طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

گاهی به کتابهایت نگاه کن

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

از طرف آقای صفایی نژاد به بازی وبلاگی "گاهی به کتابهایت نگاه کن" دعوت شدم.

من یادم نمیاد تا حالا به کسی کتاب هدیه داده باشم! به جز اون دفعه ای که بچه بودم و با مامان رفتیم یه کتاب داستان برای پسردایی کوچیکه خریدیم، که اون هم درواقع از طرف مامان و به انتخاب من بود و چیزی هم صفحه اولش ننوشتیم :|

هیچ کدوم از دوستام هم تا به حال به من کتاب هدیه ندادن. فقط وقتی بچه بودم خانواده برام کتاب میگرفتن و از طرف مدرسه و کانون هم کتابایی جایزه میگرفتم، اما همه شون بدون نوشته بودن.

خلاصه وقتی قرار شد تو این بازی شرکت کنم دیدم چقدر من گناه دارم و چرا هیچ کتابی به من هدیه نشده :(

تا اینکه یاد یه سری گزینه هایی افتادم!

تو یه جلسه ی نقد کتاب شرکت کرده بودم که از قبل اون کتاب به ما هدیه شده بود تا بخونیم و نقدش کنیم، جلسه ی نقد با حضور نویسنده اش بود و بعد از پایان جلسه، آقای نویسنده کتابهامون رو برامون امضا کرد:



اولین باری که رفتم جلسه ی انجمن شعر و ادب، دو تن از نویسنده های شهرمون حضور داشتن و کتابهاشون رو به همه ی حضار هدیه کردن:



بعد یاد یه گزینه ی متفاوت افتادم!

کلاس دوم یا سوم ابتدایی بودم که مدیرمون به یه سری از بچه ها، آلبوم عکس هدیه داد! و اولش برامون نوشته بود:



اما هیچ کدوم از اینا برام راضی کننده نبود، چرا که هیچکدوم هدیه ی یه دوست نبودن!

رفتم سراغ کتابام و با اینکه امیدی نداشتم اما صفحه ی اول همه شون رو نگاه کردم؛ یه کتاب نوشته دار یافت شد، اما اون نوشته برای من نبود! بلکه برای کسی نوشته شده بود که اون کتاب رو بعد از هدیه گرفتن، به من هدیه داده بود :/

تا اینکه یاد یه کتاب کوچیک افتادم که یکی از دوستانم تو دوران دانشجویی بهم هدیه داده بود؛ اما شک داشتم که نوشته ای داشته باشه...

ولی داشت ^_^


این تنها گزینه ای بود که بالآخره تونست منو قانع کنه! فقط همین یه دونه -_-

اعظم جانم چقدر دلم برات تنگ شده! کجایی؟؟ :((

(الآن که دارم دقت میکنم میبینم اسمش M نداره! پس این M چیه که نوشته؟! o_O)


+ همه ی دوستانی که برای این پست کامنت بذارن از طرف من دعوتن به شرکت در این بازی.

اما به طور ویژه دعوت میکنم از واران جان، یلدا جان، آقا میثم، آقا محمد رضا، و یک معلم


پ.ن: واسه شرکت تو چالش "اسی ^_^" فقط تا فردا شب فرصت مونده ها! بجنبیییید که بی صبرانه منتظر پست های پر مهرتون هستم ^__^

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

چقدرم شما به کتابهایتان نگاه میکنید:دی خخخخخخ
آخرین زمان مطالعه:سه سال پیش همین موقع:دی خخخخخ
خیلی هم عالی موفق باشید.
پاسخ:
:))))
آقا یعنی اینقدر تابلو بود؟! :دی
مرسی
شما دعوت شدید به این بازی!
۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۲ هولدن کالفیلد
اون شاعر دومی بانک اطلاعات شهری نوشته بود؟ :|
پاسخ:
باور میکنید هنوز کتابشو نخوندم ببینم چیه؟! o_O
:|
متشکرناکم از شما که این بازی رو راه انداختین :)
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۰:۱۷ قاسم صفایی نژاد
سلام
سپاس که شرکت کردید. چه همت و اراده‌ای! رفتید همه کتاب‌هاتون رو جستجو کردید :)
پاسخ:
سلام
مرسی از شما که دعوتم کردید.
کتابای من خیلی هم زیاد نیستن! جستجوم زود تموم شد :))
سلام 
مرسی از دعوت ویژه ^__^
خیلیییی خوشحال شدم بابت دعوتت خیلی بیشتر از اون چیزی که فکر میکنی ^__^
یعنی ذوق کردم حتی اگر نتونم شرکت کنم ولی ذوقش کردم .
مرسی واقعا 🌹
ولی به زودی راستش نمیتونم دعوتت رو لبیک بگم هر وقتی پدرم اومدند چشم ^__^
چون من هیچ کدوم از کتابام از این خط نوشته ها نداره ولی من میخوام اگر بشه خط پدرم رو تو کتابا بذارم :)
البته ایده این کار به مستر هولدن دادم و موافقت کردند :)
تا اومدن پدرم باید صبر کنین ولی اگر احیانا طول کشید یه جور دیگه اجراش میکنم ^__^
بازم ممنونم 

در مورد پستت هم میام حرف میزنم الانم شارژ گوشیم کم شده :)
برمیگردم میام رو منبر :دی 
بازم ممنونم اسی عزیزم ❤❤
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم :*
واقعا؟؟!! خیییییلی خوشحالم که خوشحالت کردم ^__^
خیلی هم ایده ی خوبیه! پس منتظریم :)

باشه ;)
❤🌷
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۹:۱۱ بانوچـ ـه
m اول فامیلیش نیست؟
پاسخ:
نه! o_O
۲۲ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۰ یـک مـعــلّـم . .
باسلام وعرض ادب،
ممنوونم ازدعوتتون :)
چَشم..

+هربرنامه ای که منجربشه به تقویت فرهنگ ِکتاب وکتابخوانی ومطالعه،
قطعاًموردتأییده ومطلوب؛
ازبانی این پویش وبلاگی(بازی وبلاگی) وازشما به خاطردعوت از بنده،
خیلی متشکرم^ــ^
درپناه خدای مهربون باشید:)
پاسخ:
سلام و عرض ادب متقابل
خواهش میکنم
چشمتون بی بلا :)
+ ممنون از استقبالتون ^_^
منتظر پستتون هستیم
در امان خدا :)
چشم.. ایشالا شرکت میکنم..
ممنون از دعوتتون:-)
پاسخ:
چشمتون بی بلا
منتظریم!
خواهش میشه :)
۲۳ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۴ هنوز... هنوز...
اسی جانم
ممنون از دعوتت:*

حتما شرکت میکنم عزیزم

اسی، چرا آدرستو نزدی رو عکسا????
پاسخ:
خواهش میکنم یلدا جان :)
خیلی هم خوب ^_^
آدرس؟؟!! O_O
یلداااااااااااا تو دیگه چرااا؟؟؟!!!! o_O
یلدا خانم تأکیدتون عاالی بود! :)))
پاسخ:
آقا میثم شما هم؟؟؟؟؟؟!!!!!!! O__O
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۶:۲۶ باران ( واران ) ...
کامنت یلدا خانوم :)))))
و کامنت آقا میثم :)))))))
یعنی آخرش بود 👏👏😃😃😃
عالی :)
مرسی .
پاسخ:
تو هم هی طرفداری کن! هی استقبال کن -_-
;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">