طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اسم از (ج) :دی

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ

تو بعضی از وبلاگها با کامنتایی به اسم خانم جیم برخوردم

واسم سوال شد که اسمشون چی میتونه باشه؟

به گزینه های کمی از اسم خانم که با حرف جیم شروع میشن رسیدم:

1_جمیله

2_جیران

3_جهان (بین خانم و آقا مشترکه)

4_جاریه

5_جوانه

خیلی اسم از (ج) کم داریم، پس اسمشون باید یکی از همینا باشه :دی

شما چه اسمای دیگه ای میشناسین؟؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

خب شاید فامیلیش باشه :دی

+جلیله هم میتونه باشه..
پاسخ:
شاید !!
جلیله؟؟!!! داریم؟؟؟!!!
جمیل؛جلال؛جبار؛جاسم؛جاهده و.........
پاسخ:
گفتم اسم خانم :/
جاهده؟؟ داریم؟؟!!
جیهووون
جاری
جوجه
پخخخخ
پاسخ:
به به!!!
مرسی از این همه نبوغی که به خرج دادی :)))))))
جارو و جلبک هم گزینه های خوبی ان :دی
خانم جیم بیشتر از این که به اسم نزدیک باشه به فامیل نزدیکه ها!
ما مثلا هیچوقت نمیگیم خانمِ مریم!
به جاش میگیم مریم خانم

برای همین سوال اگه در مورد خانم جیم باشه به کل غلطه
چون ج حتما از فامیل گرفته شده!

اما خب اگر سوالتون مستقل از خانم جیمه بعله تایید میکنم اسم ازش زیاد نیس ولی فامیل ازش زیاده :))
پاسخ:
آخه دیده بودم کسی با نام آقای ج کامنت میذاشت ولی اسمش با ج شروع میشد
اینجا انتخاب اسم افراد خیلی اصولی انجام نمیشه ;)
جعفره ، حماله ، جلیله ، جاسمه ، (اسم مرد با ج + ه تانیث ) 
پاسخ:
عجب اسمایی ساختین :|
ب چ چیزایی دقت میکنی
من جز جمیله اسمی با ج بلد نبودم
پاسخ:
منم کلی فکر کردم که بجز جمیله پیدا کردم :دی
از خودشون بپرسین اسمشونو خب! :)

جنت هم اسم مشترک بین خانمها و آقایونه..
اسم ترکیبی هم زیاد داریم.. مث جهان دخت.. جهان تاب.. جهان بانو..
هر چند که اسمای کم تکراری هستن.. :)
پاسخ:
اینم حرفیه :)))
جنت؟ نشنیده بودم!
بله اینا به ذهن منم رسیده بود
من دوس دارم ایشون رو خانوی از شمال تهران فرض کنم
از این خانوما که مردها متفق ا لقول نگاهشون میکنن
رو این حساب اسمشون میزارم با اجازه بزرگترا
بانو جسیکا

پاسخ:
آآآآآوووووو!!!
very good!!!
اتفاقا این اسم به ذهن منم اومد :)))
یعنی چی که مردا نگاشون میکنن؟؟ عیبه آقا پیمان :/
با اجازه بزرگترا خخخخخخخخ
جینگیلی جیم جارموش جوجو و... 

اسمش اینا هم می تونه باشه :)))))))))))
پاسخ:
جیم جارموش؟؟؟؟؟!!!!!! چی هست اصلا؟؟؟ o_0
:/
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۴۰ حسین یحیی زاده
یا اسمش جواهره یا هم اسم شوهرش jim...خانم جیم.
پاسخ:
جواهر!! این یادم نبود!! jim :)))
خوش اومدین
جهان دخت هم هست :/
پاسخ:
از مشتقات جهانه دیگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">