طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من هنوز خش خش برگها رو سیر نشنیدم!

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ب.ظ

هنوز یک ماه کامل از پاییز مونده و الآن تو دومین ماه پاییز قرار داریم اونوقت تلویزیون نماهنگ زمستون پخش میکنه!

امروز اولین برف پاییزی! امسالمون رو دیدیم :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۴)

زمستونم شده 

تاریک و سرد و فریاد 

برگ ها دارند می ریزند تند و تند 

به تن درخت کهنسال فقط ما موندیم و شاخه های خشک و سوخته

پاسخ:
سپاس :)
۲۷ آبان ۹۸ ، ۲۰:۰۱ عاشق بارون ...

حتی درخت‌ها هنوز سبزن. :( این چه پاییزیه آخه؟ :(

باز خوبه این چند روزه یه برف و بارونی شد. :)

پاسخ:
من کلی برنامه داشتم واسه پاییز :/
اما برف تو هر فصلی عشق است ^_^

مگه گذاشتن اصلا پاییزی رو حس کنیم. نه از برف لذت بردیم نه پاییز. زدن تمام ذوقای مردم رو یه جا کور کردن‌ و با اضافه کردن یه بدبختی روو بدبختی هاشون دیگه از چی میشه لذت برد.من عاشق پاییزم ولی باورت میشه چندروزه اصلا پاییز و زمستون چیه دیگه همه ی فکرم شده مردم .

پاسخ:
ای بابا...

اینجا هم یه شب انقدر سرد شد که صبحش برگ همه درخت ها ریخت و من تا میتونستم روشون راه رفتم و کیف کردم از صدای خش خش برگ ها :)

پاسخ:
پس پاییز رو لمس کردی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">