طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قابِ دلخواهِ خانه من

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

قصد داشتم از طاقچه ای که رویش عروسک ها و حباب های شیشه ای و چرخ و فلک موزیکالم قرار دارد عکس بگذارم. یا از قفسه اسباب بازیهای کودکی ام. یا از قاب عکس بابا. اما دیدم مشابه این قابها را دوستان دیگری در چالش ارائه داده‌اند. تا اینکه رسیدم به قاب دلخواهم در آینه!

نه اشتباه نکنید! خودشیفته نیستم که منظورم تصویر خودم باشد.

به تازگی فرشته ای کوچک همراه لحظه هایم شده. که هنوز به بودنش عادت نکرده ام. و هر بار با دیدنش در آینه لبخند می‌زنم. وقتی مسواک می‌زنم می‌بینمش که چگونه به رقص درمی‌آید.

فرشته کوچکم بال دارد ولی نمی‌تواند پرواز کند. من او را به بند کشیده و به گردنم آویخته ام.

اما یقین دارم روزی فرشته من هم به پرواز در خواهد آمد. همان روز که تو می‌آیی و بر فرشته کوچکم بوسه می‌زنی.

آری، قاب دلخواه خانه من درست همان جاست...

 

 

با تشکر از دعوت محسن رحمانی و واران

من هم سه تن از غائبین را برای شرکت در چالش بلاگردون فرا می‌خوانم.

لانتوری، مسافر، آقای میم. اگر این پست را خواندید بسم‌الله.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۰۴ شهریور ۹۹ ، ۲۳:۱۲ محسن رحمانی

سلام چقدر قشنگه .

 

ممنون از اینکه شرکت کردید.

پاسخ:
سلام ممنونم :)
مرسی از شما که دعوت کردید

خوشگل و برازنده ی خود خودته :)

 

مبارکت باشه ^__^

 

 

من لباستو دوس دارم :)

رنگ لباست با همین فرشته ی کوچولو ،  قشنگ خودنمایی میکنه ^__^

 

 

ایشالا به زودی زود بیاید و تو رو منتظر و چشم به راه نذاره :)

 

 

+

ممنونم که شرکت کردی ❤

 

پاسخ:
ممنونم عزیزم ^_^

لطف داری :)

مرسی مهربون 🌹

سپاس از دعوتت :*

از نشانه های فراموشیم همین بس که یادم رفت بگم

برای شادی روح پدر بزرگوارتون صلوات و فاتحه خوندم.

 

 

 

روحش شاد و یادش گرامی⚘⚘

 

پاسخ:
وارانم ممنون که اینقدر خوبی ❤
خدا مادرت رو بیامرزه. براشون فاتحه می‌خونم

الهی به حاجت قلبیت برسی
آمین 🙏

عه من ^_^

صدبار گفتم مجسمه و گردن‌‌آویز و تندیس و ... منو نسازید، نمیدونم چرا گوش نمیکنن اخه! :/

 

مرسی از اشتراکم با بقیه عزیزم :)))

پاسخ:
:)))
خواهش میشه ;)
۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۵ مترسک ‌‌‌‌‌

بسیار عالی ^_^

پاسخ:
بسیار متشکر ^_^
۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۵۸ عاشق بارون... ⠀

مبارک باشه! :)

خیلی خوبه اون اولایی که به بودنِ یه چیزی دوست‌داشتنی هنوز عادت نکردی! :) البته عادت هم کنی باز با دیدنش حس خوبی بهت دست می‌ده ولی اون روزای اولش خیلی بامزه است. :))

پاسخ:
ممنونم ^_^
آره خیلی باحاله. مثلا وقتی سرکارم یهو حس می‌کنم یه چیزی رو گردنم داره تکون میخوره، اولش می‌ترسم نکنه یه جونور باشه! بعد می‌بینم فرشته کوچولومه و ذوق می‌کنم ^_^

بلوزت چه خوشرنگه اسی:)))

پاسخ:
با واران هم‌نظری ;)

سلام

چشم شرکت میکنم

پاسخ:
سلام
فقط تا جمعه فرصت هست ها!

چه قاب جالب و متفاوتی. خیلی زیباست، مبارکتون باشه :)

پاسخ:
ممنونم :)

خیلی هم خوشگل :)

پاسخ:
تشکر ^_^

اینترنتمون قطع بود و نتونستم شرکت کنم الان هم از تو دفتر کارمون پیام میدم

میخواستم بگم من خودم صبح جمعه فهمیدم اصلا چالشی هم هست:))

پاسخ:
لینکش توی پست بود که!
اشکالی نداره :)

چقد این فرشته رو دوست داشتم :)

پاسخ:
ممنون ^_^
خوش اومدین :)
۱۶ شهریور ۹۹ ، ۱۳:۵۰ پیمان کرامتی

چه دیدگاه جالبی

چه نگاه قشنگی

منم موافق بلاخره یکروز پرواز میکنه...

پاسخ:
از این طرفا آقای کرامتی!
ممنونم...
۱۶ شهریور ۹۹ ، ۱۸:۱۲ پیمان کرامتی

خواهش می کنم

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">