طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عجیب مهربانی خدا!

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۲ ب.ظ

وقتی برای صبحانه از یخچال نان برمیداری و میبینی نان نیست که، یخ است! و میگذاری اش روی بخاری. اما اگر صبر کنی نان گرم شود، چایت سرد میشود. به اجبار از همان روی بخاری یک تکه نان جدا میکنی و با خود میگویی: ببین با چه مشقتی دارم صبحانه میخورم...

درست در همان لحظه زنگ در به صدا درآید و بروی جلوی در و ببینی خانم همسایه برایتان نان تازه آورده!

خب در این لحظه باید بگوییم کور از خدا چه میخواهد؟ یک نان بربری کنجد و سیاه دانه ای داغ!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۶)

بح بحکم الله خیرا

مام نون نداریم کاش از این همسایه ها خدا قسمت مام بکنه :|

پاسخ:
این مدل جدیده؟ :دی
خدا قسمت همه کنه :))
۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۴:۴۹ محسن رحمانی

سلام 

خوب کمی زودتر از خواب برخیزید و یه تک پا به نانوایی مراجعه نموده و نانی تهیه نموده و هم خود از خوردن نان تازه وداغ بهره مند شده و هم خانواده . تازه دعا هم واستون میکنن.

پاسخ:
سلام
:)))

آره تازه از تنور دراومده گفتم امتحانش کنم -___-

پاسخ:
خیلی هم خوب :)))
۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۹:۵۶ عاشق بارون ...

یعنی یکی از دلایلی که من در تمام عمرم وعده‌ی صبحونه رو حذف کردم همین گرم کردنِ نونه! -__-

پاسخ:
صبحونه بخور ولی :)

نوش جون. یاد خونه مادربزرگم افتادم. من اصولا صبحانه خور نیستم ولی خونه مادربزرگم که میرفتم اونجا نون بربری و پنیر تبریز و گردو گرچه همونایی بود که همیشه سر سفره خودمونم بود ولی انگار مزه ش فرق میکرد‌ اونجا صبحانه خور میشدم .

پاسخ:
ممنون
مادربزرگا یه چیز دیگه ان
۱۹ آبان ۹۸ ، ۰۸:۱۹ بانوچـه ⠀

نون بربری گوشت بشه به تنت

پاسخ:
مرررسی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">