طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مقابله با ترس

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ق.ظ

من خیلی از آب میترسم

طی چند سال اخیر خیلی پیش اومده که برم استخر، ولی هر بار که خواستم از بقیه شنا یاد بگیرم و حرکاتشون رو تقلید کنم نتونستم!

خیلی میترسم، مخصوصا اگه سرم بره زیر آب!

خیلی هم علاقه دارم که شنا کنم، همیشه با حسرت به شناگرا نگاه میکنم

تا این که بالـآخره تصمیم گرفتم با ترسم بجنگم و بهش غلبه کنم!

تصمیم گرفتم برم کلاس شنا، البته از زمانی که این تصمیم و گرفتم تا زمانی که ثبت نام کنم چندین ماه طول کشید! شاید بخاطر همون ترسم بود

به هر حال ثبت نام کردم و چند ماه طول کشید تا کلاس شروع بشه! در حال حاضر 1 جلسه کلاس رفتم!

خیلی ترس داره!!!!!!! مربی همش حرکات ترسناک یاد میده و منم با ترس و لرز سعی میکردم انجام بدم! باورتون میشه میلرزیدم؟؟؟

میگفت برید لبه ی استخر شیرجه بزنید تو آب!!! مگه میشه؟؟؟ انگار که بهت بگن خودت و از پرتگاه پرت کن پایین!!! یا میگفت رو آب بخوابید!!! آخه رو آب؟؟؟ میشه؟؟؟ آخرشم ما رو برد قسمت 4 متری استخر گفت سوزنی بپرید تو آب!!! چطور ممکنه؟؟؟ 4 متری؟؟؟

در تمام مدت من احساس میکردم با دست خودم گورم و کندم!! ولی خودمو مجبور میکردم که یاد بگیرم و ترسم و کنار بذارم

وقتی کلاس تموم شد انگار از یه فاجعه ی بزرگ داشتم برمیگشتم خونه! دلم میخواست گریه کنم

خیلی میترسم

ولی باید بتونم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

وای دقیقا حرف منو زدی انگار..من بینهایت از آب میترسم و هنوز جرات نکردم برم کلاس شنا :(
پاسخ:
مرررگه!!! حتی یادآوری روزی که گذشت هم منو میترسونه!!!

من که لب دریا بجای اینکه رمانتیک بشم مثل ملت وحشت زده میشم!

نمیدونم  چرا...

پاسخ:
خوش اومدین
لب دریا که ترسی نداره! خب اگه تو دریا باشه چرا
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۰ ماهی سیاه کوچولو
شنا که خیلی خوبه که. ترسو بریزین دور. بپرین میبینین جه لذتی داره :)
پاسخ:
نگید تو رو خدا حتی حرفشم منو میترسونه!!!
سلام روله خوبی روله ؟:**
نترس روله من پشتتم :دی  
پشت تو خدایی نگاه کن الان :)
جدی نگاه کن :)







+
منم از شنا کردن میترسم :|
این دو ساله خواهرم میخواد ثبت نام کنه و همین الانش من میگم نمیام اون میخواد بره :|
داخل آب رفتم ها آبتنی کردم مدتها ولی شنا یاد گرفتن سخته :||
ولی شنا کردن شیرینه اگر بعدش یاد بگیری مثل رانندگیه احساس میکنم مثل گواهینامه گرفتن 
هستش حتی :)
گواهینامه هواپیما مثلا :))
ولی شنا کردن خداییش خیلی خوبه برای روحیه و شادابی روح و جسم.
تبریک بهت میگم آخری تونستی این مرحله یادگیری رو بگذرونی :)
ایشالا ترست هم بعد یک مدت تموم میشه توکلت بخدا :)
موفق باشی روله :*********
پاسخ:
سلام روله جون، مرسی :* تو خوبی؟
عه! تو کجا بودی؟؟ :)))
+
فکر میکنی سخته!
هواپیما؟ :)))
آره خیلی! پیشنهاد میکنم حتما با خواهرت برو، چون همین که با خواهرت میری باعث دلگرمیته، من که تنها رفتم! چون نمیخواستم به کسی متکی باشم، دوس داشتم تنهایی از عهدش بربیام :)
مرسی عزیزمممم :)) :***
۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۳۶ محمد فائزی فرد
می تونی. :)
پاسخ:
میتونم! :)
از آب نترس عزیزم .. بسم الله بگیر کم کم عادت می کنی :))))
پاسخ:
بله حتما :)
افرییییییییین
ارادت تو حلقم دختره
خیلی خوب تو نستی بجنگی

من خورااااکم شماست
اصلا روحت شاد میشه
تاثیر اب واقعاباور نکردنیه
البته برای من که خوصله دوویدن ندارم ورزش مورد علاقمم میشه!

ولی دارم فکر میکنم که چطور روز اول گفته سوزنی بزنید؟؟
نفس گیری و اینکه چطور توی کم عمق پاتونو جمع کنید که بتونید صاف بمونیدو پاتون به زمین باشه رو یاد داده که ترستون کم بشه؟؟

فک کنم با این مربی شیر دل
بری برای مسابقات جهانی
:))

یکم صبر کن
عاااشقه سوزنی میشی
اون سکوت و خلسه کامله کف 4متری
اووووووف دیونشم


شادزی
پاسخ:
خواهش میشه ^_^
ما اینیم دیگه :دی

آره موافقم!

یهو جو گیر شد فکر کنم! آخه دید مربیِ بچه های حرفه ای اونا رو برده قسمت عمیق، ترسید پیش اون مربیه کم بیاره ما رو جمع کرد برد 4 متری :))))
نفس گیری رو یاد داد، اگه پامون و جمع کنیم که صاف نمیمونیم! پامون به زمین باشه هم که یاد دادن نمیخواد!! متوجه منظورت نشدم o_0

در فکرش هستم ;)

.واقعا؟؟ چه جالب!! :)

همچنین :)
سوزنی تو 4 متری؟ جلسه اول؟؟ :)))
استادتون جدی گرفته ماجرا رو ها! D:


+ولی نسبت به ترستون بی اعتنا باشین و حتما ادامه بدین..
منم شنا بلد نیستم!! :/
پاسخ:
آرهههه!!!!!!!!
خیییییلی :)))))

+ حتما!
عه! خو یاد بگیرین!! :)
اگه بار اول پریدین دیگه تمومه دیگه

ترسش همون اول

البته من خودم هنوز میترسم چون هنوز نپردیم دومتری..حتی شنا هم بلد نیستم خخخ
پاسخ:
دو بار اول دستم و گرفت و کشید!! منم همش جیغ میزدم!! :))))

شما خودتون میترسین و منو نصیحت میکنین؟؟؟ :|
یاد بگیرین حتما :)
۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۲۴ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
دقیقن من هم مثل توام.
واقعن این ترست رو که میگی باید شیرجه بزنی تو آب رو حس میکنم. بخصوص اینکه تو چهارمتری سوزنی بپری.
حالا من اینقدر ترسم شدیده که منو بکشن هم تو قسمت چهارمتری نمیرم.
پاسخ:
منو به زور کشید!!! جیغ میزدم ولی منو انداخت تو آب!!! :دی
سلام من عاشق شنا و آبم!

اگر یاد بگیرید متوجه کلاه گشادی ک سرتون رفته میشید

شنا تو دریا هم ک خوراکمه...
پاسخ:
چه عالی! :)
همینطوره دقیقا!!
فکر میکنم خیلی با شنا تو استخر متفاوت باشه
خوش اومدین
سلام من خیلی شنا دوست دارم ولی جلسه دوم وقتی با نودل شنا میکردم دیدم مربی منو ول کرده بعد ترسیدم بچه هم بودم یکبار نزدیک بود غرق بشم امروز جلسه سوم رفتیم عمیق منم قدم 148 آب 2 متر هنوز یاد نگرفته مربی گفت سوزنی بپرم نرفتم که نرفتم 5 دقیقه فقط واستاده بودم آخرش دستمو گرفت و پریدم بعد دومین بار نرفتم و دستمو کشید منم پای دوستمو گرفتم باهم رفتیم تو آب ولی اون شنا بلد بود😂😅😆 بعد خودم یاد گرفتم واستم البته با نودل بعد مربی نودلو گذاشت کنار بعد منم میله هارو محکم گرفتم هر چی سعی کرد دستمو از میله ها جدا کنه نشد بعد حرفی زد که تحت تأثیر قرار گرفتم بعد بهم قول داد ولم نکنه منم میله رو بلافاصله ول کردم ولی هنوز میترسم چون وقتی خسته می شدم پاهام به زمین نمی رسید که استراحت کنم 😤😣😢😥 لطفا کمکم کنید 🙏🙏🙏🙏
پاسخ:
سلام
همین که دوست داری و شروع کردی یعنی میتونی
:)
خوش اومدی

ببخشید سلام سوال دارم من ۱۱سالمه دوسال پیش همش با عمه ام میرفتم شنا در استخر قسمت های عمیق و خیلی خوش میگذشت ونمیترسیدم از موقعی که کرونااومد نرفتم الان دوسال هم گذشته یعنی الان سال ۹۹است الان که یک استخر میخوام برم به طور مثال میگم خیلی میترسم تازه میخوان من برم قسمت ۲متری قبلا میرفتم ۵متری الان میگن برو ۲متری میترسم چیکار کنم راه کاری داره 

پاسخ:
سلام
یعنی شنا بلدی که میرفتی قسمت عمیق؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">