طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آقا من همیشه:

قطاب رو با باقلوا

مسقطی رو با باسلوق

برگ رو با کوبیده

شیشلیک رو با چنجه

بی آر تی رو با وی آی پی

ICDL رو با ADSL

اشتباه می‌گیرم :|

 

شما چه اشتباهات این‌چنینی دارین؟

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۵)

۰۹ اسفند ۹۹ ، ۰۶:۱۰ دُردانه ‌‌

مرند و میانه و مراغه

بجنورد و بیرجند و بروجرد و بروجن

پاسخ:
به اضافه جاجرود!
بروجن هم داریم؟ پس پیچیده‌تر شد :))
۰۹ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۵۸ اقای ‌ میم

چیزی هست که اشتباه نگیرید؟ 

پاسخ:
شما رو هم با جناب دیوانه اشتباه می‌گیرم -_-
:دی
۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۴۵ عاشق بارون... ⠀

منم حاتمی کیا و کیا رستمی و حاتمی و کیمیایی رو همیشه با هم قاطی می کنم! :دی

پاسخ:
فرامرز قریبیان و فریبرز عرب نیا و ابوالفضل پورعرب رو بگو! :))
۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۰۱ اقای ‌ میم

جناب دیوانه کیسته؟

پاسخ:
همون آقای مسافر. چند تا اسم عوض کردن
۰۹ اسفند ۹۹ ، ۱۸:۱۰ عاشق بارون... ⠀

برای کامنت اول بگم که بیجار و بیارجمند هم داریم! :دی

پاسخ:
اوه اوه چه خبره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">