طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تصویر من ^_^

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

مثل وقتی داری دفترت و ورق میزنی و میرسی به یه نقاشی که تا حالا ندیده بودیش!!

میفهمی کار دخترخالته، چون فقط اونه که تو تمام صفحه های سفید دفترت نقاشی میکشه

پایین نقاشی، اسم تو نوشته شده! و یه امضای کوچیک از نقاش!

دختر توی نقاشی کسی نیست جز خودت :)

حتی اگه اسمتو زیرش ننوشته بود هم کاملا مشخص بود که تویی! بخاطر شباهتش ^_^

اونوقته که از این سورپرایز دوست داشتنی، ذوقی وافر سراپای وجودت رو فرا میگیره :)

معلوم نیست اون موقع که این نقاشی و میکشیده و با دقت به تو خیره شده بوده تا تمام جزئیات و رو کاغذ پیاده کنه، تو حواست کجا بوده و چرا اصلا متوجهش نشدی...


+ راستی تا حالا گفته بودم که چقدر عاشق دخترخالمم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

چقدر خوشگلی :)))))
پاسخ:
قربانت :)))
ای جانم :)))) چه خوب کشیده استعدادشو نذلرید حیف شه
پاسخ:
کلاس طراحی ثبت نام کرده :)
جالبه من دیروز اومدم وب شما! شک کردم همون مهشیدی باشی که قبلا وبم اومده بودی، درسته؟
چه خوشگل کشیده 
فقط یه سوال : تمام مدت شما واستاده بودین ؟
پاسخ:
:)
نه بابا! من در رفت و آمد بودم احتمالا، چون اون روز خیلی مهمون داشتیم
تو تمام صفحات سفید دفتر نقاشی میکشن ایشون ؟ O_o
از این به بعد.. اوایل سال تحصیلی دفتراتونو نذارین دم دست ! :)

اون موقع داشتین افق رو تماشا میکردین .. تازه سرپا هم واستاده بودین! :))

+
نه ! :)
پاسخ:
بله، البته دفترهای سالهای گذشته که دیگه استفاده نمیشن!
:)))))
افق که نه! تو فکر بودم و ناراحت، واسه همین متوجهش نشدم
+الآن گفتم :)
قشنگ کشیده
استعداد نقاشی خوبی داره
پاسخ:
آره بچم ^_^
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۱ محمد فائزی فرد
درود بر دختر خاله ی گرامی
پاسخ:
درود و دوصد بدرود :))
از خط های آبی!! دفتر پیداست که مال قبلن هاست D':
پاسخ:
قشنگ معلومه که شما ارادت خاصی به رنگ آبی داری ;)
مگه دفترای الآن خطهاشون چه رنگیه؟ o_O
الان چرا پاهاتآن انقد بخیه خورده ایا؟؟؟!
پاسخ:
بخیه نیست :/
خط دوخت شلوارمه :|
((: چه خوب کشیده
پاسخ:
اوهوم :)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۵ پریســـآتیـــــس : )
ھم خوب کشیدہ + ھم اینکہ خودت ناز و زیبایی عزیز جان ِ من (: + ھم اینکہ چقدر دخترخالہ ی خوبی داری + ھم اینکہ نچ , نگفتہ بودی :دی
پاسخ:
هم بعله + هم اینکه تو نقاشی خوب افتادم ;) + هم اینکه خیییلی + هم اینکه عه! گفتما!! o_O
یعنی الان شما این شکلی هستین>؟!
پاسخ:
البته تو چهره یه کم اغراق شده! اما بقیش مو نمیزنه :دی
عجب هنری ;-)
پاسخ:
بله دیگه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">