طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مسافر اربعین

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ب.ظ

امسال تصمیم داشتم برای پیاده روی اربعین اسممو بنویسم. از آنجا که تو همه کارام دقیقه نودی عمل میکنم، زمانی رفتم برای ثبت نام که گفتن ظرفیت پر شده. اسمم رو جزو رزروی ها نوشتن تا اگه انصرافی داشتن ماها جایگزین بشیم. که البته دیگه خبری از تماسشون نشد.

به خودم گفتم اونقدر دست دست کردی که جا موندی!

اما...

کار نشد نداره! اگه قرار باشه بری، به هر طریقی شده کارِت جور میشه و میری.

و اینطوری شد که با ماشین شخصی راهی شدیم.

فردا ان شاءالله حرکت میکنیم به سمت تهران و شب رو همونجا میمونیم و صبح جمعه راه می افتیم به مقصد عراق.

هنوز خیلی باورم نشده و انگار دارم خواب میبینم...

الهی روزیِ همه آرزومندا بشه

آمین

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۶)

به‌به التماس دعا عزیزم، سلام ما رو هم به آقا برسونید :)

پاسخ:
ان شاءالله قسمت خودت بشه :)

سفر بی خطر...

پاسخ:
ممنونم
دعاگوتون هستم

به به ^__^

خوشا بسعادت  عزیز ☘

پیشاپیش زیارتت قبول 💚

سفرتونم بی خطر ایشالا 💙

 

+

سلام 

دعا یادت نره برای من اسی ها :)

ویژه برام دعا کن 🙏

ممنونم 💙💙💙

پاسخ:
ممنونم
ایشالا قسمت خودت بشه

سلام
حتما گلم :)
۱۹ مهر ۹۸ ، ۰۹:۳۸ محبوبه شب

اسی دعا یادت نره

ویژه واسه فرج آقا

آقا که بیاد تمام مشکلات حل میشه

پاسخ:
حتما حتما حتما
۱۹ مهر ۹۸ ، ۱۲:۲۲ بانوچـه ⠀

سفر بی خطر و زیارت پیشاپیش قبول.

ما رو هم دعا کن.

پاسخ:
متشکرم
الهی حاجت روا بشی

فک کنم رفتین برا ثبت نام گفتن با باباتون بیاید :| -___-

پاسخ:
فقط یه خواننده قدیمی میتونه چنین کامنت معناداری بنویسه! :دی
خوش برگشتین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">