طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بازگشت به وطن :))

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ق.ظ

بچه تر که بودم یه دمپایی داشتم که تا چند سال پوشیدمش

تا این که برام کوچیک شد! ولی از آنجا که هنوز کاملا سالم بود دادمش به پسردایی بزرگه! (ایشون از من کوچیکتره) اینم بگم که دمپاییه دخترونه پسرونه نداشت!

پسردایی بزرگه یه مدت پوشیدش و براش کوچیک شد، دادنش به پسردایی کوچیکه!! ایشونم چندسال پوشیدن و براشون کوچیک شد!

بعدش رسید به دخترخالم! که البته بعد یه مدت واسه ایشونم کوچیک شد :))))

رسید به پسرخالم :دی

امروز پسرخالم اومده بود خونمون

وقتی رفتم تو حیاط دیدم دمپاییم! دمپایی بچگیام دوباره برگشته به وطنش =)

کلی ذوق کردم!! کلی وایسادم نگاهش کردم! هنوزم مثل روز اولش بود :)

کلی خاطره برام زنده شد ^_^


یه وقتایی یه وسیله ناچیز مثل دمپایی چقدددرررر میتونه واسه آدم شیرین باشه


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۱ بای پولار
الان این خاطره بود یا داستان علمی، تخیلی از نوع فانتزی به توان هزارش ؟!!!
چه دمپایی ای بوده این!یه عکس ازش بگیر بذار اینجا خداییش.
یا این یکی از دست کارخونه‌ش در رفته یا شماها بچگیتون بچگی نکردید حسابی!!! :)))
پاسخ:
خاطره بود از نوع واقعیش به توان میلیون :)))
اتفاقا خواستم عکس بگیرم، ولی آخه عکس دمپایی یه کم ضایع نیست؟؟ :|
اتفاقا ما شدیدا بچگی کردیم!!! ولی جنسش جنس بود ها :دی
من در عجبم شرکتای دمپایی ورشکست نمیشن
یه دمپایی دارم تو دولت خاتمی خریدم
هنوز پامه
:!
لامصب خیلی با کیفیته
کاش همه اجناس انقد کیفیت داشته باشند
پاسخ:
شک ندارم از همون نوعه که دمپایی من بود :))))
آره واقعا :/
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۲ ♥ محجبه ♥
چه جالب


+ اره واقعا همین طوره
خیییییلییییییی شیرینه
پاسخ:
اوهوم :)
خوش اومدین
مگه میشه؟
مگه داریم؟
پاسخ:
داریم :دی
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۹ پریســـآتیـــــس : )
عجب دمپایی بودہ پس :دی
پاسخ:
به لنگه کفش سیندرلا میگه زکی =))))
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۳۸ روزمرگی ...
کفشای میرزا نوروز یادتونه ؟ :)
اینا احتمالا دمپایی هاشن ! :))
پاسخ:
بله :)))
البته اون کفشا پاره بودن و صاحبش اونا رو نمیخواست!
چه عجب ما شما رو دیدیم o_O
ماشالا دمپاییه چه جنس خوبی داشته :دی
پاسخ:
یکه :))))))
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۹ روزمرگی ...
آها.. یعنی هنوزز شما چشمتون دنبال دمپایی تونه ؟ :))

کجا دیدین؟؟ O_o :))
وقتایی که حالم خوبه پستا رو میخونم و کامنت میذارم.. :)
پاسخ:
نه!!! منظورم اینه دمپاییم آزاردهنده نیست، خیلی هم خوبه :)
تو وبم دیگه! :)
واقعا؟ :(
الهی همیشه حالتون خوب باشه...
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۲ روزمرگی ...
بله.. متوجه منظورتون هستم :))

مچکر :)
پاسخ:
:)
خواهش میکنم :)
دمپایی تن تاک بوده خراب نمی شده :|
پاسخ:
تن تاک که فقط کفش داره o_O
اون موقع که این دمپایی رو گرفتم هنوز تن تاک به وجود نیومده بود :|
:))))))
.
یه عکس بگیرید؛ ضایع نیست بابا :))
پاسخ:
چقدر طالب پیدا کرده! واسه همه سوال شده o_O
باشه عکسش و میذارم :دی
جنس دمپایی چیه؟؟؟
پاسخ:
نیمه ابری نیمه پلاستیکی :دی
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۰ قاسم صفایی نژاد
خیلی خوبه که آدم با چیزهای کوچیک هم دلش شاد میشه. این یعنی به فطرتتون خیلی نزدیکید
پاسخ:
بله خیلی :)
واقعا؟؟!!
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۱ محمد حسین
دمپایی ها به وطن باز می گردند :))))))))))
پاسخ:
تکبیر !!! =)))))

عجب کیفیتی D:

ابریشم بود ایا ؟!
ای کاش ازش عکس میگرفتی


پاسخ:
ابریشم؟؟!! O_o
چشم میذارم عکسشو :))))
۲۰ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۱ هنوز یلدا
کنجکاو شدم ببینمش. کاش عکسشو میذاشتی اسی:)
پاسخ:
حتما یلدا جان!
تو پست بعد میذارم :)
این دمپایی رو دیگه نزار دست نفر بعدی برسه اهداش کن به موزه یا بده یه خیریه به عنوان یه عتیقه به فروش بزاره ثواب هم داره.
کاش ماشین هامون هم همین قدر کیفیت داشت. :)
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
مشتری زیاد داره :دی
متشکر
خوش اومدید
علی نگهدارت
۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۵ روح الله فاضل
چه جالب. یاد داستان چکمه آقای مرادی کرمانی افتادم. البته مال شما خیلی جالب‌تره!
پاسخ:
داستانش چی هست؟؟
ممنون
خوش اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">