طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بیسکوییت های نفرین شده!!

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ


یه یار با یکی از دوستام بیرون بودم، دوستم چند تا بیسکوییت گذاشته بود تو نایلون آورده بود با هم بخوریم، از این بیسکوییتای بزرگ که بیضی شکلن و جعبه ای هستن، این نوع کنجدیش بود! چند تا خوراکی دیگه هم خریدیم و وقت نشد بیسکوییتا رو بخوریم، این شد که دوستم بیسکوییتا رو داد به من و گفت ببر خونه بخور.

تو خونه مشغول خوردن بیسکوییتا بودم، تقریبا داشتن تموم میشدن که یهو یه چیزی رفت زیر دندونم! از دهنم درش آوردم و دیدم یه چیز کوچیک شبیه پلاستیکه،رنگش سفید بود، بیشتر که دقت کردم دیدم یه تیکه اش قرمزه! متوجه شدم پلاستیک نیست، بلکه ناخنه!! ناخن لاک زده!!! بعد که به خرده بیسکوییتا و کنجدای ته نایلون دقت کردم دیدم لا به لاشون پر از تیکه های ناخنه!!! ناخنایی که بعضی از قسمتاشون توسط لاک قرمز رنگ شده بود!! از شکل ناخنا معلوم بود که ناخن پا هستن!!!!

اینقدر حالم بد شده بود که داشتم بالا میاوردم، حتی نمیتونید تصور کنید که اون لحظه چه حسی داشتم، امیدوارم هیچوقت تجربه ش نکنید:(((

بعد که دوستم و دیدم بهش گفتم که تو بیسکوییتاش چی بوده، ازش پرسیدم شما ناخنات و میریزی تو نایلون بعدم با بیسکوییت قاطی میکنی؟ تعجب کرد و گفت من اصلا نمیدونستم! گفت من دنبال نایلون میگشتم اونو پیدا کردم و فکر کردم خالیه...

از اون به بعد من شدییییییدا به اون نوع بیسکوییت آلرژی پیدا کردم...

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

:/
همینه دیگه نصفه شب که میام توی وبلاگ پست بهتر از این گیرم نمیاد :))
پاسخ:
من که همیشه پستای خوشگل میذارم!!! حالا یه بار اینجوری شده دیگه :/
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۱۱ سرباز جامانده
البته که من ازهمون اول ازاین بیسکوییتا بدم میومد ولی الان ک حالتو تصور کردم یجوری شدم
پاسخ:
اصن یه وضعی :(
منم به اون نوع بیسکوئیت آلرژی دارم،البته به دلیل دیگه ای!!
پاسخ:
کلا خیلی بیسکوییتای بیخودی ان :/
وای اسی خدا بگم چکارت نکنه :((((
اخه کدوم آدم عاقل ناخن رو تو پلاستیک میریزم :O
حالم بد شد......
پاسخ:
همین و بگو :/
بــــددددد :(
وای خدا وحشتناکه. ..من حالم بد شد :/
وای چی کشیدی اون لحظه :|
پاسخ:
فاجعه ست :(((
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۵ مستر نیمــا .
آخی :))))
اشکال نداره. یادت میره
پاسخ:
میخندین؟؟ :/
یادم نمیره :((
جا داره بالا بیاریم تو پیجت؟ :)))))))))))))
پاسخ:
:(
نخندین :,(
ناخون تو پلاستیک میریزن
عجیب

حق داشتید خخخخخخ
پاسخ:
مخ که ندارن همین میشه دیگه :/
خنده داره؟؟ :((
چی بگم والا :/
پاسخ:
اصلا هیچی نگین :((
وای خدای من
من اگر جای تو بودم ب اون دوستآلرژی پیدا میکردم
پاسخ:
هیییییچ ازش دل خوشی ندارم :/
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۲ نفس نقره ای
:|||| 
پاسخ:
:(((
اه اه حالم بد شد..
بیچاره
پاسخ:
:,(

یعنی خدا بگم چکارت کنه اینجا :((

جا داره واقعاً الان بیارم بالااااااااااااااااا :////

اییی حالم بهم خورد :((((((((((((

من بجات بودم با اوشون کاملاً قطع رابطه میکردم اینو جدی میگمممممممممممم:////

امشب من خودم مسموم شدم اینم که خوندم دیگه هیچی!!!!!!

حالم بهم خورد :(((((((((((((

پاسخ:
چندش و منزجرکننده :((((
ای بابا تو چرا مسموم شدی؟؟
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۱ روزمرگی ...
:(( :|

شما تو اون هاگیر واگیر.. به اینکه ناخنای پا هستن یا دست هم دقت کردین؟! :)
پاسخ:
خیلی دقت نمیخواست، تابلو بود :((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">