طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نصیحت برادرانه!

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

این هفته یه خواستگار برام اومده بود. حالا بماند که چقدر عجله ای شد اومدنشون و اینکه چقدر هول بودن! (کلا همین که محرم نزدیک میشه نمیدونم چرا همه به هول و ولا می افتن! نامزد ها عروسی میکنن و مجردها نامزد میشن. انگار اگه دو ماه صبر کنن دنیا به آخر میرسه، یا تو ده ماه قبلش دستشونو بسته بودن)

خلاصه داشتیم صحبت میکردیم که بحث کشیده شد سمت اقتصاد و بازار کار.

گفت: اینجایی که الآن داری کار میکنی هیچ فایده ای نداره، برو تو کار تجارت! پول فقط تو خرید و فروشه

گفتم: چمیدونم

گفت: من جدی میگم! حالا این وصلت چه سر بگیره چه نگیره، تو اینو از من داشته باش؛ نمیدونم باید بگم برادرانه یا چی، ولی عمرتو هدر نده!

خندم گرفت و گفتم باشه


فکر کنم خودش هم فهمیده بود ما به درد هم نمیخوریم :دی


این بود ماجرای برادر خواستگار o_O

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

۰۱ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۰۳ محسن رحمانی
بزنیم کل قشنگررو؟
پاسخ:
کلا خوشتون میاد الکی شلوغش کنید ها! :دی
ضمن این که کل رو میکشن :-d
الان پول توی اختلاسه فقط اختلاس!
پاسخ:
بعله...
این خیلی عالی بود 😂😂😂
پاسخ:
;)
شکایت دارم
چرا خواهر خواستگار نداریم ؟
۱ تقصیر جغرافیاس
۲ تقصر مربی بچه هاست
۳ گزینه ۱
۴ گزینه ۲
پاسخ:
برادر خواستگار هم نبوده تا حالا! این یکی نوبر بود :|
نبودن خواهر خواستگار رو هم من گردن میگیرم -_-
یعنی گزینه 2 و 4 o_O
از اون حسا که میگه به چشم خواهری شما رو دوس دارم O_o
پاسخ:
آره :))))
یاد سکانسی از فیلم دل شکسته افتادم! سکانس تماس تلفنی امیرعلی با نفس! :)

انشاا... اتفاقای خوب بیفته واستون....:-)
پاسخ:
آخی ^_^
البته اون برعکسش بود :)

مرسی و برای شما بیشتر :-)
آقا محسن بکش جیغ جغرافیایی رو :|
پاسخ:
@__@
۰۲ شهریور ۹۷ ، ۰۷:۱۶ عینکی عینکی
😂😂😂😂
برادرانه🤣🤣🤣🤣🤣
اینا هنوز تو رو سر جغرا۴یا دست میندازن؟ 😂😂😂😂
پاسخ:
:|

بچه های بدی هستن :/
:))
دوستم تعریف میکرد که شوهرش در زمان مجردی با دخترا دوست میشده میبردشون بیرون نصیحتشون میکرد که دوست پسر نگیرین خوب نیست :دی
پاسخ:
O_O
فقط میتونم بگم خدایا توبه :|
اینقدر الکی خندیدی تا اینم پرید

پاسخ:
:)))
۰۳ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۷ بهارنارنج :)
چه ژالب

پاسخ:
بلی :دی
من بیام خواستگاریت قول می‌دم ازین سوالا نپرسم :)))
پاسخ:
نصیحت خواهرانه چطور؟ :دی
نه! نصیحت خواهرانه برا بعد جواب رد شنیدنه :)))
پاسخ:
البته ایشون هنوز جواب رد رو نشنیده بودن :))
بردار یا چی:-D
هنوز شک داشت کدومه خودش:-D
پاسخ:
یا چی رو خودم اضافه کردم! اون فقط گفت برادر :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">