طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

گم شدن و پیدا شدن*

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ق.ظ

الآن چشمم خورد به ماه، دیدم نصفه است. درصورتی که سر شب کاملا گرد بود! طوری که دخترخالم داشت براش میخوند: "یه ماه داریم قل قلیه"

یهو گفتم: عه ماه گرفته!


جایی هم اعلام شده یا من اولین کسی هستم که متوجه شده؟! :دی


ب.ن: وای الآن یکی از همکلاسیامو که ده ساله گمش کردم و دنبالش میگردم، تو یه گروه تلگرامی پیدا کردم! خیلی اتفاقی پیامشو دیدم و از پروفایلش شناساییش کردم. اسمش رو یه چیز دیگه نوشته بود، چهره اش هم عوض شده، از رو عکس مادر و پدرش شناختمش! چقدر هیجان انگیزه پیدا شدن گمشده ها! :)


*عنوان: ماه و دوست

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۴)

۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۲:۱۲ محبوبه شب
از عصری زیرنویس شبکه خبر اینو عنوان کرده بود
الانم گویا ادامه داره تا حوالی ساعت سه
پاسخ:
من نمیدونستم
الآن ماه داره به زمین میگه: "سایه ات از سر ما کم نشود حضرت یار"! :)
۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۲:۱۸ محبوبه شب
ماه به زمین؟
یا زمین به ماه؟ o_0
پاسخ:
ماه به زمین
چون سایه زمین افتاده روی ماه
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۷ صخره نورد
خبر نداشتم.

منم یه دوستی دارم که خیلی دلم میخواد بازم ببینمش اما بعیده پیداش کنم, 26 ساله ندیدمش! چقدرررر زیاده! اصلا فکر نمیکردم 26 سال شده باشه :/
پاسخ:
فکر میکردم از من کوچکتری!
یکی از دوستامو 16 ساله گم کردم و خیلی دلم میخواد پیداش کنم. یکی دیگه هم هست که 15 ساله ندیدمش
۲۶ تیر ۹۸ ، ۲۲:۰۹ صخره نورد
نه دیگه من جز پیشکسوت های وبلاگ هستم :))
منم از این دوستها دارم اما این یکی برام فرق داره, یه جورایی اولین دوست زندگیمه.
پاسخ:
:))
اولین ها همیشه یه چیز دیگه ان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">