طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چه بچه های بدی هستیم ما

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۳ ق.ظ

من فدای تو میشم که با شنیدن صدای اون پیام بازرگانی که همه مامانشون رو صدا میزنن، از خواب بیدار میشی و میگی بله، و به دور و برت نگاه میکنی ببینی کدوم یکی از بچه هات صدات زدن! مامان عزیزم ^_^

 

ادامه عنوان: که تلویزیون رو خاموش نمیکنیم تا تو راحت استراحت کنی...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۵)

۲۳ آبان ۹۸ ، ۰۰:۳۹ سایت تفریحی

سلام/خوشحال میشم به وب ما بیایید وپیج خودتون رو ایجاد کنید 

پاسخ:
سلام

بریم پیام بازرگانی کار کنیم صدامون بهشون میخوره :|

پاسخ:
زیاد مامانتون رو صدا میزنید؟
۲۳ آبان ۹۸ ، ۰۹:۱۶ محسن رحمانی

آره آره خیلی بچه بدی هستید خیلیییی خیلیییی بد -_-   

:دی

خدا حفظشون کنه همه مادرا رو و مادر شما رو .

 

 

پاسخ:
o_O
الهی آمین. ممنونم

واقعا مامانتون یه دونه است!

حس مسئولیت پذیریش خیلی زیاده

یه اسفندی دود کنید براش..خدا براتون نگهش داره

پاسخ:
ممنون. دود کردم
آمین. خدا همه مادرا رو حفظ کنه

بقولی مامان هست مام زنده ایم :)))

پاسخ:
الهی هر دو زنده باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">