طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خدایا چیکار کنم من

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۶ ب.ظ

امروز و فردا صد تا کار داریم

تو این اوضاع، خواستگارا هم میخوان قرار بذارن

همینجوریش باید یه سری برنامه هامون رو کنسل کنیم که به یه سری برنامه های دیگه برسیم. موندم این وسط قرار رو واسه چه زمانی اوکی کنم.

تو گیجی و اعصاب خردی شدید به سر میبرم!

فعلا

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۹)

اسی تو سیدی؟! میدی من یادت نره : )))

 

آخ جون خواستگار ^_^ خیر باشه ان شاءالله :**

 

ب ر ب ب.. الکی تلقین نکن..

بهترینا برات اتفاق بیفته

پاسخ:
نه نیستم. چرا فکر کردی سیدم؟

ممنون :))
۲۸ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۲۰ دچارِ فیش‌نگار

تکراریه ولی عید قربان رو ویژه تبریک میگم بهتون :)

پاسخ:
قربان؟!
تشکر، همچنین :))

خط اول پستت : ))

+گفتم لابد تو هم تو صف بانکی 

 

عیدتم مبارک عزیزجان 🌹

پاسخ:
نه :))
شما چطور؟ ;)

عید تو هم مبارک گلم :*

علی‌الحساب شیرینی ما رو بده :دی

پاسخ:
کدوم شیرینی بابا :دی
۲۹ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۴ بهارنارنج :)

خواستگار...خواستگار اهههه من ازون دختراییم که اصلا ذوق ندارم..

چقدرم که ادم باید بسابه،خودتم نخوای مامانا محبور میکنن،بهترین حالتش قرار بیرون اصلا

پاسخ:
اوهوم
همش استرس

حالا تو شیرینی بده بالاخره که به یکیشون جواب مثبت می‌دی

پاسخ:
:))))
خوش به حال شما که به یارتون رسیدین و پرونده خواستگاراتون بسته شد

:دی

پاسخ:
;)
۲۹ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۱ دچارِ فیش‌نگار

آره دیگه

امسال هم توفیق قربانی شدن نداشتی گویا 

:)

پاسخ:
لا اله الا الله <_<
۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۵۳ دچارِ فیش‌نگار

:))

پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">