طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جام جهانی چشمها...

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ


آری چشمهایت عاشقم کردند!

قبلش هم عاشق بودم، اما با دیدن چشمانت دلم دگرگون شد. این چشمها را از کجا آورده ای؟؟

من زیباترین لبخند را در چشمان تو دیدم؛ آنگاه که بعد از وداع برایم بوسه ای فرستادی و لبخند زدی، دست تکان دادی و رفتی...

دیگر هرگز آن نگاه تکرار نشد...

و آن لحظه ی رویایی!

نکند واقعا رویا بوده باشد؟ مگر میشود این همه زیبایی واقعی باشد؟؟

یادت هست وقتی به لبانت خیره شده بودم و لبخند به لب داشتی، گفتم: "چقدر رنگ رژت به لبت می آید" خجالت کشیدی و سریع چادرت را جلوی لبت گرفتی؛ با این کارت مرا از دیدن لبانت محروم و به سمت چشمانت هدایت کردی!

نمیدانی آن لحظه چقدر چشمانت تماشایی شده بودند، که اگر میدانستی، جلوی چشمانت را میگرفتی که طاقت از کفم ربوده بودند!

من باختم

دلم را

به چشمانت...

برد من باخت در برابر تو بود!


+ ننوشیده از جام چشم تو مستم

خمار است میخانه من چه کردی


پ.ن: به دعوت واران

لینک چالش

هر کی دوست داره شرکت کنه از طرف من دعوته

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۸)

۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۵ آسـوکـآ آآ
به به:-)
پاسخ:
:-)
۲۹ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۹ قاسم صفایی نژاد
چرا برعکس شد؟
پاسخ:
برعکس نیست! :دی
احیانا شما که خانمی نباید یه جوری بنویسی که مخاطبت مرد باشه نه زن؟؟؟
Oـــo

پاسخ:
دیگه نخواستم واسه مخاطب مرد بنویسم!
قشنگ نوشتید:)
پاسخ:
متشکرم
خوش اومدید :)
۰۱ تیر ۹۷ ، ۱۰:۱۳ محسن رحمانی
به به ببینید که پست گذاشته :دی چه عجب تشریف فرما شدید اسی بانو :دی
آفتاب از کدوم ور اومده بیرون :دی

سلام بر خواهر اسی .

نکنه خبریه ما بی خبریم ؟ خا ما شیرینی میخوایم :دی
پاسخ:
خواهش میشود ^_^
چه کنیم دیگه :دی

سلام قهرمان :))

چه خبری؟ شمام که کلا شیرینی میخواین o_O
سلام 
همه متن یه طرف این قسمت متن  یه طرف :
شعر زیر :

+

 ننوشیده از جام چشم تو مستم

خمار است میخانه من چه کردی



برگرفته شده از tolooeman.blog.ir


شاعرش خودتی ؟:))



قشنگ بود ^__^



ممنون  که دعوتِ واران رو لبیک گفتی :))
پاسخ:
سلام
:)

نه بابا! مال افشین یداللهیه، تو سریال شهرزاد همش فرهاد میخوند!

ممنون ^_^

مرسی از دعوتت :)
۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۱ محسن رحمانی
خو ترشی بدید خوبه :دی
پاسخ:
پیشنهاد میکنم ترشی نخورید برای آینده تون بهتره :دی
۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۳ محسن رحمانی
چه عکس هدرقشنگی .
پاسخ:
ممنونم ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">