طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پنج ساله که با شمام

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ب.ظ

امروز پنجمین سالگرد تولد وبلاگمه ^_^

 

 

کلبه کوچولوی من برام یه گوشه دنجه واسه ثبت خاطرات و احساسات و دغدغه‌ها و حرفهای نگفته‌م.

خوشحالم که دارمش :)

 

+ جای یک معلم عزیز خالی که دیروز تولدشون بود. از همینجا بهشون تبریک میگم 🌹

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۹)

۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۱:۴۱ فاطمه ‌‌‌‌

مبارکه :) چه کیک خوشگلی ^_^

پاسخ:
خیلی ممنون
قابلی نداره ;)
۲۳ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۳ هیـ ‌‌‌ـچ

با سلامتی، مبارکمون باشی ^_^

پاسخ:
ممنونم هیچ ^__^
۲۴ آذر ۹۹ ، ۰۴:۰۰ عاشق بارون... ⠀

تولدش مبارک! :))

یادمه که هر سال این موقع عکس کیک می‌ذاری و منم میام می‌گم کیک می‌خوام! :دی

پاسخ:
مرسییی :)
دقیقا وقتی دنبال عکس کیک می‌گشتم، یاد تو بودم :))

تبریک 

امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی و با شور و اشتیاق بنویسی!

پاسخ:
مرسی مرسی ^_^

مبارک ها باشه عزیزم *_*

ایشالا سالهای سال با وبلاگ قشنگت بمونی و بنویسی و آرامش داشته باشی :)

پاسخ:
ممنونم فرشته جان ^_^
ایشالا در کنار دوستان عزیزی مثل شما :)
۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۸ اقای ‌ میم

منم همون اوایل وبلاگنویسیم با اینجا آشنا شدم 

چرخش براتون بچرخه آن شاءالله :) 

پاسخ:
شما از قدیمی ها هستین :)
آن شاءالله :))

با تاخیر تولد وبلاگت مبارک 💐🌸

 

 

سلام 

یادته من و مهسا همش اینجا بودیم یا خونه مهسا ؟!:)

یادش بخیر اون روزها رو 

البته فکر کنم خونه مهسا بیشتر بودیم 🤔😉😅تا اینجا :دی

یادته بلاخره راضی شدی وبلاگ بزنی ؟!:))

هی میگفتی 

وبلاگ نمیزنی 

بعد وبلاگ زدی؟:)

 

یادته چقد بهت گفتیم اسمتو عوض کن :دی

یادته چقد گفتیم بیا حداقل پرفایلتو عوض کن 😉😅

یادته ؟!:))

چرخش برات بچرخه 

ایشالا عروسیتو اینجا بیایی بگی از بچه هات و نوه هات ^__^

وای چه شود ؛))

 

 

پاسخ:
مرسی واران :)

سلام
یادش بخیر
آره خونه مهسا بودیم :))
اوهوم ^_^
اسمم رو همیشه می‌گفتی ولی پروفایل رو نگفتی :دی
ممنونم
ایشالا تو هم از نتیجه هات بیای بگی ;)
۰۱ دی ۹۹ ، ۱۹:۲۲ اقای ‌ میم

آن شاء الله؟

میخواستم بنویسم ان شاء الله:))))

پاسخ:
بله متوجهم :))

نکنه توقع شونصد نفر بیان و به شما تبریک بگن؟؟

والا oـــO

 

آدرست را هم که نکوبوندی روی عکس:)

 

خوشحالم که سلامتیت رابه دست آوردی

پاسخ:
تبریک بگید خسته می‌شید؟؟
والا 😑

چون عکاسش من نیستم :دی

چه عجب یه جمله درست و حسابی گفتید! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">