طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ما نیز میز :دی

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ب.ظ

خیلی ها شرکت کردن! اینجا

اینم میزهای کار من!! (بس که کارم زیاده) :دی



1. هر روز ساعت 8 تا 12 (کلاس کامپیوتر)




2. برای انجام کارهای وبلاگم (منزل)



بیشتر شبیه چالش میز کامپیوتر شده تا میز کار! انگار همه کارها به کامپیوتر منتهی میشه



3. کنج عزلت من (اون پریز نقش اساسی داره)


در اکثر مواقع من رو اینجا در حالی که یه لنگه پا وایسادم میتوان یافت!

چرا که گوشیمو زدم به شارژ و دارم باهاش کار میکنم :|

موارد مدیدی هم دیده شده که به دلیل طولانی شدن زمان شارژ، رفتم صندلی آوردم o_O


این هم برای کسانی که دوست دارن دقیق تر ببینن


همونطور که میبینید اینجا میوه ها خورده شدن :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۸ امیر بهزادپور
همه ی عکسا زیبا بودن.
اون های بای ی چیز دیگه بود... :)
پاسخ:
ممنونم
همینطوره :))
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۲۸ دچــ ــــار
علاوه بر خسته شدن موقع شارژ
احتمالا تشنه هم میشین :)

که آبمعدنی هم روی میزه
پاسخ:
بله خب اون همه سر پا ایستادن انرژی میگیره :دی
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۱ فیلو سوفیا
یه لنگه پا:))))
پاسخ:
:)))
مرسی از کامنتت!!! خوشحالم کردی :)
چند تا چند تا گوشی دارید؟:)))
یعنی میز خانما هم از میز من شلوغ تره:)))
کاش یه جایزه برای خلوت ترین میز در نظر گرفته میشد:)
پاسخ:
گوشی مشکیه مال پدرم بود، بنفشه هم گوشی سابقمه :)
شما کلا استثنائید :))
که لابد شما برنده بشین!! :دی
وای های بای ایول!
واقعا همه از لب تاب و اینا میذارن افرین سنت شکتی نمودی:)
پاسخ:
های بای دوست ^_^
بعله :دی
متشکرم :)
همون.. بیشتر شبیه چالش میز کامپیوتره! :))

الان سومیه هم میزکارتونه ؟! :)

ینی تنها پریز خالی خونه تون همونه فقط ؟؟
تو کنج عزلت میشینن.. سرپا وانمیستن! D:
پاسخ:
دقیقا!
بله دیگه :))
نه پریز خالی زیاده، اما این یکی مخصوص منه :دی
به دلیل بالا بودن پریز و کوتاه بودن سیم شارژر مجبورم وایسم o_O
این که شد میز خوردنی ها:دی
پاسخ:
بله یه جورایی :))
:))
پاسخ:
:دی
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۲۴ آقای خوش فکر
در این که میز کارتون مثل میز و تمام اتاق من مرتبه که شکی نیست !
پاسخ:
به هیچ وجه !
خیلی هم عالی:)))
پاسخ:
خیلی هم ممنون :دی
۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۷ مکاترونیک خودرو
موفق بااااااااشی
پاسخ:
ممنااااااااااان
۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۹ بیمار ماردار
عاشقه موست شدم ! همین عاشقه موست شدم 
کاش غلتکی بود 
پاسخ:
:))
چه جوریه عاشقش شدین ولی میگین کاش غلتکی بود؟! :|
عوضش موس کلاس کامپیوترم غلتکیه :دی
اون گوشی موبایله عتقیه اس ؟ ((: 
اون چراغ نفتیه خیلی باحاله ننه جونمون یکی داشت موقعی که برق ی رفت باهاش کلی سایه بازی می کردیم :))
پاسخ:
عتیقه از نوع زیرخاکیش!!! :))
عه مثل ما! یادش بخیر ^_^
خیلی  هم عالی 
پاسخ:
خیلی متشکر
سلام خیلی زیبا بود موس کامپیوترت شده مثل مال من رنگش که پریده :))
پاسخ:
سلام
ممنون
اصلا یه وضعی :)))
خوش اومدین
چه حوصله ای :))
تصویر لپ تاپ رو دوست دارم ^ـــ^
پاسخ:
واقعا زحمت کشیدن! :)
خودشو چی؟ ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">