طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

حبیب

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ

مرحوم حبیب یه آهنگی هم داره که من سالها به اشتباه میخوندمش :|

جدیدا دانلودش کردم و درستش و فهمیدم!

اون تیکه که میگه:

تو رو باش مست غرور شکستی قلب عاشق و

من میخوندم:

تو رو باش وقت غروب شکستی قلب عاشق و :دی

و در ادامه میفرمایند:

منو باش زندگیم و به پای تو ریخته بودم

رنگ چشماتو با یکرنگی ام آمیخته بودم

من فکر میکردم میگه:

رنگ چشماتو پای رنگی ام آویخته بودم o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۲۵)

خب پس خوبه که من اصلا این آهنگاشو نشنیدم
پاسخ:
آره :دی
خوبه که الان فهمیدین خخخخخ
پاسخ:
آره خداروشکر o_O

D:

ترکیدم

پاسخ:
:))))
منم خیلی از آهنگا بوده که درموردشون اشتباه فکر میکردم.
چیز زیاد مهمی نیست اصلا خودتونو ناراحت نکنید:دی.
پاسخ:
واقعا چرا اینطوره ؟؟ :|
((((((:
چی میخوندیش :)))
پاسخ:
دیدی؟؟ :)))))
الان مثلا عاشق شدید؟؟؟
سریعتر عقد کنید تا عشقتون از اب و تاب نیفتاده
پاسخ:
چه ربطی داره آقا اصلا ؟؟؟
شما اهنگ گوش نکنید چطوره؟ :) 
خوبه که الان فهمیدی من درست بعضی اهنگ ها رو هنوز نفهمیدم.
پاسخ:
خوبه سلام داره ;)
بعضیا که اصلا درست تلفظ نمیکنن :/
پست قبلتونو بخونید
بعدم این پستو که میگید زمزمه میکردید اهنگ حبیبو
پاسخ:
آهنگ حبیب که مربوط به الآن نیست، بعدم چون اعتبار نتم رو به پایان بود همینطوری رو هوا یه سری آهنگ دانلود کرده بودم که این آهنگ هم بینشون بود، وقتی بعد از چند سال دوباره شنیدمش متوجه اشتباهم شدم! واسه همین این پست و گذاشتم :|
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۴ | پریســآتیـــس | (:
اصلا میدونے چیہ ؟ ماھا درست میخونیم، این خوانندہ ھا ھستن کہ اشتباہ میخونن :دی
پاسخ:
ای ول!!!! حقا که شیر پاک خورده ای :)
سلاممممممممممممممممم


شانس اوردی کنسرت حبیب رو شرکت نکردی وگرنه کل کنسرت رو میریختی بهم ..........
پاسخ:
سلام!!!
چه عجب از اینورا :دی
نه دیگه تا این حد! خب خیلی نزدیک به اصلش میخوندم دیگه :|
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۹ محمد حسین
کلا خواننده ها بد میخونن اشتباه پیش میاد :دی
پاسخ:
آره وقعا ...
بعضیا رو که هرچقدر گوش میدی تشخیص نمیدی چی میگه :|
(: هخخخ
پاسخ:
;)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۳ هنوز یلدا
منصور یه آهنگی داره، میگه: بریییم به سرعت برق و باد، بزن بریم از اینجا

من تا مدتها فکر میکردم میگه: قرقی! بزن بریم از اینجا
:)))))
پاسخ:
:)))
دقیقا کدوم کلمه رو قرقی میشنیدی؟؟؟؟ o_O
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۳ قاسم صفایی نژاد
:))
پاسخ:
:)
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۵:۳۸ روزمرگی ...
فقط میخوندین دیگه.. معنی دار بودن شعر و این چیزا هم ک مهم نبوده اصلا! :))

منم خیلی از ترانه ها رو این مدلی حفظ بودم! :|:))
پاسخ:
آره دیگه :دی
پس شمام بله :))))
بگید چی بوده ما هم بخندیم :p
۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۷ هنوز یلدا
بریم رو قرقی میشنیدم ::))))
پاسخ:
عجب :)))))))))))))))
گاهی پیش میاد :-)
پاسخ:
بله :دی
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۱ ادریس ساتیاری
خخخ :)

تو درست میگی اون اشتباه میخونده :))))
پاسخ:
صد در صد :دی
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۷ روزمرگی ...
یکی دو تا نیست که! :)

چیزی که یادمه اینه که آهنگای شاد رو بیشتر اشتباهی میشنیدم.. آهنگای فتانه .. لیلا فروهر .. اندی و...:)))
پاسخ:
آهنگایی با ریتم تند بیشتر به اشتباه شنیده میشن :))
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۷ روزمرگی ...
بله .. دقیقا :)
پاسخ:
:)
پیشاپیش تولدت مبارک گل دختری :**

پاسخ:
مرسی عزیزدلم که یادت بود ^_^
:***
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۸ بای پولار
به نظرم برید با این صفحات مجازی که  اسمشون هست" چیزی که می شنیدیم، چیزی که واقعا بود!!! " همکاری کنید.
گمانم خوراک یک سالشون رو تامین می کنید :))))
پاسخ:
چه جالب!!
همچین چیزی هم داریم؟؟ من ندیدم تا حالا!!
فقط " چیزی که فکر میکنم، چیزی که واقعا هست" رو دیدم :دی
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۸:۴۱ بای پولار
خب اینی که گفتم منظورم اسم صفحه ی خاصی نبود. همه شون رو من جمله اینی که گفتید رو شامل می شد :)))
پاسخ:
آهان از اون لحاظ !! :دی
باز گاد اف سوتی

میخواین که کلا به متن اهنگ گوش ندین ها خخخخ
پاسخ:
عجبا :/
من فقط همین چند تا سوتی که تو وبم میذارم و داشتم، همین و بس :|
تقصیر من نیست که! خواننده لهجه داره :)))))
اوه اوه :/
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">