طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

چالش برترین هفت سین!!!

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴ ق.ظ

بنا به درخواست دوستان برگزار میگردد:

چالشی دیگر!

زیباترین سفره هفت سین!!!

عکس سفره های هفت سین خود را در سایتهایی مثل picofile.com یا axgig.com آپلود کنید و آدرسش را برای ما بفرستید تا سلیقه ی خود را محک بزنید!!!

منتظر حضوری پر شور هستیم :)

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۸)

سلام ! تبریک میگیم هم نوروز رو هم وبلاگ خوبتون رو خیلی قالبتون جالب و متفاوته @ 
خوشحال میشیم اگر ما رو هم لیننک و دنبال کنید :)
ممنون :)
http://physics1.blog.ir
بی نهایت سپاسگزاریم :)

پاسخ:
سلام
مرسی، منم نوروز و تبریک میگم
قالبم کار خودم و پلاک هفته!
خوش اومدین
اونایی که بلاگ دارن میتونن توی صندوق بیانشون آپلود کنن...
پاسخ:
آدرسش و چطور بفرستن؟
اسی جان سال نوت مبارک.برای تو و خانواده محترم سالی سرشار از خیر و برکت، عشق و سلامت آرزو دارم.
پاسخ:
مرسی یلدا جان، سال نوی تو هم مبارک
ان شاءالله سالی پر از سلامتی و دلخوشی برای تو و عزیزانت باشه
توی میز مدیریت بلاگ...سمت راست...قسمت فضای اختصاصی>انتخاب صندوق بیان>ارسال فایل جدید>انتخاب فایل (اعم از آهنگ یا کلیپ یا عکس یا هرچی کلا)>ارسال.... بعد وقتی اومد توی فضای وب...ازوجا انتخابش کن و پستش کن

امتحان کن متوجه میشی چی میگم :)
پاسخ:
o_0
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۰۰ ماهی سیاه کوچولو
من نماینده فرستادما :دی
پاسخ:
بله متوجه شدم!
چرا خودتون شرکت نکردید؟

سلام

صبح تون بخیر و شادی :)

خوبی ؟:)

من خودم نتوستم به چالش برسونم چون در ایام نوروز یکی از سین های خودم که اتفاقاً ظرفش هم دست ساز بود توسط خواهرزاده ی بزرگم شکست  و روز عید هیچ عکسی هم از هفت سینم نگرفتم واسه ی همین اگر اجازه بدین فقط  هفت سین خواهرم رو  به نمایندگی از خودم شرکت بدم تو این مسابقه؟ :)

اجازه هست ؟

من میفرستمش اگر تونست جز شرکت کننده ها باشد که چه بهتر اگر نه که هیچ :)

ممنون


پاسخ:
سلام
شب شما بخیر :دی
مرسی عزیزم
ای بابا :/
باشه گلم، ممنون
سلیقمون عالیه :)
اقاون میگه همیشه :)
پاسخ:
خوش اومدین
خب عکس سفره تون و بفرستین ببینیم آقاتون درست میگن؟؟!! :)
من الان وبتون رو یافتم :دی

عایا هنوز وقت هست واسه فرستادن/:
پاسخ:
خوش اومدین
بله بفرستید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">