طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خواهر و ببین، پسر و ببر o_O

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

یکی از دوستام دیشب پیام داده که: بله من تو رو واسه پسر خالم درنظر دارم و خالم گفته آدرست و بهش بدم و پسرخالم فلانه و بهمان!!!

بعد عکس دخترخالش و فرستاده میگه: پسرخالم عین همین خواهرشه! فقط تو این و پسر فرض کن! :)

میگم بابا هرچقدرم که شبیه باشن نمیتونم ایشون و پسر ببینم :|

آخه دختر کجا پسر کجا؟؟؟

اصلا میشه؟؟؟ :/


+ فردا اگه خدا بخواد دارم میرم تنگه ی واشی!!

رفتین تا حالا؟؟

نزدیک فیروزکوهه

اگه نرفتین ایشالا تو پست بعدی عکساش و براتون میذارم :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۲۶)

خب همون خواهر رو با فتوشاپ واسش ریش و سبیل بذار ببین چجوری میشه :دی

+خودم نرفتم ولی عکساش رو دیدم جای قشنگیه :)
پاسخ:
دقیقا همین کار و باید انجام بدم :)))))
آره قشنگه :)
:)))))))
از این داستانا زیاد داشتیم ما 
طرف بود فیلم و بازیگر میاورده جلو چشمم تا من یادم بیاد طرف چه شکلیه :0
اوه تنگه واشی
ای نامرد دیدی چه قد سرده :))))))
عشق منه اونجا پاهام یخ زد تا به اخرش رسیدم
من خالم فیروز کوهیه :)
عشقم اونجاس
پاسخ:
حالا شبیه بودن یا نه؟؟؟ :))))
خیییلی سرده !! ^_^
خوبه پس به بهونه ی خونه خاله همیشه میری ;)
یک _ اگه خبری شد شیرینی فراموش نشه :)
دو_خوش بگذره... 
پاسخ:
یک: خبری نیست بابا!
دو: مرسی :)
اره شبیه بودن :0
بنده قصد تحصیل داشتم :)
پاسخ:
پس حتما شبیه بازیگرای سیاهی لشکر بودن که شما قصد تحصیل داشتی ;))))
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۹ مستر نیمــا
شوهر کمه ناز کنی همینم رفته ها:)))
پاسخ:
:/
هیچم کم نیست، شوهر خوب کمه! :دی
حالا چ عجله ایه .. بعدا میبینینش دیگه! :))

+
از عکساش توی نت میخوره ک جای قشنگی باشه ..
پس ی پست تصویری افتادیم! چ خووب :-)
پاسخ:
من که عجله ندارم دوستم خیلی هوله :/
رفتین سرچ کردین؟؟!! :))
بعله ^_^
[  آیکون قهقهه ]
پاسخ:
:|
در هر صورت شیرینی ما فراموش نشه :دی 
پاسخ:
فعلا که شیرینی تعمیر خونه ی شما نقد تره :دی
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۰ دخیـ گمشدهـ
:))))
پاسخ:
:دی
۰۴ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۲ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
:عه؟
خیلی تعریفشو شنیدم
پاسخ:
اوهوم :)
آخ جان ، یه عروسی افتادیم .....
مبــــــــــــارکــــــــــــا ...
پاسخ:
چه خبره شلوغش کردین؟؟؟
ای بابا :/
بله :)
پاسخ:
آفرین محقق :)

هر چی خیره پیش بیاد...

ولی بخدا نمیشه قیافه پسره رو حدس زد اونجوری D:

پاسخ:
همین و بگو ://

مرسی :**

ایشالا که خیره :)

پاسخ:
عزیزم :**
ممنون :)
نرفتم اینجائی که می گید. حتما عکساش رو بذار تا حسابی کیف کنیم :)
پاسخ:
ایشالا میرین :)
حتما!
خیلی قدیما مادرو می دیدن دختر می گرفتن :))))))
پاسخ:
آخرالزمان شده دیگه o_O
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۳۴ قاسم صفایی نژاد
انگار طرف دختر بوده که عکسشو نشون نمیداده!
پاسخ:
:))))
عکسش و نداشت!! :دی
|:
عکس رو سیبیل دارش میکردی شاید میشد تصورش کنی پسره(((((:

خوش بگذره :*

پاسخ:
اگه سیبیل میذاشتم رژ لب و ابروهای برداشته شو چیکار میکردم؟ :|
مرسی عزیزم :***
خخخخخخخخخ
من رفتم جای قشنگیه
پاسخ:
همینطوره :)
oooooooooooo:
این دیگه رسم جدیده 

.
.
.
.
خوش بگذره مراقب باشید سرما نخورید .........
پاسخ:
به حق رسمای ندیده O_O

خیلی ممنونم :)
وااا عجب دوره زمونه ای شده:))

نه ندیدممم!!!عکسشو بزار:-) 
پاسخ:
والا o_O
باشه حتما :)
سلام
اگه گزینه خوبیه جواب مثبت بدید
:دی
شوور خوب کمه

پاسخ:
سلام
:///
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۰ آبان دخت ...
ینی عاشق این عنوان شدم :))))))))

حالا بله رو میگی یانه؟ :دی


عکسا رو حتما بذار :))
پاسخ:
;)
ای بابا خبری نیست که :|
باشه حتما :)
۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۱ پیمان کرامتی
ملت سرخوش شدن خخخ


اوووم خیلی خوبه..نرفتم..منتظر عکسها هستم
ایشالا خوش بگذره
پاسخ:
اصن یه وضعی :/
حتما! ممنون :)
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۸ رادیو بلاگی ها
سلام یکی از سوژه های خبری این هفته ی رادیو بلاگیها شما بودید ، امیدوارم خوشتون بیاد :)))
پاسخ:
سلام O_O
آی ام هنگ!!!
سوژه خبری شدی رو بچسب ^________^
پاسخ:
من؟؟؟ کجا؟؟؟؟؟!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">