طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مساحت زیست

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ

همونطور که خیلیاتون میدونید، یه چالشی راه افتاده تحت عنوان مساحت زیست

واران جان از طریق وبلاگ خانمی، من رو به این چالش دعوت کرده

من هم به دعوتش لبیک گفتم و شرکت کردم :)


من مثل خیلی از خانمای دیگه، به لوازم آرایش و زیورآلات وابسته نیستم، یعنی اصلا اهلش نیستم! البته بهشون علاقه دارما! ولی استفاده نمیکنم. به حرفه و هنر خاصی هم مشغول نیستم که ابزار کار داشته باشم. قبلا یه کتابخون حرفه ای بودم، ولی الآن مدتهاست که کتاب هم نمیخونم.

بنابراین تنها چیزی که باقی میمونه، همین همدم روزها و شبهای منه؛ همون که اگه نباشه زندگیم لنگ میمونه، و انگار یه چیزی کم دارم.


بله! همه ی زندگی من خلاصه میشه توی گوشیم...

عای عم معتاد :|


+ همه ی کسانی که برای این پست نظر بدن، از طرف من دعوتن به شرکت در این چالش


پ.ن: از بین تمام مساحت های زیستی که دیدم، بهترینش رو دکتر میم نوشته! بینظیر بود واقعا ^_^

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۶/۰۴/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

به کجا داریم میریم واقعا؟!:دی 
تو مساحت زیست همه گوشی و لب تاب بود...چه میکنه فضای مجازی
من خودم یکی روم نشد مساحت زیستمو معرفی کنم-_-
+دکتر میم؟عالی بود عالییییی^_^ ستاره روشنشو که دیدم ، وقتی منتظر بودم صفحه ش لود شه منتظر یه لب تاب و میز کار بودم
ولی چیزی که دیدم..حالم جا اومد! مساحت زیستش ارزش مساحت زیست بودن داشت واقعا
++ واس خودش کامنتم نرسیده-_-اینجا گفتم دیگه
پاسخ:
به کجا چنین مجازی؟! -_-
دعوت شدی ها!
+ اصلا زیستن یعنی این! ^_^
++ من کبوتر نامه رسانم ;)
۱۳ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۱ ام اسی خوشبخت
قاب گوشیتون قشنگه :)
پاسخ:
چشمات قشنگ میبینه :)
دوسش دارم ^_^
شمام دعوتی!
موفق باشید.
پاسخ:
ممنون
همچنین
بنویسید شما هم
۱۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۳ محبوبه شب
منم چند روز پیش پستشونو دیدم و خوندم.
کِیف کردم وقتی میدیدم یه مرد اینطور عاشقانه از مساحت زیستش بگه ^_^
دمشون گرم.. عشقشون مانا : ))

پاسخ:
لذت بردیم :)
الهی آمین
دعوتت کردما!
ای معتاد :)
حالا جالبه بدونی من از وقتی گوشی جدیدم رو گرفتم خیلی زیاد نمیبرمش بیرون از بس سنگینه :|:)
و فقط تو خونه ازش استفاده میکنم‌ تو مهمونی ها اصلا سعی میکنم با خودم نبرمش و از یه طرف هم مهمون داشته باشیم هم گاها شده از خودم دورش میکنم :)
منم معتادم ولی دوزش گاهی کم گاهی زیاده :|:)



ممنونم که شرکت کردی 🌹

پاسخ:
:دی
منم اون موقع که تازه گرفته بودمش با خودم نمیبردمش بیرون :))
من اگه مهمونی باشم یا مهمون داشته باشیم گوشی دستم نمیگیرم! مواقع بیکاری ازش استفاده میکنم، و تایم بیکاریم هم که الی ماشاءالله هست o_O

مرسی که دعوت کردی 🌷
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۸ کنت دراکولا
بیا بریم ترکت بدم دختر!
پاسخ:
آره منو ببر :(((
خودتم شرکت کن
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۶ محبوبه شب
منم مثل تو ام ولی دو سه تا سر رسیدم دارم که تقریبا هر روز یا دستمه و می خونم یا متنی رو بهش اضافه می کنم! :دی + حلقه م و ساعت مچیم خخخخ
پاسخ:
خب پس شرکت کن ببینیم :)
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۷ دچـــــ ـــــار
من اومدم کامنت بذارم دیدم خیلی وقت نذاشتی براش:)
پاسخ:
برای پست؟؟
۱۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۶ دچـــــ ـــــار
برای فکر کردن به اینکه حدود مساحت زیستت کجاست :)
پاسخ:
چرا اتفاقا! ولی نتیجه همین بود...
شمام شرکت کنید
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۷ علیـ ــر ضــا
با زنجیر میام سراغت 😂😂 کمپ اختصاصی می‌برمت 😂😂
پاسخ:
O_O
آقا اونقدرام دیگه اوضاعم وخیم نیست :))
شرکت کنید شما هم
خدا بهترین همدم و مونس نصیبت کنه اسی جان
امیدوارم اینم بهترین کامنت باشه 😊
پاسخ:
چه دعای قشنگی :)
بله بهترین کامنت بود ^_^
ممنونم
شمام که از طرف آقا میثم دعوت شدید! منم دعوتتون میکنم :)
چرا پشت و رو گذاشتینش حالا ؟
قهر کرده مثلا؟! :/
یا واسه قاب قشنگشه؟؟ :)

واقعا وجود گوشی جزء لاینفک زندگی مون شده متاسفانه...
مساحت زیستتون سرشار از حس و حال خوب... :-)
پاسخ:
نه بابا قهر چیه؟ مگه بچه است؟ :دی
یا واسه قاب قشنگش :)))

بله...
ممنوون ^_^
ممنونم اسی جان
چشم به هر دو دوست عزیزم
پاسخ:
چشمتون بی بلا :)
پس منتظریم :)
۱۹ تیر ۹۶ ، ۰۵:۵۹ محبوبه شب
سلام
 چون خیلی اصرار کردی (عینک ریبوند) منم تو این چالش شرکت کردم!
http://mahboobeh-k.blog.ir/post/203

تا حالا کسی منو تو هیچ بازی دعوت نکرده بود -_-
ممنونم اسی بانو :*
پاسخ:
سلام
مرسی مرسی :))
خوشحالم که اولین دعوت کنندت بودم ^_^
با تاخیر سپاس از شرکتتون و سپاس بیشتر به خاطر صداقتتون...
پاسخ:
قابلی نداشت :دی
ممنون از شما بخاطر راه اندازی این بازی
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">