طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

نینجا!!! o_O

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

پسرخاله حدود یه ماه و نیمه که میره کلاس نینجیتسو (نمیدونم املاش درسته یا نه)

آنچنان جو گرفتتش و تحت تاثیره که حد نداره! همش به من میگه: بیا باهات مبارزه کنم :|
چند روز پیش یهو متوجه گودی روی چونش شدم، گفتم: عه!! چونه ت چال داره!! :)
یه کم دست زد به چونش و گفت: من دوست ندارم اینجوری باشه :(
گفتم: چرا؟؟ قشنگه که!!
گفت: چونه ی هاتسومی اینجوری نیست :/
و شروع کرد به مشت زدن به چونش!!!
گفت: چیکار کنم این گودی از بین بره؟؟؟
منم که دیدم ضربه ی روحی بزرگی خورده گفتم: وقتی بزرگ شدی و ریش درآوردی خوب میشه :|

حالا هاتسومی کیه؟ بزرگترین نینجیتسو کار جهان در حال حاضره!
یه ذره بچه چنان اطلاعاتی درباره ی نین جیت سو داره که اگه درسش و اینجوری یاد میگرفت الآن انیشتین شده بود o_O

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

کاش بچه‌هامون تو این مدارس جای درسای مزخرف یکم استقلال شخصیتی رو یاد میگرفتن
پاسخ:
درسای مزخرف و خوب اومدی :/
چن سالشه مگه؟؟

پاسخ:
یازده !!
از خداشم باشه چال لپ..والا :دی
پاسخ:
همین و بگو :/
البته چانه ;)
خخخخخخ
چه باحال
ان شاءالله یه روزی مدال جهانی بگیره
درستش نینجوتسو هست
پاسخ:
آمین :))
عه؟؟ شما پسرا بهتر میدونین این چیزا رو :|
خخخ خود زنی میکرده !!!
موفق باشین ...
پاسخ:
بله :)))
مرسی همچنین شما
۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۳ محمد حسین
ورزش جالبیه ، اینایی که بلدن عینهو میمون از درخت میرن بالا :)))))
پاسخ:
میمون؟؟؟؟ =)))))
به خالتون بگید یکم حواسش به این بچه باشه.
داره خودشو رسما نابود میکنه:)))
پاسخ:
دیگه از دست رفته به واقع :|
همین یه ذره بچه کلی سنشه
پاسخ:
یازده سال زیاده؟؟ :/
بله
شما میدونستید الان بالغ شده
همین اقا پسر الان وقت ازدواجشه
:))
پاسخ:
عه؟ اگه اینطوره پس شما دیگه فسیل شدین :))))
۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۷ روزمرگی ...
:)
نشنیده بودم اسمشو..
پاسخ:
خودش که میگه قدمتش مال هزار سال پیشه :|
بچه ها تو این سن جوگیرن
جدی نگیرید خخخخخ
پاسخ:
مثل این که شمام همینطور بودین!! :دی
۲۹ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۴ بای پولار
خب بگو چونه رو درست کنی. چشماتم می خوای بادومی کنی؟! حیف که خودم نرفتم دنبال ورزشای رزمی، تیپ و قیافه ش رو که حداقل داشتم!!!
پاسخ:
اینم حرفیه!
آره اگه شما میرفتین 50 درصد قضیه حل بود :))
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۱ | پریســآتیـــس | (:
چقدر خوبه ڪه به این رشته گرایش داره و نسبت بهش انگیزه داره (:
همه چیز ڪه درس نیست، امیدوارم بتونه توش پیشرفتهاے خوبی داشته باشه (:
پاسخ:
معلومه تو هم علاقمند این رشته ای!
مرسی ایشالا :)
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۱۳ وال کوهان دار
:)))))))))))))))))))
پاسخ:
:دی
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۳ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
پسر بچه ها جوگیرن:))
خدا کنه ادامه بده و افتخار بیافرینه :))))))))))))))))
پاسخ:
شدیدا :|
خداکنه، ما که بخیل نیستیم !!
بله بله
بنده رسما ترشیدم
چه بکنیم دیگه
کسی نمیاد خواسگاریم
پاسخ:
مشکل اینجاست که همه منتظرن یکی بره خواستگاریشون! هیشکی خودش پیش قدم نمیشه :دی
آخی..
پاسخ:
:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">