طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تعقیب و گریز خانگی!!

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۴ ب.ظ

ووووووویییییی مووووووووش!!!!!!!!!

بگیرینش!!!!! O_O


بله دوستان!

همونطور که ملاحظه میکنید ایشون به خونه ی ما حمله کرده بودن و طی عملیات دنبال بازی توسط داداش بزرگه دستگیر شدن!!


با این که اصلا از جک و جونورا خوشم نمیاد و شدیدا ازشون میترسم ولی موشه خهلی خوکشل بود :(

اینم بگم که نکشتیمش! بلکه فقط از خونه بیرونش کردیم :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۲۴)

تا به حال موش خانگی رو با این کیفیت فوق اچ دی ندیده بودم :)
موش های آزمایشگاهی خیلی خپل و بد ریختن :)
پاسخ:
خیلی کوچولو و موش موشیه ^_^
مگه موش آزمایشگاهی رو با این کیفیت دیدین؟؟!!
خخخ ی بارم موش اومده بود داخل ماشینمون
پاسخ:
تو ماشین؟؟؟؟؟؟ واییییی !!!!!
۰۱ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۹ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
چقد نازه://
پاسخ:
آره :|
خیلی ناز و خشگله که ...
من موش دوست دارم ...
کجا انداختینش برم پیداش کنم ...
پاسخ:
:)))
تو کوچه :دی
پس بگو این صدای جیغ هایی که میومد از خونه ی شما بود:دی 

خیلی با نمکه قیافه اش لامصب :)) حیف که کثیفه:/ 
پاسخ:
آره :)))))
خییلی!! اگه نجس نبود نگهش میداشتم :/
موش کجاش خوشکله اخه
پاسخ:
:/
چندشه!!!
پاسخ:
:)))
نبود کـــــه !!!!
پاسخ:
چی نبود؟؟ o_O
اخی چجوری نگاه میکنه :))))
پاسخ:
میبینی؟؟ =)))
آییییی نازززززی
چه کووووچلوووو
دستاشو ببین ^_^

پاسخ:
اوهوم ^_^
دستاش :))
اخخخخخ
ای من از موش بدم میاد.
پاسخ:
خوشگله که :دی
چشاشوووو
ای جااااااااانم
پاسخ:
چقدر مظلوم نگاه میکنه!! :)
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۵ بیمار ماردار
موش ایز گوود ! حیوونات خیلی خوبن
پاسخ:
:)))
از این ورا !! راه گم کردین؟؟
چطوری زنده دستگیرش کردین ؟؟ :))
آخه فکر کنم سخته زنده گرفتنش! :)
پاسخ:
به سختی!! اینقدر دنبالش دوید تا بالآخره گرفتش :دی
پشیمونی از قیافه ش میباره! 
پاسخ:
آره :)))
میخواد خودش و بزنه به موش مردگی :دی
چطوری تونست زنده دستگیرش کنه. من یه بار خونه ی مادربزرگم نتونستم موشه رو بگیرم از آخر مجبور شدم مرده ش رو تحویل صاحبخونه بدم و جایزه م نصف شد!!!
پاسخ:
ما تو یه اتاق در بسته محصورش کردیم، فقط دور اتاق میدوید واسه پیدا کردن راه فرار! داداشم هم بالآخره با دستمال گرفتش :))
مادربزرگتون واسه موش گرفتن جایزه میدن؟؟ ما که به داداشم جایزه ندادیم :|
خیلی خوشگله .. موش بخورتش :))
پاسخ:
:دی
بله واقعا :)))
گفتین برو تو کوچه انداختمش پیداش کن
از دیروز دارم میگردم نیست که نیست !!!!
پاسخ:
آها :)))
واقعا نبود؟؟؟ لابد پیشی خوردتش :'(
چندشه بامزهطوری بود!
پاسخ:
دقیقا آفرین :))))
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۲ آبان دخت ...
با اینکه موشا چندشناکن اما
اوخی!!!
چه نگاهی به دوربین میکنه :))))
پاسخ:
آره حیوونکی ^_^
اولین باره در مقابل دوربین قرار گرفته :)))
موش مظلوم...
پاسخ:
طفلی ...
 ای موش :(((
ایش :||


پاسخ:
فرار نکن :))))))
انگار اونجا بودم اضطراب گرفتم من بودم از خونه فرار میکردم تا امنیت برگرده
پاسخ:
ای جانم ^_^
پس تو هم عین من هستی :)))
دوباره میخواستم بپرسم که چطوری زنده گرفتینش که کامنت خودمو دیدم! :))
پاسخ:
هر بار همین سوال تو ذهنتون به وجود میاد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">