم که گفتم دلنشین خودم نبود به درخواست دوستی گذاشتم

والا خودمم بودم ۵ میدادم بهش در مقابل پست بقیه

ممنونم از همه:-) :-D 

پاسخ:
ممنون از تو المی جان :)
راستی ممنونم که اشکالات رو گوشزد کردین دقت بیشتری میکنم ازین به بعد:-) 
پاسخ:
آفرین :)
نمرات اینجانب:-D 

اسی بولیده : ۱۷.۲۵
امیر وحید کوچولو: ۱۸
باران :۱۵.۵
بهمن: ۱۹.۷۵
بیست و دو : ۱۸
Busy mind: ۱۶
پرواز شیخ : ۱۵
پیمان: ۱۸.۷۵
روزمرگی :۱۹
محمدرضا :۱۵
میم :۲۰
یلدا :۱۹

همه رو گفتم؟!!!دیگه همین پستارو خوندم :-) 
نسبت به نوع نوشتار و جذاب بودن متن نمره دادم
بعضیاشون طولانی بودن و منو خسته میکردن جذب نمیشدم که حتما برم ادامه ی مطلب رو بخونم  
این شد که چون شد:-D 

متن های کپی شده رو هم که پایینترین نمره رو گرفتن چون بیشتر علاقه دارم قلم خود بلاگر‌رو بخونم تا متن هایی که میشه با سرچ کردن یا رفتن تو صفحات اجتماعی دیگه 
خوندشون :-) 


پاسخ:
به خودت و ـسین نمره ندادی!!
و آیا پست برترت هم میمه؟؟
سلام
ببخشید تو مسابقتون امکان کناره گیری و انصراف هم وجود داره؟
پاسخ:
سلام
نخیر! اصلا چه معنی داره؟؟؟ :/
پس انتخابا ازاد نیست خخخخ انتخابات دیکتاتوریه خخخخ
پاسخ:
شرکت در چالش آزاد بود ولی انصراف؟؟ عا عا :))
پست برتر میم 
سین :۱۹.۲۵
خودمم که نمره نمیدم:-) 
ینی نمیدونم چه نمره ای بدم
پاسخ:
بالآخره باید به خودتم نمره بدی وگرنه حقت ضایع میشه و از دیگران عقب میمونی!
همه پست ها : 15
بجز پست خودم : 17 :-)
پست یلدا : 18
و پست میم : 19
پست برتر : میم
پاسخ:
ممنون از نظردهیتون
10 b khodm
پاسخ:
چرا کمترین نمره رو به خودت دادی؟؟ مرسی از فروتنیت :)
پست برتر طبیعتا اونیه که نمره بیشتری گرفته دیگه! پست شماره 5 :)

خودتون نمره نمیدین به دوستان؟؟

+در جواب کامنت 01:17، 28 اسفند..
انتخابات آزاده.. ولی هرج و مرج نیست که! والااع^_^
پاسخ:
ok
من آخر از همه نمره میدم :دی
+ایول!!! ;)
سلـام بهمن خان..

خیلــی ممنــون که وقت گذاشتین و.. هم پست ها رو خوندین و هم نظر جامعی درمورد تک تکشون نوشتین :)

در مورد پروفایل.. واقعیتش فکر میکنم که نیازی نیست اونی که برای اولین بار داره وبی رو میخونه(البته بلا تشبیه.. شما بزرگوارین).. بدونه که جنسیت نویسنده چیه و چندسالشه و ... .
البته این نظر منه و ممکنه درست هم نباشه.

در مورد پست هم بوخودا دستپخت(!) خودمه!!:))
همچین گفتین راستشو بگو که دوباره رفتم خوندم که مبادا واسه خودم نباشه! کلا دو خط بود همش و.. وزن و سجعی هم نداشت.. طبیعتا دستپخت یکی مثل من باید باشه دیگه! :))))
پاسخ:
ممنون که پاسخ دادین
باران خانم..

خواهش میکنم.. ببخشید اگه نمره کم بود :|
ایشالا تو شادی هاتون جبران کنیم! :)))
وقت رای گیری تا دوازده امشب حداقل و حداکثر تا دو شب تمدید کنین خواهشا!!!
من اصلا وقت سرخورندن هم ندارمممم:(((
چه برسد به اینکه بخونم:((((((

پاسخ:
به خاطر گل روی تو 1 روز تمدید شد :)
 انصافا همه ی پستها قشنگ بودن و نوشته ها دلنشین. مخصوصا پستهای 
خانم میم(فوق العاده پراحساس، که با خوندنش اشک ریختم)، 
محمدرضاخان(قلم قشنگ و بااحساس)،
بهمن خان(شیرینی لحن نوشته)،
پیمان خان(به علت کمی فمینیستی بودن پست)،
میثم خان(بخاطر طرح موضوع خوب)،
اسی جان( بخاطر تمام حس خوب و مثبتی که از نوشته هاش منتقل میشه به خواننده)،
باران(بخاطر دل مهربون و دلسوزش که همیشه حواسش به جمعیتشون هست)...
و بقیه پستها که همه قشنگ بودن و دلنشین...

متاسفانه، وقتی آدم نسبت به بعضی از وبلاگا و نویسنده هاشون، شناخت داره، به جای اینکه ذهنش متمرکز بشه روی همون نوشته ای که در مسابقه شرکت کرده، کلیت وبلاگشون میاد تو ذهن...برای همین من نمیتونم بینشون انتخاب کنم...چون همه ی دوستانم و نو شته هاشونو دوس دارم...
پاسخ:
ممنونم یلدا جان، تو به همه ی ما لطف داری :*
مرسی از پست قشنگی که واسه چالش معرفی کردی :)
سلام 
آقای روزمرگی بخاطر اینکه به یه معضلات اساسی این جامعه توجه کرده من از 20
نمره بهشون 19/75میدم :)

+
من مهمونام نذاشتند همچنان پست ها رو بخونم از ساعت دو میتونم بخونم :)
خواهر زاده هام و خواهر و برادرا اومدند و این سه روز کاملا تو جلسه 
بودم 
پاسخ:
سلام
زودتر اعلام کن باران جان چون فقط منتظرم نمرات تو کامل بشه، یه کوچولو سرعت بده :)
آقا بهمن در عین نوشتن متنی زیبا و دلنشین ولی چون از قلیون یه جوری خاص تعریف کرده 
و خواننده رو به یک نوعی شاید علاقه مند به کشیدن بکند برای همین من عدد 15رو بهشون 
میدم بنظرم  ما برای هر نوشته ای تا حدودی در مقابل دیگران  بخصوص جوانان مسولیم....


+
ممنون من برم سفره بچینم میام :)
ببخشید 
پاسخ:
بدو بچین بیا منتظرتم!! :)
در جواب

عزیزدل مستحضر هستید که بنده ناظر مسابقاتم و اختیاراتی  دارم و مسابقات وبلاگی دیگه ای هم هست اره؟
هیچی دیگه فقط خواستم یاداوری کنم خخخ
پاسخ:
پس دیگه بدتر!!! وقتی ناظر مسابقات به انصراف فکر میکنه دیگه چه توقعی از بقیه میشه داشت!!!!
خیلی ممنونم از یلدا خانم و باران خانم :)

نچ نچ نچ.. این بود اهداف و آرمان های ما  آقا پیمان؟؟ :)
دارید از اختیارات(!) خودتون استفاده میکنید ؟ به کجا داریم میریم ؟؟ :|
:)))
+ضمنا نیازی نیست به انصراف فکر کنید.. خیالتون راحت آخر نمیشید! ^_^
پاسخ:
ممنون از شما :)
ای آقا پیمان سوءاستفاده گر :/
+شما آمار دارین؟؟ ;)
یلدا خانم 20:)
اما آهنگ هم نوستالژی بود هم متن زیبا بود و با آهنگ همخونی داشت.

+
مرسی روله :)

پاسخ:
مرسی
بجنب 8 تای دیگه مونده!!
اصن چطوره شعار "حیا کن.. رها کن" راه بندازیم علیه ایشون؟ :)))

+ آمار ندارم.. اما تا من هستم.. ایشون چرا آخر بشن!! خخخ
پاسخ:
شعار؟؟؟ :)))
+نگین این حرفو
این اولین باره که واسه خودم کامنت میذارم ^_^
به هر حال منم خواستم نظرم رو به سمع و نظر دوستان برسونم :)
1-اسی بولیده 18
2- المی 17
3- امیر وحید کوچولو 14
4- باران 13
5- بهمن 16
6- بیست و دو 16
7- busy mind 12
8- پروانه شیخ 10
9- پیمان 17
10- روزمرگی 14
11- ـسین 20
12- محمد رضا 19
13- میم 16
14- یلدا 16
پست برتر از نظر من ـسین بود، خیلی عالی نوشتن واقعا با پستشون گریه کردم، موضوعش هم بسیار بدیع بود و من بهشون تبریک میگم
پست محمد رضا هم عالی بود، واقعا ذوق و قریحه ی بالایی دارن، خیلی خیلی زیبا بود نوشته شون، ازشون ممنونم
همه ی پست هایی که از من نمرات بالای 15 گرفتن از دید من خیلی خوب بودن
بقیه ی دوستان هم میتونستن پست های بهتری رو معرفی کنن
در هر حال از همه ممنونم :)
بابت نمرات هم ببخشید چون بحث مقایسه بود و سعی کردم عادلانه رای بدم
پاسخ:
مرسی اسی جان :******
منت به سر ما گذاشتی ^_^
یه سوال .. 
ج کامنت 02:22 ، 1 فروردین رو کی داده؟؟:))))
پاسخ:
شخص شخیص بنده :دی
اون 8نفر هم واقعا وقت نمیکنم ولی به پاس شرکت کردنشون من به تک تکشون نمره 16رو میدم :)
8ضرب به در 8=16:)
ایشالا همه موفق باشند و منو بخاطر کمبود وقتی که داشتم و دارم ببخشند :)


+
از شما ممنون 
سالی خوشی براتون آرزو دارم 
اگر بگن چه پستی اینبار پست آخر سال 94رو بعنوان بهترین پستم اعلام میکنم.
بازم عیدتون مبارک ...

++
بابت رای تون ممنون 
درضمن  ممنون از یلدا بانو :)
پاسخ:
البته 8 ضرب در 9 میشه 64 ها!!!
برترین پست از نظر تو کدوم پسته؟
:))

در جوابِ پاسخِ کامنت 02:37

والاع 8 ضرب در 9 میشه 72!!!^_^
پاسخ:
شمام جدول ضرب بلدین؟؟؟ :)))))
گفتین بجنبم 8تای دیگه مونده :)
منم گفتم 8در 8=16

همه در نظر من برنده هستند :)
ولی من ترجیح میدم این قسمت رو رای ندم :)

پاسخ:
:)))
باشه هرجور مایلی
ممنونم :)
:|
پاسخ:
مگه چیه؟!
هیچی دیر رسیدم! :
دیدم داری دیگها رو میشویی گفتم مزاحم خلوتت نشم! :))
پاسخ:
:)))
خب تو مسابقه ی هفت سین برتر شرکت کنید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">