طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سفری دیگر در راه است!!

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ


اول از همه بذارین بگم امروز چی شد!

پیرو پست قبل باید بگم که: امروز رفتم بانک و همون کارت قبلیمو که مسدود شده بود با خودم بردم، رفتم سراغ همون متصدی دیروزی! این آقا تو آخرین باجه میشینه و همیشه بیکاره (لااقل طی این دو روزی که من رفتم قبل از من هیچ مراجعه کننده ای نداشت!)

با دیدنم سلامی گفت و بعد من کارت قبلیمو بهش دادم، کارت و گرفت و رفت پیش یکی از همکاراشو بعد از چند دقیقه اومد، سیستمشون و چک کرد و گفت: این کارت بدون ثبت کدملی شما صادر شده، شما باید برید همون مرکزی که کارت و صادر کرده و ازشون بخواین کارت و براتون فعال کنه

گفتم: مگه شعبه ها به هم مرتبط نیستن؟ چرا شما نمیتونین فعال کنین؟

گفت: چون کدملی نداره باید فتو شناسنامه و کارت ملیتون و ببرین شعبه ی صادرکننده، بعد که کد ثبت شد میتونین به هر شعبه ای خواستین واسه کارای بانکیتون مراجعه کنید

گفتم: چون جایزه گرفتم نمیدونم چه اطلاعاتی از من تو حساب ثبت شده، حالا موجودی داره دیگه؟

گفت: بله، حساب خوبی هم هست، حساب جاریه!

تشکر کردم و رفتم بیرون.

+لازم به ذکره که شعبه ی صادرکننده، مرکز استانه و من برای رسیدن به پولم باید برم اونجا! خیلی دور نیست :)

 

و حالا اصل مطلب!!!

فردا دارم میرم شمال :)

یه چند روزی نیستم!

گریه نکنینا :دی

زودی برمیگردم ;)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۷ روزمرگی ...
فکر کنم دوبرابر اون پولو باید هزینه کنید تا به پولتون برسید..!
اما حتما پیگیر بشین تا با این کار.. به اندازه خودتون عدالتو برقرار کنید
بالاخره عدالت یعنی.. هر چی سر جای خودش باشه دیگه :)

+ شما برید.. بچه ها قول میدن گریه نکنن! p:
سفر بی خطر.. :-)
پاسخ:

جنگ جنگ تا پیروزی!

حق دادنی نیست، گرفتنیه!

 

+بچه ها؟؟ بزرگا چطور؟؟ P:

متشکر :)

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۵ محمد فائزی فرد
انگار خدا رو شکر ختم به خیر شد.
برید شمال خیالتون راحت. کسی گریه نمی کنه :-"
پاسخ:

بله :)

:/

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۸ روزمرگی ...
همینطوره.. :)

+
فرقی نداره .. بزرگا همون بچه های دیروزن دیگه!! :)
پاسخ:

ولی من مطمئنم گریه میکنن B-)

http://s7.picofile.com/file/8235522150/%D8%AE%D8%AF%D8%A7_%D9%BE%D8%B4%D8%AA_%D9%88_%D9%BE%D9%86%D8%A7%D9%87%D8%AA.jpg

خدا وردت :)

سفر بیخطر

ولی قبل رفتن بیا سوال منو جواب بده روله :**

پاسخ:

مرسی عزیزم :)

دیگه شک ندارم به این که حلال زاده ای و به دایی مرحومت رفتی!

سوالات همزمان با کامنتت جواب داده شدن ;)

مژگان کی بود اینو بیا تو وبم جواب بده روله :**

ممنون



+

ببین من میتونم پولتو امانت پیش خودم نگه دارم هر وقتی از سفر برگشتی بهت میدم :دی

پاسخ:

ok

هنوز که نگرفتمش! اگه گرفتم چشم:)

از بانک کشاورزی که امین تری :دی

من امینم ولی بانک صادرات رو نمیدونم :دی

شب بخیر:**



+

خدا وردت : خدا پشت و پناهت :)

پاسخ:

صادرات نه! کشاورزی ;)

شبت خوش عزیزم:**

من معنی حرفاتو میفهمم! مرسی :)

خوش بگذره. جای مارو هم خالی کنید :))
پاسخ:

خیلی ممنون از شما :)

خب خداروشکر پیروز شدی عزیزم
بسلامتی
خوش بگذره
پاسخ:

متشکرم عزیزم :)

گریه چرا .. بیا شمال که برف منتظرته :))))
پاسخ:

آره برفی بود :)

صدای گریه ی شما هم میومد ;)

خوشحالم به پولت رسیدی ، پشتکار بالایی داشتی از بانک کشاورزی پول گرفتی :)))

سفرت بی خطر ، سوغاتی یادت نره 
پاسخ:

بله دیگه :)))

تشکر، پست بعد و سوغات آوردم :دی

ببین
زندش کن
بجنگ
مقاومت کن
هر جور شدددده
هرچقدر هست
حتی 2هزار تومن
حداقل اون پول تعویض کارتو درار
هر چی بود بکن
حقققققته
ماااالته
:))

آسی بولیده امیده تیم مایی
موووج مکزیکی
دستو جیغو هورا
هورااااااااا

:))))
شادزی
خلم خودتی!
پاسخ:

مرررسی عزیزم از این همه تشویق و انرژی مثبت :)))

تو بهترینی!! :**

کارت هدیه که جاری نمیشه

خوش بگذره ایشالا
پاسخ:

کارت هدیه نبود اما جایزه گرفته بودمش و به اسم خودمم بود

مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">