طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بدون شرح

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۲ ب.ظ


به نظرتون تو این فاصله چه خبر جدیدی میتونه پیش اومده باشه؟ :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۷ محسن رحمانی
خخخخخخخخخ اینقدر بدم میاد کسی کلید کنه روی این کلمه.
پاسخ:
کلید اون هم چه کلیدی! :/
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۵:۴۰ محبوبه شب
سلام
چخبر؟ :دی
پاسخ:
سلام
نه خبر :دی
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۵:۴۶ بابا پنجعلی
اگر میدونست که از شما نمیپرسید
پاسخ:
سوال سرنوشت سازیه -_-
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۲ قاسم صفایی نژاد
به اونایی که عادت دارن بگن چه خبر، بلافاصله بعد از اینکه میگم سلامتی، میپرسم چه خبر و چند بار هی تکرار میکنم!
پاسخ:
حرکت جالبیه :))
😂😂وای چه قدر خندیدم
همش توی چت با یه نفره؟ یا آدم مختلفن؟
پاسخ:
یه نفره o_O
متنفرم از این سوال چه خبر 😡
پاسخ:
:))
خوش اومدین
سوزنش گیر کرده
پاسخ:
بدجور! :/
خب چرا بهش نگفتی که سوژه شدی ؟:دی


پاسخ:
در اون حد دنبال خبر نبود :|
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۶ آقاگل ‌‌
دیگه چه خبر؟
پاسخ:
این سوال با اون سوال از زمین تا آسمون فرق داره ها! o_O
۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۳ عاشق بارون ...
:)))
پاسخ:
;)
دوربین مخفی کار بذاره راحت تر پیش میره :|
پاسخ:
کجا؟
همیشه مفهوم سوال مهم نیست! شاید "چ خبر" بهونه ای برای هم صحبتیست!
:)

ضمن اینکه تو حد فاصل 21:50، 10 تیر تا 01:48، 11 تیر .. کرواسی دانمارک رو برد!
خب این خبرو میدادین بهش! :/
:)
پاسخ:
یه همچین جمله ای شنیده بودم. الآن دقیق یادم نیست
:)

خودم خبر نداشتم! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">