طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

عای عم گوشتخوار :/

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

غذای نذری برامون آورده بودن، خواستیم بخوریم که دیدم برنج خالیه!

به مامانم گفتم: پس گوشتاش کو؟؟

گفت: واست نریختم، تو که گوشت نمیخوری :|

گفتم: آخه مگه میشه گوشت نذری رو دوست نداشته باشم؟؟ این گوشت طلاست!!! کی دیدی من گوشت چلوگوشت امام حسین رو نخورم؟ اون گوشتای ته چین و خورشتیه که خوشم نمیاد، نه این که عاشقشم!!! اون وقت میری به همه میگی دخترم گوشت نمیخوره و ضعیفه :/


پس کی مامانا میخوان ذائقه ی بچه هاشونو یاد بگیرن؟؟ o_O

حالا بشقاب داداش بزرگه رو میدیدی توش به همون میزان که برنج بود، گوشت هم بود! انگار که گوشتو با برنج بخوری نه برنجو با گوشت!!!

هرچقدر من عز و جز میکردم مامان هیچی نمیگفت و در سکوت کامل فقط نگاه میکرد و خیلی ریلکس به غذا خوردنش ادامه میداد! داداش بزرگه هم زیر زیرکی میخندید و میگفت: آره خوبه همشو واسه من بریز!!


آدم دردشو به کی بگه؟؟ تبعیض تا به کجا؟؟؟!! :((((

خوبه من تک دخترم مثلا، خیر سرم ته تغاری ام!! :|

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۲۷)

خخخخ ، من اصولا کم گوشت خوارم !!!
چرا حمله نکردی بشقابا رو عوض کنی ؟

پاسخ:
مثل منی :دی
آی ام مظلوم :'(

آی روله :)


پاسخ:
گیانم؟! ;)

این آی روله کلی حرف توش بودا!:)

جدی کلی حرف توش بود :)

میخوای بگم چی گفتم ؟:))



+

خب یاد گرفتی ؟:)

آفرین

حالا از کی یاد گرفتی ؟:)

پاسخ:
آره بگو!
منظورت این بود که تو هم مثل من مظلوم واقع شدی! و اینکه قدر مادرمو بدونم
نمیدونم خودت بگو :)
+ بعلههه! یه کانال تو تلگرام عضو شدم مال کرد زبان هاست! مطالب رو به کردی مینویسن! همش به یاد تو هستم :)
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۶ فیلو سوفیا
آدرس بده برات گوشت نذری بفرستم؛)
پاسخ:
:))))
فعلا که خونه تون قحطی آباده ;)
خخخخخخ
خوب گوشت گوشت یا باید بخورید اگه نمیخورید هم دیگه نباید بخورید.
پاسخ:
نه خب فرق داره! اینکه چطور پخته بشه، چه چاشنی هایی داشته باشه، چه جور گوشتی باشه!!! چربی نداشته باشه! :دی
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۱۶ مستر نیمــا
گوشت خوب نیست.میخوری چاق میشی. مانکی بمون بهتره
گوشت به درد پسرا میخوره که کسی به مانکنی بودنشون دقت نمیکنه:)))
پاسخ:
آقا نیما؟؟؟؟؟
یه بار با دقت کامنتتونو بخونین!! :|
نمیاین نمیاین حالا هم که اومدین اینجوری اومدین :////

نه ...

اصلا و ابداً!

آی روله یعنی گناه داشتی خدایی!

آی روله من بجای داداشت بودم از گوشت های خودم بهت میدادم

کما اینکه داداش من بود این کار رو قطعا میکرد! البته بجز یکیشون :دی

آی روله یعنی ایشالا نذری های بعدی جبران شود :)

آی روله یعنی قطعا نذری بعدی اون صاحب اصلی نذر حواسش بهت هست :)

آی روله یعنی تک دختری و اینجوری بشی خیلیه :))

آی روله یعنی منم واقعاً دردم گرفت ! جدی دردم گرفت :)

آی روله یعنی پستت با وجودی که حس طنز میداد ولی یه حس کوچولو غم داد :)

بازم بگم آی روله یعنی چی ؟

آی روله بعنی ابراز همدردی با این پست :))

پس بیا ماچی بده بهم و البته لبخند بزن :*:)


+

آدرس کانال اگر ممکنه و مشکلی نداره خصوصی میشه بدی ؟ :)

ممنون :*

پاسخ:
اوووو این همه معنی پشت همین دو تا کلمه بود؟؟!! :)
البته داداشم وقتی اومد که غذای من تموم شده بود! وگرنه هوامو داره :دی
مامانم هم هی میگفت: این گوشت به درد نمیخوره همش چربی داره اگه نه برات میریختم!
مررسی واران :) :**
+ فرستادم
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۴ فیلو سوفیا
:)
خدا رو شکر امروز خانوده برگشتن و از وضعیت اضطراری خارج شدم:)
پاسخ:
عه؟ خب خداروشکر :))
پس آدرس بدم امیدی هست؟! ;)
۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ مهندس مکانیک خودرو
الاااان من جای توبودم یه تیکه ازگوشتای داداشم رابرمیداشتممم تامساوات برقرارشه...

من هم ازگوشت زیادخوشم نمیااااد

سریه عروسی شدم مسول غذای عروسی بهم گفتندمیپذیری بشی گفتم بیکارم باشه واون شب کلی خوردم وازاین غذاتایک ماهی متنفرشدممم
پاسخ:
نه دیگه قهر کردم :/
خوبه که همیشه چنین مسئولیتی ندارین! بگین نصف غذاها رو شما خوردین دیگه!!! o_O
آره هر غذایی زیاد خورده بشه دل آدمو میزنه تا یه مدت
ما امسال ابگوشت نذری داشتیم. دلت سوووز :)))))))
پاسخ:
جدی؟؟ نوش جونتون :)
البته من آبگوشت دوست ندارم :دی
سلام
گوشت رو باید گوشت خوار ها بخورند
دختر ها که گوشت خوار نیستند:)
پاسخ:
سلام
کم پیدایین بدجور!
دخترها کلا غذاخور نیستن! ولی پسرها ماشاءالله همیشه گرسنه ان!!! o_O
چقدر گناه داری اخه:)
مادر ظالم ,برادر ظالم...:( :))) 
چی بگم اخه؟امان از دلت:)))
یاعلی
پاسخ:
اوهوم :'((
:دی
امااااان :)))
یا علی
حخخخخخخخ😂
والا من جای تو بودم بشقابو میکوبیدم تو صورت داداشم😐😐
پاسخ:
تو که صد در صد این کارو میکردی!! واسه همین شدی المی خودمون دیگه :دی
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۸ مهندس مکانیک خودرو
اونم به شماگفتمممممم،نصفش کجابودهمش 5پرس ناقابل.........

به دیگران میگفتمممم حالاحالاهادیگه مسئول غذاهاونذری هاوهیئت نبودممم

ولی دیگه غلط بکنم زیاده خوری کنممم
پاسخ:
پنج پرس غذا خوردین؟؟؟؟ ماشاءالله!!! O_O
مثل اینکه خیلی بهتون خوش گذشته که میخواین بازم مسئول بشین :))
چه کاریه خب! :دی
سلام
پس باید من خیلی خوش به حالم باشه که خواهر برادر ندارم :))) حکومت تو دست خودمه فقط ;))

شوخی کردم.خواهر برادر واقعا یک نعمتن خدا برات حفظشون کنه.
پاسخ:
سلام عزیزم :)
یه دونه ای؟؟؟ فانتزی بچگیم همین بود! اما الآن نه :)
بله، آمین
ممنون
خدا خانواده تو رو هم حفظ کنه :)
۲۴ مهر ۹۵ ، ۰۹:۲۵ امیر بهزادپور
خب مامان هم راست میگن دیگه.. :)
پاسخ:
یه جورایی بله خب! :|
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۵ قاسم صفایی نژاد
یکی از روش‌های تربیتی هست که کلاس نذارید خب ;)
پاسخ:
چه کلاسی؟؟!! o_O
خب اینکه گریه نداره! :|
با مذاکره با آقا داداش حلش میکردین.. ایشون منطقی هم هستن گویا (طبق نصفۀ باقیمانده از نذری شیربرنج!) :)
پاسخ:
:(
شیربرنج کار داداش کوچیکه بود :دی
آی روله ...
:))))))
پاسخ:
شما هم؟؟!! :))))
یعنی انت مظلوم
انت عطشان
انت گریان
روله لای لای 
روله لای لای
مرثیه شد :))))
پاسخ:
:))))))
انت مرثیه خوان :دی
۲۵ مهر ۹۵ ، ۰۸:۲۵ دچــ ــــار
تبعیض نیست
ادعایی است که آدم گاهی توش میمونه :)
پاسخ:
یعی چی؟!
شما کجا بودین این همه مدت؟؟؟؟!!!! فکر کردم اتفاقی براتون افتاده!!
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۳ دچــ ــــار
غذای نذری یه چیز دیگه است ...
پاسخ:
موافقم :)
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۸ دچــ ــــار
سفر مرا به باغ در چند سالگی ام برد
و ایستادم تا
دلم قرار بگیرد،
صدای پرپری آمد
و در که باز شد
من از هجوم حقیقت به خاک افتادم.

و بار دگر ، در زیر آسمان "مزامیر"،
در آن سفر که لب رودخانه "بابل"
به هوش آمدم

پاسخ:
زیبا بود...
ممنون :)
جناب محمدرضا :))
روله با کلمه عربی نمیاد ها :))
ولی واقعا جناب محمدرضا خان شما که شاعرین اگر میتونین و زحمتی نیست یک شعر خوب 
مثل همه شعرهاتون بگین که کلمه روله هم توش باشه خیلی خوبه :)


+
اسی جان سلام  ببخشید  که اینجا با جناب محمدرضا حرف زدم :)
راستی به کامنتت جواب دادم ها ؛ )
مرسی 
خداحافظ اسی ...
خداحافظ اسی جون:دی 
پاسخ:
البته کلمات قبل از روله رو عربی گفتن، خود روله همراه با لای لای اومده که عربی نیست :)

آقا محمد رضا کارتون دراومد :دی
به عنوان یه شاعر شمالی که عربی هم بلده ازتون درخواست شعر کردی شده! البته روله رو لرها هم به کار میبرن!

+ سلام وآرآن! چرا اسمتو اینجوری نوشتی؟! o_O
این چه حرفیه؟ راحت باش :)
جواب که چه عرض کنم؟ یه پست گذاشتی برام ;)
خداحافظ وآرآنی!! بازم بیا این ورا :دی
خخخخخخخخخخخخخخخ
کلا مرد سالاریه
خبرندارید خخخخ
پاسخ:
:/
عمرا!
از این خبرا نیست P-:
چشم حتما یه شعر در ثنای روله می گم :))
البته باید حس و حالش پیش بیاد .. 

پاسخ:
خیلی هم خوب :)))
۲۶ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۴ مستر نیمــا
حالا خوبه دیگه همه عالم و آدم از من غلط املایی میگیرن!
سه بار خوندم تا فهمیدم ایرادش کجاس!
خب غلط تایپیه!
مانکنی صحیح است
پاسخ:
اولا اون موقع که همه عالم و آدم به سیب زمینی میگفتن دیب دمینی بنده غلطای ملت رو میگرفتم! :/
دوما شما هم کم سابقه ندارید تو غلط املایی نوشتن!! :دی
سوما مانکنی نه و مانکن!! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">