طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

در مقابل نارنگی "با کلاس" نباشید!

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ق.ظ

برای کندن پوست نارنگی

چاقو را بگذار کنار

دست هایت را به کار بگیر

بگذار انگشتانت "عطر نارنگی" بگیرند...



میخواستم نارنگی بخورم، یه تیکه از پوستش رو با کارد بریدم، بعد گفتم چه کاریه آخه؟ چرا دستامو از بوی خوش پوست نارنگی محروم کنم؟ بذار مشامم مدتی بیشتر نوازش بشه ^_^

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

من هیچ وقت نارنگی رو با چاقو پوست نمی گیرم.همیشه با دست.
اصلا یکی از دلایلی که نارنگی دوست دارم اینه که چاقو نمی خواد:)
یاعلی
پاسخ:
آره بی درد سره ;)
علی یارت
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۱:۲۸ مهندس مکانیک خودرو
آفررررررررین بهت
من که پوست نارنگیومیکنمم اونم بادستمم
پاسخ:
اصلا درستش همینه! :)
خوش اومدین
هوووم عطر نارنگی جالبه
پاسخ:
خیلی :)
آخه خواهر من نمیگی خانواده از اینجا رد میشه میخونه دلش میخواد نارنگی از کجا
پیدا کنیم بدیم دستشون؟ هان .:دی
پاسخ:
خب الآن که فصل نارنگیه و همه جا هست!
مهم اینه که خانمهای باردار از این ورا رد نشن! واسه بقیه مشکلی نیست :دی
موافقم .. لایک داشت این کار :))))
پاسخ:
اوهوم ^__^
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۸ امیر بهزادپور
بوی نارنگی همین الان پیچید توی فضا...
پاسخ:
چه عالی!!! ^_^
خوش اومدین
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۸ دختر با وقار
والا چه کاریه چاقو برداریم :))
پاسخ:
چاقو جیزه بابا ;))
خوش اومدی
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ محمد حسین
چه جواب ویران کننده ای به این قهرمان دادین :)))))

(دست خودش نیست تو هر کاری سرک میکشه :دی ) 

والا... 
پاسخ:
یعنی ویران شدن الآن؟؟!! :))
خودشون شکمو هستن خانواده رو بهانه میکنن :دی
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۲۵ تُــربــچِــه :)
وای منم شدیدا نارنگی رو عاشق
پاسخ:
مخصوصا وقتی اول پاییز بعد از مدتها دوباره سر و کلش پیدا میشه!! تازه میفهمی چقدر دلتنگش بودی و چقدر جاش خالی بوده بین میوه ها!! :))
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۰ قاسم صفایی نژاد
بوی خوش نارنگی برای سالهای پیش بود. نه این نارنگی‌های هورمونی!
پاسخ:
درسته الآن به کیفیت قدیم نیست، اما باز هم عطر داره :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۸ فیلو سوفیا
من با دست پوست میکنم نارنگی رو و بعد دستم رو با داخل پوستش پاک میکنم:)
پاسخ:
منم همینطور ;)
ولی خب بوش میمونه! :)
۲۲ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۳ ( ک) شباهنگ
  من که دلم لک زده واسه نارنگی های ایران  :)
پاسخ:
مگه اونجا نارنگی پیدا نمیشه؟؟!!
آخه نارنگی هس تا نارنگی! مورد داریم با چاقو هم ب زور پوستش کنده میشه!:|
حالا ترش بود یا شیرین؟!
پاسخ:
من که یادم نمیاد چنین گزینه ای :))
بسی ترش!!! هنوز شیریناش نرسیده :دی
کاملا با پست موافقم! کاملا ! :)
پاسخ:
خیلی هم عالی!
خوش اومدی :)

البته نه هر نارنگی ...

مثلا تو نارنگی یخ زده رو نمیتونی با انگشت پوست بگیری :دی

من دیروز ناچارا برای اولین بار با کارد پوست گرفتم چون انصافا یخ بسته بود و دستم نتوست جواب بده و اینکه داشتم برای مهمون پوست میگرفتم نمیشد با دستم پوست بکنم به هر حال بنظرم محترمانه و بهداشتی نبود :)

دیروز که اینو پست را دیدم کلی خندیدم به کار خودم :))


ولی کلا نارنگی رو کلا باید با دست پوست گرفت موافقم :)

پاسخ:
خب اون بدقلق بوده :دی
البته کار خوبی کردی چون برای مهمون بوده ;)
خداروشکر که دوباره باعث شادیت شدم ^_^

آره کلا درسته کلا :)))))

کلا وقتی داشتم بهت کامنت میدادم داشتم به جواب یه سوال فکر میکردم

مثلا الان برای همین حواسم نبود دو بار لاً استفاده کردم :))



+

ممنون :)

پاسخ:
کلا اشکالی نداره! راحت باش کلا ;))
+ حالا به جواب سوالت رسیدی یا نه؟! :دی
با اجازه بزرگترا بعله :دی :))))


+
ممنون بابت پاسخگویی به سوالم :***

پاسخ:
خبریه واران؟؟!! ;)
+ ببخشید دیگه :*
چه خبری ؟o_O:)


+
خواهش میکنم این چه حرفیه :):*
پاسخ:
خبرای خیر ;))
:)
چه لطیف و بانکم...زیبا هم البته
پاسخ:
ممنون :)
شما بانکید؟؟ وام هم میدین آیا؟؟ :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">