طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ای همدم روزگار! چونی بی من؟

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ب.ظ

+ آخه این جوجه چی بهش میرسه که اینقدر دنبال ما میدوه؟ نه آب میخواد نه غذا، همین که میچسبه به ما آروم میگیره!

- تنهاست؛ تنهایی سخته

چه حیوان و چه انسان، باید یه جفت داشته باشه...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

و تو چه دانی که توی تقدیرت چه کسی رو قرار دادن
پاسخ:
اوست داننده ی غیب
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۵ محسن رحمانی
خوب یکی دیگه بخرید تنها نباشه.
پاسخ:
دردسر دارن، تو همین یکیش هم موندیم
احیانا پشت ِ جوجه آدرس وبلاگتونو نچسبوندین؟؟؟ :)

...

الان اون خط آخری چه ربطی داره به اینکه جوجه همش دنبال شماست ؟؟؟
Oـــo
پاسخ:
نخیر :|

خب همدم میخواد دیگه :دی
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۸ محسن رحمانی
کجاش دردسره؟ یکم مسئولیت پذیر باشیدلطفا.
پاسخ:
کی به کی چی میگه! :/
کامنت دوم جناب رحمانی :دی
و کامنت جناب لانتوری :دی

وای اسی چقد تو خوبی :))))


+


برو عامو برو بابا :|
#مربوط به جوابت به کامنتم.
:|


پاسخ:
;)
-_-

خواهش میشود :دی
+
خودت برو عامو بابا :|
#مربوط به جوابت به جوابم به کامنتت :))
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۸ محسن رحمانی
O_o
پاسخ:
:-d
۲۹ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۳ آسـوکـآ آآ
ع جوجه ت :دی
پاسخ:
عه جوجه م ;)
منم عاشق این جوجه هام؛ عاشق این ها بودن هم خیلی خوبه؛
خوبیش اینه که مثل دوست دختر، پسرهای امروزه، آدم رو ول نمی کنه
به امید خودش.
یه جوجه زرد رنگ داشتم، عاشقش بودم، پشتم همه جا میومد.

پاسخ:
امان از دوستی های امروزی :)
رحمت به اون شیری که جوجه ها نخوردن :دی
هوس درس جغرافیا کردن انگار
والا 😐😏
اصن همش تقصیر این مربی بچه هاست :|
پاسخ:
یه چیزی میگما!! O_O
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۵۵ عینکی عینکی
وای من نمیتونم بگیرم دستم‌ یه جوری میشم از بغل کردن جوجه ها
پاسخ:
بخوردت!!! O_O
;))
آخی، خدا گاهی انسان ها رو همدم حیوانات قرار میده و گاهی حیوانات رو همدم انسان ها، اینکه با یه جوجه کوچولو خوشحالی کنی و باهاش بری تو باغچه دنبال کرم بگردی خیلی حال میده، آدم معنی زندگی رو میفهمه ... خلاصه بگم من به عنوان کسی که جوجه های غاز و بوقلمون و مرغ رو بزرگ کردم میگم لذتی که تو هم نشینی با حیوانات هست در هم ننشینی با بعضی انسان ها نیست :)

+ بزغاله باشه دیگه آخر خوشبختیه ^_^
پاسخ:
^_^

جوجه اردک خیلی بامزه است ^-^

+ بزغاله یه کم ترس داره :))
عجب .. جفت چار :)))))
پاسخ:
چار؟!
گوسفند نداریم
بیا خوشکل من
بیا و مرام بذار و قربونی عید قربانمون باش 😎😘
پاسخ:
:/
مگه پروفایل من چه هیزم تری به شما فروخته؟؟؟ :|
مگه هیزم فروشه؟ -_-
خو هییییچ ببعی یی به خوشکلی و چاق و چله ای و سفییییییدی ببعی تو نیست؟ 😅
پاسخ:
ببعی خودمه -_-
دهه <_<

😉
نه دیگه
اگه مال تو بود تو خونه ت نیگه میداشتی نه اینکه بذاری در ملا عااااااام همه ببینن 😁😎
ردش کن بیه 😒
پاسخ:
واسه اینه که همه حسودیشون بشه 😆
سی خومونه 😜
خانم پیشنهاد قربونی گوسفند پروفتون رو دادم
باشد ک گوسفندان زیادی در جغرافیای هستی  🤔
عه عه میبنی جغرافیا خودش میاد 😂😂
پاسخ:
o_O

:/

-_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">