طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وقتایی که فکر می‌کنم یه سری دغدغه هام به طور کل تموم شده، همین که می‌خوام یه نفس راحت بکشم، یهویی از جایی که فکرشو نمی‌کنم، سر و کله‌شون پیدا میشه...

 

وقتایی که درمورد یه موضوعی به خدا اصرار می‌کنم، همون موقع اتفاقایی می‌افته که در ظاهر فکر می‌کنم خواستم برآورده شده، اما درواقع می‌بینم که نه. این فقط یه دست گرمی برای پایان دادن به اصرارهای بی‌مورد منه!

 

وقتایی که تصمیم می‌گیرم یه سری اشتباهات رو دیگه مرتکب نشم، شیطون از راه‌هایی که به عقل جنم نمی‌رسه، جوری موقعیت ارتکاب اشتباه رو برام فراهم می‌کنه که تو خواب هم نمی‌دیدم :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۷)

۰۷ آبان ۹۹ ، ۰۷:۲۸ محسن رحمانی

سلام دقیقا همینطوره .

خوب هستید؟پس کی به قولتون عمل میکنید؟

پاسخ:
سلام
ممنون از احوالپرسی‌تون
وقتی دل و دماغشو پیدا کنم
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۳:۴۷ هیـ ‌‌‌ـچ

به قول یه بنده خدایی دقیقاً زمانی که فکر می‌کنی دیگه از این بدتر امکان نداره رخ بده، همون لحظه اینترنت هم قطع می‌شه :|

شاید در ظاهر بی‌ربط بود ولی می‌خوام بگم همیشه یه «بدتر» تو راهه :|

پاسخ:
:)))

همینطوره، همیشه یه بدتری وجود داره...
۰۷ آبان ۹۹ ، ۱۴:۵۳ عاشق بارون... ⠀

آخه مثالت در مکان و زمان بامزه‌ای کنار هم اومد! :))

پاسخ:
آره راست میگی :)))
۰۸ آبان ۹۹ ، ۲۰:۴۵ اقای ‌ میم

اون اینترنت و نبودش خیلی وحشتناکه:)

پاسخ:
زخم خورده اید! :دی

همه این اتفاق ها یک علت داره، چون اینجا دنیاست و قرار نیست اینجا آرامش داشته باشیم. وعده سختی دادن به انسان ؛)

پاسخ:
:(
باید از شما یاد بگیرم :)
۱۰ آبان ۹۹ ، ۰۱:۱۶ اقای ‌ میم

به نظرم ایراد از معلم بچه های حلقه است

خیلی وقت بود نگفته بودم:)) 

پاسخ:
وای مرسی :)))
چقدر چسبید ^_^
۱۰ آبان ۹۹ ، ۰۱:۵۹ اقای ‌ میم

میدونستم آنقدر خوشحال میشید زودتر میگفتم

پاسخ:
خودم هم فکر نمی‌کردم یه روز از شنیدنش اینقدر ذوق کنم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">