طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بازی وبلاگی ^_^

پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

قراره به زودی (خیلی زود) یه بازی وبلاگی برگزار بشه! همینجا :)

محور بازی روی دوست هست، بله "دوست"!

فکر میکنید کم و کیفش چه جوریه؟؟

میتونید حدس بزنید چطور قراره پیش بره؟؟ :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۹
اَسی ...

نظرات  (۲۰)

چطور ؟
پاسخ:
خب حدس بزنید! :)
باید با هم دوست بشیم بعد همدیگرو بزنیم؟ :|

ملت را کنجکاو رها کردن کار خوبیست؟
پاسخ:
خیلی خوب بود :))))
ملت را به فسفر سوزانی واداشتن کار خوبیست ;)
باید حدس بزنیم؟

پاسخ:
بله بله ^_^
من میگم مثلا یک دوست انتخاب کنیم. بعد بذاریمش بعنوان هدف و تمرین کنیم که چطوری باید از قانون کلت به خوبی استفاده کنیم! بازی خوبی میشه ها ^_^


پاسخ:
=)))))))))))
اون دیگه اسمش دشمنه نه دوست :دی
نه! :))
پاسخ:
تو میتونی! :))
:)حدس نمیزنم که خیت نشم:¶
پاسخ:
خیت چیه بابا! شاید هیچکس نتونه درست حدس بزنه!
پس بوگو :دی
تو از ایده بازی من ایده گرفتی پس باید فکر کنم یعنی چی میتونه باشه این بازی ؟^_^
فکر کنم
  تیک تیک تیک تیک مثلا من اکیو/ایکیو هستم :)
من برمیگردم ؛)


پاسخ:
و تو هم از وبلاگ من ایده گرفتی! این به اون در ;)
ایکیوسان منظورته؟؟ الآن همونطوری کچلی؟؟ :دی
نه نمی‌تونیم حدس بزنیم! D:
پاسخ:
:/
خسته نباشی دلاور P-:
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۴۸ دچــ ــــار
دعواشون نشه صلوات :)
پاسخ:
کیا دقیقا؟؟
والا تو این مدت کچل دارم میشم :) احتمالا تا ۱۵فروردین کاملا کچل کچل کلآچه میشم :دی :)))
ایکیو یعنی همون هوش ؛)
سان یعنی پسر :))
ای کیو یعنی همون آی کو هوش خودمون  هستش :))
پس پسر و دختر نداره :دی 
ولی گفتم مثل اون بشم شاید تونستم پیدا کنم :)


+
من در و مرش رو نمیدونم کاری هم بهش ندارم پی این داستان هم نمیگیرم ولی میخوام ببینم به جواب این سوالت میتونم برسم یا نه ؟^_^
سوال این پستت :))


پاسخ:
روغن کله پاچه هم میشی؟ ;)
ای کیو با آیکیو فرق داره ها! ای کیو هوش هیجانی و آیکیو ضریب هوشی هست
+
ببین میرسی یا نه :دی
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۱۲ دچــ ــــار
همون دو نفری که مجری مسابقه اند
پاسخ:
مجری که یه نفره آقا!
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۳۸ دچــ ــــار
اینو میگم:
http://tolooeman.blog.ir/1395/12/19/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C#comment-aCo4kjrnatM
پاسخ:
ما که دعوا نداریم!
با کسی هم کار نداریم :دی
حدس که نمی‌زنیم بذار لااقل سوال بپرسم!
فقط به مجازستان ربط داره یا دنیای بیرون از اینجا هم درگیر میشه؟
پاسخ:
نه دیگه نشد ;)
همون مجاز!
۱۹ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۴۲ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نه والا
ما رو چه به حدس زدن :)
پاسخ:
ای بابا! :|
حدسم نمیاد :دی
پاسخ:
چرا؟ قهره؟ :دی
کامنت دوم  من ^_^
خوردیش ؟:|^_^
مررسی ...
پاسخ:
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟ o_O
خودت گفتی خصوصی بود تاییدش نکنم یادت رفت تیکشو بزنی :|
امیدوارم اینجوری که شما کنجکاوی منو برانگیختی که این ساعت هم دارم به این پست فکر می‌کنم، جوری باشه که منم تواناییِ شرکت درش رو داشته‌باشم :) هرچند زیاد امیدوار نیستم!:دی
پاسخ:
همه میتوانند شرکت کنند!!! :دی
رمزز خصوصی بودد که فرستادم و تیک نزدم‌:|:)

حالا حال تو چطوره خوبه ؟:دی 
پاسخ:
واقعا فکر کردی رمز رو تایید میکنم؟؟ o_O
بعدم اون کامنتت رفت تو هرزنامه و خصوصی و عمومی بودنش فرقی نمیکرد، چون من هیچوقت هرزنامه ها رو تایید نمیکنم

حال ما خوب است! شما چطور؟! 
کم و کیفش.. شناسایی دوستان واقعی تو وبلاگستانه...

مدیونین فکر کنید از پست بالایی متوجه شدم! البته کمی تفاوت داشت حدسم با واقعیت.. من فکر میکردم اسم چهار نفرو باید بگیم!
امضاء: یک فروند باهوش^-^
پاسخ:
:)))))))))
آفرییییین!!! (آیکن دست و جیغ و هوراااا)

فروند؟؟!! احیانا شما هواپیمایید یا کشتی و یا کندو؟؟ :)))
هیچکدام..
رادارم! میبینید ک ب چ دقتی سیگنال کم و کیف بازی تون رو دریافت کردم! *-*
پاسخ:
بله میبینم :)))))
خیلی ممنونم از کامنت هاتون :)
واقعا خستگی مسابقه از تنم بیرون رفت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">