طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از سری سوتی های بچه ها :دی

شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ

یکی از بچه ها داشت تعریف میکرد که:

- من اون موقعا که بچه بودم و کلاس ژیملاستیک میرفتم...

+کجا میرفتی؟! o_O

- ژیملاستیک :|


یکی دیگه از بچه ها:

- ما رفته بودیم یه جاده ای که خیلی شیب داشت بعد هی کمپوت ماشین باز میشد!

+ چی چی ماشین؟! =)))

- کمپوت :|

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۵
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

این پست رو تقدیم کنید  به جناب لانتوری که در به در دنبال سوتی است که تقدیم کنه به جناب دچار :)))

سلام :)
پاسخ:
چه تقدیم تو تقدیمی شد! :)))
بغلی بگیر :دی

علیک سلام :)
یعنی میگید خودتون سوووتی ندادین تا حالا :|
سوتی هم بدید زیاد مهم نیستااا 
جریان بیبی فیس پیش میاد و میگن بچس پیش میاااد :|
(افق کدوم طدف بود -___-)
پاسخ:
من و سوتی؟ <_<
از اون حرفا بودا -_-

:|
همون طدفی که ازش اومدین :دی
بچه های مردمو سوژه نکنید:)
پاسخ:
اسمشونو نگفتم که! ^_^
:)
پاسخ:
:))
ژیملاستیک؟
😂😂😂
پاسخ:
اوهوم :دی
من بچه بودم به بسکویت میگفتم بِکِویس:)))

داداشم به  اسم جلیل میگفت شلیل:))
بعد داد میزد عمو شلیللللللل :))):دی 

بعد همه میزدن زیر خنده :دی 

یادش بخیر :)))




پاسخ:
جدی؟! چه باحال!! :))))
بعضیا هم به بیسکوییت میگن بیسکوبیت! ما که میگفتیم بیسکیبیت :))

ولی اون شلیل خیلی جالب بود :)))

:)
سلام
ادم،عاشق اون سوتی های شیرین بچه ها میشه
وقتی سوتی میدهند:)
پاسخ:
سلام
آره خیلی بامزه ان :)
۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۳ محبوبه شب
مثل یسنا که چهار سالشه و به ساندویچ میگه
سان+وی+ویج
😂😂😂😂
پاسخ:
ای جان ^_^
خدا حفظش کنه :)
:| اینقد با آبروی بچه مردددم بازی نکنید :| از ماااا گفتتنننن :/
پاسخ:
چیکار کردم مگه؟! :)))
:|
یه چالش بندازید جماعت بیاد سوتی هاشو بنویسه :|
پاسخ:
فکر خوبیه :))
:دی
۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۲ محسن رحمانی
از قدیم گفتن شاگردا به معلمشون میرن :دی
پاسخ:
ما که همچین چیزی نشنیدیم! :دی
۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۴ محسن رحمانی
الان خوبه من بیام سوتیای خود شما رو پخش کنم ؟ هان ؟ هان ؟ نکن با آبروی مردم بازی :دی
پاسخ:
شما ببین اصلا از من سوتی پیدا میکنی؟! :-d
۱۵ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۵ محسن رحمانی
خوب الان که شنیدید :دی
پاسخ:
کذبه :دی
منم بچه(تر!) ک بودم.. ژیملاستیک میگفتم! :)
پاسخ:
واقعا؟! :))
یعنی هنوزم بچه اید؟ :-d
الآن یاد گرفتید یا نه؟ :دی
بله.. بچۀ مامانم! (:)
فکر کنم!
پاسخ:
پس قبلا بچه(تر) مامانتون بودین؟ :دی
شک دارین؟ :))
۱۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۴۰ علیـ ــر ضــا
😊 خدا اینارو از ما نگیر 
پاسخ:
خدا حفظشون کنه :)
۱۷ مهر ۹۶ ، ۰۰:۲۷ پسر مشرقی
حالا ژیملاستیک رو می شه از کنارش گذشت ولی کمپوت ماشین؟!!!
پاسخ:
از کنار کمپوت هم بگذرید :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">