طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

کم کاری تا چه حد؟

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۶ ب.ظ

به تازگی یه کلاسی میرم که امروز دهمین جلسه اش تشکیل شد

مربیمون گفت این جلسه آخرین جلسه تونه. گفتیم به همین زودی؟؟؟ گفت کلاستون کلا 90 ساعته است، پرسیدم چند جلسه میشه؟ گفت 12 جلسه، یه جلسه که بخاطر برف نیومدین! یه جلسه هم خودم کلاسو تعطیل کردم (یعنی اون دو جلسه رو هم حساب کرده! )

حساب کردم دیدم کلاس ما از ساعت 8:30 شروع میشه تا 11:30، یعنی هر جلسه 3 ساعت، و 10 تا 3 ساعت میشه 30 ساعت!!!

گفتم چه جوری میشه 90 ساعت؟؟؟ گفت کلاس شما تا ساعت 1 هست، بعد هم پنجشنبه ها هم کلاس دارین شما! (درصورتی که هیچوقت به ما نگفتن پنجشنبه هم کلاس دارین! خودشون واسه خودشون بریدن و دوختن :/)

حتی اگه همونطور باشه که مربیمون میگه و مثلا کلاس رو از ساعت 8 درنظر بگیریم تا1 میشه 5 ساعت، و اگه فرض بر 12 جلسه باشه میشه کلا 60 ساعت!! و باز اگه اون 4 تا پنجشنبه ای که کلاس نداشتیم رو هم اضافه کنیم (4 تا کلاس 5 ساعته میشه 20 ساعت، به اضافه ی 60 میشه 80) باز هم 10 ساعت میمونه!!!

مربیمون که دید من قانع نشدم گفت: من تو هر جلسه مطالب رو تند تند گفتم که به اندازه ی دوتا کلاس بشه! (آیا واقعا از نظر شما میشه یه آموزش که باید طی دو کلاس 5 ساعته برابر با 10 ساعت گفته بشه رو توی 3 ساعت خلاصه کرد؟؟؟) بعد که دید خیلی ضایعه گفت: اون دو جلسه رو تا دو هفته بعد میذارم.

حالا ما که هزینه ی قابل توجهی برای کلاسمون نپرداختیم و ضرر مالیش به ما نمیرسه، هرچند از نظر آموزشی خیلی برامون کم گذاشتن، اما ایشون با تشکیل یه دوره ی 36 ساعته (12جلسه ی 3 ساعته) دستمزد 90 ساعت رو میزنه به جیب!! اینا همش به ضرر دولته دیگه! اما کیه که نظارت کنه! هر کی فقط به فکر پر کردن جیب خودشه و این وسط مردمن که متضرر میشن...


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

۰۸ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۸ قاسم صفایی نژاد
با این اوضاعی که تعریف کردید خوبه حالا همون 10 جلسه رو اومده :))
پاسخ:
آره واقعا :دی
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۳ مهندس میم
متاسفانه همه جا کم فروشی میکنن !!
من خودم خیلی از کم فروشی اساتید در خصوص تشکیل آزمایشگاه ها و کارگاه ها متضرر شدم ، تلاشمون منجر به تشکیل جلسه ای با نماینده مجلس و بازرسی دانشگاه شد اما نتیجه نداد |:

پاسخ:
ای بابا....
:(
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۴ هیـوا ثابت
واقعا تاسف باره ...
هیچ توجیهی نداره رفتار اون استاد یا مربی !
پاسخ:
اوهوم...
همینطوره :/
چی بگم والا ، البته فکرم نمیکنم دستمزدش خیلی چیزی باشهوالان دارم فکر میکنم این نون خوردن داره آیا
پاسخ:
همینو بگو
جالبه اصلا هم خوب درس نمیده، من که واقعا هیچی یاد نگرفتم، هیچی ها! :|
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۰ روزهـا ..
متاسفانه....

اما یه چیزی رو یادتون رفت و اون اینکه خود مردم باعث این ظلم ها میشن تو همه عرصه ها.. با کوتاه اومدناشون!
امتحانش مجانیه .. شما ب بچه های کلاستون بگین این کم کاری ها اتفاق افتاده و بیاین همگی بریم سازمان فنی و حرفه ای شهرمون(البته اگه متولی کلاسا اونان) .. اگه نشد یه نهاد بالاتر اگه نه همینطور.... تا این مشکل برطرف شه! همه میگن کی حوصله شو داره.. ما ک پول زیادی ندادیم(هر چند ک پول مردمه ک خرج این کلاسا میشه!) و .....
کلا ی جور شده(یا بعضیا با سیاستاشون ی کاری کردن) ک ی گوشه میشینیم و غر غر میکنیم.. و فقط خودمونو عذاب میدیم!

این بود انشای ما!
:)
پاسخ:
دقیقا همینطوره!
اتفاقا به دوستم گفتم اما اصلا این مسئله براش جدی نبود و زیاد جانب منو نگرفت...

نمرتون بیسته :))

از ماست که بر ماست...

وقتی سکوت میشه در مقابل این کارا همین میشه ...

پاسخ:
آره
حق با توعه...
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۹ ام اسی خوشبخت
مقصر خودمونیم که هرگز متحد نمیشیم تا به چیزی اعتراض کنیم.
شما هزینه مالی ندادید, اما هزینه زمانی دادید و در نهایت نتیجه ای هم نگرفتید.
البته سازمان های نظارتی هم بسیار کم فروشی میکنن.
پاسخ:
اصلا انگار تو خونمون نیست که باهم اتحاد داشته باشیم! همه فقط به فکر خراب کردن دیگران و آباد کردن خودشونن، حتی اگه کسی صلاحشونو بخواد باز هم همراهیش نمیکنن :/
تا یه چیزی بگی میگن ما دنبال دردسر نیستیم :|
درسته...
همونی که بقیه گفتن...

هروقت ما متحد شدیم، نتیجه گرفتیم. ولی روحیه ی گروهی این مردم مرده :|
پاسخ:
هر کی به فکر خویشه...
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۱ محمد حسین
دوره آخرزمونه ها ملت از کوتاهی کلاس شکایت می کنن در حالی که باید از طولانی بودنش شکایت کنن :دی 

والا... 
پاسخ:
بله که آخرالزمونه!
مگه ما مثل شما بچه تنبلیم که از زیر کلاسا در بریم؟ :)))

والا :دی
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۳:۵۳ عاشق بارون ...
یه زمانی چقدر با این کم شدن ساعت کلاس ها مشکل داشتم منم. -__-
کلی هزینه برای کلاس ها میدی بعد هر جوری که شده٬ چه استاد چه یچه ها از سر و تهش میزنن!!! تازه حتی کلاس های هنری و اینجور چیزا!!
فکر میکردم شاید کلاً همینه و باید سر و ته کلاس ها رو زد و منم که همیشه اشتباه میکنم. :/
پاسخ:
واقعا :/
بچه ها از اساتید مشتاقترن واسه دو در کردن کلاسها ! o_O
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۸:۳۳ لا نتوری
اصلا مجذوب طرز فکرت شدم
کجاست پروفسور سمیعی که تو را دریابد...
...


کجای دولت سر جاشه  ؟؟
پاسخ:
<_<
آقا اگه در پی انتقامید این راه جواب نمیده، دنبال یه روش بهتر باشید!

مکانش :))
۰۹ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۸ محمد فائزی فرد
آره متاسفانه.
کلا خیلی هامون تنبلیم و دنبال پول حلال نیستیم
پاسخ:
بله خیییییلی هامون! البته دنبال پول حلال هستیم، منتها پول حلالی که بدون زحمت به دست بیاد! o_O
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۲ طلوع ماه
سلام.تا دلت بخواد از این کم کاری ها دیدم.متاسفانه چون کسی هم اعتراض نمیکنه روز به روز راغب تر میشن به این کار...
پاسخ:
سلام
بله متاسفانه همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">