طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چای + شوهر کچل = عروسی ^_^

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ

امروز یه روز تاریخی بود!

چون من امروز برای اولین بار در عمرم، چای دم کردم!!

به افتخارم!!

هوراااااا ^_^


خب فکر میکنم تا حالا فهمیده باشین که من چقدر کدبانو و هنرمندم! که البته روز به روز هم داره به هنرام اضافه میشه! امروز هم چای درست کردن رو تجربه کردم! اونم با راهنمایی های مامانم!

مامان گفت آب رو بذار جوش بیاد بعدش قوری رو تا نصف پر کن بذار دم بیاد! من تو قوری تا نصفش آب شیر ریختم! مامان گفت همون آبی که گذاشتی بجوشه رو باید بریزی تو قوری!! O_O

خب چیکار کنم بلد نیستم :|

به مامان گفتم باید تو تاریخ ثبت بشه که امروز واسه اولین بار چایی دم کردم! مامان گفت زشته واقعا :/

گفتم : تازه میخوام تو وبلاگم هم بنویسم :)))

وقتی خاله رو از این اتفاق نادر مطلع کردم گفت: نگو واسه اولین بار!! گفتم: خب اولین بارم بود :دی


الآنم فقط دارم به شما میگما ! اونم بخاطر اینه که اینجا کسی نمیدونه من چند سالمه ;)


چایی که آماده شد به مامان گفتم: بخور ببین چایی من خوشمزه تره یا چایی هایی که تو درست میکنی! اگه این چایی بهتر بود که هیچ، ولی اگه چایی های تو بهتر بودن از این به بعد همیشه تو چایی دم کن :دی خخخخخ


شب مامان اینا رفته بودن مهمونی، منم در نبودشون خونه (البته وسایل خودم :دی) رو مرتب کردم! وقتی برگشتن مامان داشت میگفت که این وسیله و اون وسیله رو بذار سر جاش، گفتم: مامان جان قبل از این که بگین یه نگاه بندازین ببینین انجام دادم یا نه :/

گفت: باشه دستت درد نکنه، خدا یه شوهر کچل نصیبت کنه! ;)

حالا بیا و خوبی کن :|


یه کارت عروسی خوشگل و تور توری برامون آوردن ^_^


همونطور که دیدید، پشت کارت هیچ اسمی نوشته نشده!

گفتن ما فامیلیتون و نمیدونستیم، خودتون هر اسم و هر تعداد نفر که دوست دارید پشت کارت بنویسید!

حالا هرکی عروسی میخواد دستش بالا :دی

دعوا نکنید کارتش بزرگه! ریز مینویسم که اسم همه تون جا بشه ;)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۲۶)

با کچل بودنش مشکلی ندارین ؟! :))
پاسخ:
:))))
من که هنوز بله نگفتم :-P
[دست]
ماهی رو هر وقت از آب بگیرین تازه‌س! :)

زحمت نکشین نوشتن کارت نیاز نیست.. آدرسو بدین.. خودمون میریم!! :)
پاسخ:
ماهی طفلی رو که دو پست قبل از آب گرفتم :)))

اینم فکر خوبیه ها! :دی
بیاید این اتفاق بزرگه قرن رو جشن بگیریم :))+
چایی رو میگم
فشار روتون نبود؟
:)))
پاسخ:
جشن میگیریم ^_^
فشار نه ولی استرس چرا :دی
خوش اومدین :)
یه نفر گفت انار اگه بشکنی و سفید باشه شوهرت زشته! من انارم علاوه بر سفید بودن ترش هم بود... فکر کنم شوهر منم کچله!
بزن قدش! :))
پاسخ:
:)))))
شترق!!! ;)
اتفاقا زمستون پارسال واسه اولین بار در عمرم یه انار شکستم! قرار بود تو وبم بنویسم ولی قسمت نشد! لابد حکمتش این بوده که چشم نخورم :دی
خخخخخخخ

خب قبلش باید فکر کنید به کچلیش:)))

البته کلاه گیس و مو کاشتن هم گزینه های جایگزین مو هستن:دی
پاسخ:
مو کاشتن به شرطیه که چند تار مویی باشه تا بشه کشتش داد :)))))
خب چایی ک درست کردین.. ماهی رو هم ک گرفتین .. هیچی دیگه .. مبارکه ایشالا! D:
ی گربه هم نیازه البته!

راستی.. قناعت تو عنوان پست موج میزنه! :))
پاسخ:
گربه؟؟؟ =))))))))))))))))))))))))))

مصداق بارز ازدواج آسانه :دی
ویییییییییییی چه قدر خندیدم
من منتظرم در بزنن برم کارت شما رو بگیرم از دستتون :دی
پاسخ:
:))
نه دیگه چون کارت یه دونه ست باید همه با هم بریم :دی
آبرومونو بردی که اسی:))))
پاسخ:
من مایه ی افتخارتونم :دی
من قبل ازینکه اون بیچاره که قراره تو رو بگیره، بگیره باس یه جلسه باهاش بذارم بشیمونش کنم زندگیش تباه نشه
هر چن سالت که هس خجالت بکش:|
غذا که هیچی.دخترای امروزی معمولا بلد نیستن
ولی آخه چایی؟
اون وق من روزی شونصد بار واس بابام چایی دم میکنم:|

+یوق فک نکنی خیلی کاربامزه و زیباییه این که سنتو نمیگی:| من یکی هر وق حرف از سنت میشه با خودم میگم ایشششششش!دختره لوس! :))))))))))))
ولی احتمالا هنو دانشگاه نرفتی
دختری که دانشجو باشه تو خوابگاه مجبوره چایی درس کنه
هنوز خونه باباتی لای بر قو تشریف داری:))))

+ببین من زیاد شهرم ازتون دور نیستااا!اسم منم اضافه کن!میام

پاسخ:
این کچلی که من شنیدم پشیمون بشو نیست :))))
من به شخصه معتقدم خیلی به تو ظلم شده :دی
+ اتفاقا اگه بگم بی مزه میشه ;)
دانشگاه؟؟ چی هست؟! o_O

پس میبینمت :))
یعنی خدا قوت پهلوون آب شیر؟:|

پاسخ:
چه میدونم والا o_O
من بگم چند سالته؟! :دی
واقعا واسه اولین بار بوده؟! :)))))

چه کارت قشنگی..منم میام باهاتون :دی
پاسخ:
;)
اوهوم :|
منتظرتم :دی
مبارکه شوهر کچل هم غنیمته ....................
پاسخ:
قضیه ی همون لنگه کفشی در بیابانه دیگه :دی
وای خدا من فکر میکردم فقط من خیلی کدبانوام نگو تو از من خییییلی کدبانو تری :))
یه 4،5 تا عکس از چایی در زوایای مختلف می گرفتید یادگاری بمونه :))
موفق و مانا باشی
عروسی هم خوش بگذره.
یاعلی
پاسخ:
اصلا کدبانوتر از من خدا نیافریده! ولی واسه حفظ آبرو رو نمیکنم زیاد :دی
چرا خودم یادم نبود؟؟ o_O
ممنان ;)
علی یارت :)
بعله بستگی به محصولات سرشون داره که قابل کشت باشه یا نه ((: 
پاسخ:
ظاهرا محصولی نداره! مثل کویر بی آب و علفه! مگه این که شپش داشته باشه P-:
خسته نباشی عزیزم
پاسخ:
سلامت باشی جانم :دی
کچل خوبه
بزنی پس کلش میچسبه:)))
بگو‌بله علوسی میخوااااااام^______^ 
پاسخ:
:/
عروس که بله رو گفته! قراره همه با هم بریم عروسی :دی
من میتونم اجازه دارم با این پست تون کمال شوخی رو انجام بدم ؟:)


+
تبریک میگم بخاطر 





































درست کردن چایی :دی 

پاسخ:
همه واسه این پست تا تونستن شوخی کردن، شما هم کمالشون و آوردی :دی
برای اولین بار؟!!
من دیگه حرفی ندارم خخخخخخ
.
.
منم عروسی میام ها :))
پاسخ:
بله دیگه :دی
شما هم به لیست اضافه شدین :))
بجای اینکه دو دستی کل مسابقات بلاگستان رو چسبیدی برو رموز خانه داری رو یاد بگیر 
تا فردا نموندی رو دستم و با یک کچل نرفتی خونه خودت  :دی 


+
تبریک بخاطر بردت عزیز :**




++
شوخی بود به دل نگیری ها :)

پاسخ:
اصلا مرا با مسابقات چکار؟ o_O
مرسی عزیز دلم ^_^
نه بابا این چه حرفیه؟ :*
واسه دروغ سیزده کمی دیر یا حتی زود نیست به نظرت!!!!
پاسخ:
من که نمیدونم دروغ سیزده چیه! یعنی نه که ندونم، ولی اصلا ندیدم تا حالا!
اما جدی گفتم!
اینقدر باور نکردنیه؟!!
۰۲ مهر ۹۵ ، ۰۹:۵۵ بای پولار
خیلی خیلی خیلی باورنکردنیه. پس حتما خیلی خیلی خیلی لوس هم تشریف دارید :)))
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی که نه! کمی تا قسمتی :دی
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۴ رادیو بلاگی ها
سلام
خبر این هفته رو گوش کنین :)
پاسخ:
سلام^_^
همین الآن شنیدم!! :)))))
ممنونم :)
:|
:)))))
=))))
مردم از خنده نخونده بودم این پستت رو!
پاسخ:
نخوندی ضرر کردی :دی
مگه داریم مگه میشه :)))
پاسخ:
بله که داریم!
دیدین که شده :دی
عصر ها چایی نباشه خانواده منو میزنن اون وقت اولین بارت بوده؟ :|
به امید موفقیت هاى روز افزون براى شما P:
پاسخ:
همینه دیگه! اگه منم میزدن الآن باعث افتخارشون نبودم!
خانواده ی شما با کتک زدنتون، استعدادتون رو کشتن! واسه همین نتونستین به مقام قهرمانی برسین :دی
خوش اومدین
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:-D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">