طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فصل سوزان

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۹ ب.ظ

پاییز هجوم آورده

رخنه کرده در جانها

آتشی انداخته به تار و پود هستی

اما

شعله ور نمیکند

میسوزاند

اما

آرام آرام


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۳ دچــ ــــار
فکر می کنم
پاییز مفهومیه که قسمتش از ادبیات ... جدایی و سردیه ...

شاید قدیما موقع پاییز همه چی تموم میشده (زراعت، کوچ، سرسبزی و...) و همه مجبور بود ن برن توی لاک خودشون
پاسخ:
نمیدونم شاید...
هجوم و رخنه؟ ...


چ عکس قشنگی..
برگای ضعیف تر.. زودتر زرد میشن و میریزن!
پاسخ:
بله، بده؟؟

ممنون :)
اوهوم...
چقدر دوستش داشتم
چقدر.....
پاسخ:
واقعا؟؟
متشکرم :)
چه قشنگ بود !
پاسخ:
مرسی :)
نه.. خوبه :)
پاسخ:
پس چرا تعجب کردین؟
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۶ محمد حسین
نیشابور هواش چطوریه ؟ سرده گرمه معتدله ؟
پاسخ:
نیشابور؟؟؟!!!! :)))))))
والا من کارشناس هواشناسی نیستم P-:
سلام دوست عزیز وبلاگتون عالیه به این وبلاگ هم سری بزنید
من به وبلاگ شما و این وبلاگ همیشه سر می زنم
www.Doctrin.blog.ir
پاسخ:
سلام
آخه معمولا رخنه و منفذ با جریان آروم متناسب تره تا هجوم..
پاسخ:
فکر نمیکنم :دی
اینجا منظور رسوخ و نفوذ هست
پاییز زو دوست دارم 
هوجومش را نیز
پاسخ:
قشنگه :)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۸ هنوز یلدا
راس میگی اسی...

بدون شعله ور کردن سوزونده....

اینهمه نارنجی و قرمز، بی دلیل نیست.......
پاسخ:
اوهوم ^_^
انگار آتیشه!
 پاییز فصل زیبایی هست . 
پاسخ:
همینطوره...
۲۸ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۹ مهندس مکانیک خودرو
پاییزفصل زیبایی است.....
منظره خیلی خوشکلیه....
پاسخ:
بله... 
نظر لطفتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">