طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فلوس لا موجود :(

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ق.ظ

من خیلی پولدارم!!! میدونستید؟؟؟

اگه باور ندارید اینم سندش:


همونطور که ملاحظه نمودید من این همه کارت بانکی دارم!! حالا چرا این همه؟؟

راستش همه رو جایزه گرفتم (از بس زرنگم :دی)

تو هر کدوم یه مقدار اندکی پول بوده که برداشت شده به جز یکی!

این یکی و خالی نکردم تا این که چند سال گذشت و تاریخ انقضاش گذشت، رفتم بانک کارتم و تمدید کردم بعد از یه مدت که خواستم خرید کنم دیدم میگه عملیات ناموفق! دوباره رفتم بانک گفتن تاریخش گذشته، گفتم تمدیدش کرده بودم! گفتن دوباره برات تمدیدش میکنیم!

یه مدت گذشت، رفتم عابربانک پول بگیرم دیدم بازم خطا میده :| دوباره رفتم بانک گفتن این کارت باطل شده باید یه کارت جدید بگیری، یه پولی بابت هزینه صدور کارت گرفتن و یه کارت دیگه بهم دادن و گفتن یکی دو روز کارت و تو دستگاه نزن، منم دوباره بیخیالش شدم.

چند وقت پیش خواستم خرید کنم دیدم کارتم موجودی نداره!! امروز رفتم بانک قضیه رو گفتم، گفتن کارتت کلا موجودیش صفره! گفتم باباجون کارتم موجودی داشته چون نمیشد برداشت کنم کارت جدید بهم دادین! گفتن نه هیچ موجودی یی نداره کاری هم نمیتونیم انجام بدیم، گفتم پس اون کارت قبلیم که توش پول بود چی؟؟ اونو بیارم حله؟ گفتن فکر نمیکنیم حالا میخوای بیار :/

رفتم خونه کارت قبلی رو برداشتم دوباره برگشتم بانک دیدم در و بستن! ساعت 1 و نیم ظهر بود! خودشون تو بانک بودن، گفتم در و باز کنین!! گفتن فردا :|

مگه پایان وقت اداری ساعت 2 نیست؟؟ اصلا بانک کشاورزی خر است

از من میشنوین رو کارت حساب نکنین فقط پول نقد و بچسبین :/

پولم و خوردن هیچ، یه پولم دستی ازم گرفتن یه کارت خالی بهم دادن :(

بدبختی پررو هم نیستیم بریم اونجا داد و بیداد راه بندازیم :( موجودی زیاد نبود ولی همونم چون حق منه نمیخوام بانک بخوره، دلیلی نداره کوتاه بیام :/

فردا دوباره میرم -_-

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۲۳)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۳۲ محمد فائزی فرد
اینا دیدن چندبار تاریخ کارت گذشته و اینا گفتن حتما صلحبش دنبالش نیست. دی:

شایدم صرفا یه مشکل سیستمی باشه.

پاسخ:
خیلی زور داره :(
کلا مشتری مداری تو ادارات و بانک های ما موج می زنه(اشک شوق)

پاسخ:
نگید ریا میشه :|
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۴۴ محمد فائزی فرد
خیلی. در حد نفرین کردن حتی.
پاسخ:

دستمونم به هیچ جا بند نیست، چطور باید ثابت کنم؟ میگن حتما برداشتی، البته اگه برداشت کنم تو سیستم کوفتیشون ثبت میشه ولی اینا میگن از اول هیچ پولی نبوده

سلام 
با این پستت تموم بدنم لرزید کلی پول امانت  تو حسابم هستش یعنی کلی ها +پول خودم!
دیروز رفتم با کارتم خرید کنم فروشنده گفت مهلت کارتم تموم شده :|
یعنی بنظرت پول منم میخورن o_O
کشاورزی نیست صادرات هستش :||
میترسممم 
امشب هم برفه فردا هم سرده امروز خواستم برم بانک خودم خواب موندم ولی داداشم رو بیدار 
کردم :)
حالا بنظرت من چه کار کنم که پول بی زبون مون نره ؟o_O
البته این دقیقا دو روزه من فهمیدم و فوق فوقش 5روزه تو بگو یه هفته اس تمدیدش تموم شده :(
پاسخ:

سلام روله :)

نترس عزیزم هیچ مشکلی پیش نمیاد

من چون خیلی طول کشیده بود این اتفاق برام افتاد، تو اگه حسابت در گردشه و تازه مهلتش تموم شده پس نگران نباش

مهمتر از همه این که بانکت کشاورزی نیست :/

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۹ محمد فائزی فرد
اگه خیلی مطمئنید بخواید با رئیس بانک ملاقات کنین و ازش راهنمایی بخواین.. یا مثلا بخش بازرسی یا همچین جایی اگه داره مراجعه کنید.

پاسخ:
به مامانم گفتم اگه فردا من خونه نیومدم نگران نشو، چون تا پولمو نگیرم از بانک نمیام بیرون :دی
بانک کشاورزی تازه یادم افتاد شش ماهی بیشتر چک نکردم اون حساب رو :|||
باور کن امشب از ترس اینکه اون پول خرده باشه خوابم نمیبره :|
بابا کل وجودم رو لرزوندی :|||
حالا فکر کن چقدر تو حساب بانک کشاورزیم هستش هیچوقت تو این 5سال دست بهش نزدم 
بنظرت خورده شده ؟o_O
البته زیاد نیست در حد دو کارت هدیه است 5سال پیش زد به سرم یه حساب دختران آفتاب بود 
فکر کنم اگر اشتباه نکنم حساب باز کنم.

+
روله خوبی ؟
میدونی تو تعبیر لرهای کوهدشت اگر اشتباه نکنم روله به چه معناست ؟:)


پاسخ:

:))))))))

کارت هدیه ها رو همون اول باید خالی کرد :دی

حالا رو ویبره نرو ;)

این بانک کشاورزی از دست من و تو نمیتونه قصر در بره :)))

برو بانک مطمئنم مشکلی نداری، میدونی که اگه من بگم خیالت راحت یعنی واقعا خیالت راحت :)

به چه معناست؟

خودشش که کارت هدیه نیست گفتم موجودیش در حد دو تا کارته :||
رو ویبره نرم بخاطر استرسی در وجودم انداخته شد و همچنین وجود هوای سرد 
رو ویبره ام :دی 
ولی خداییش الان دارم فکر میکنم 4سال پیش من کل زندگیم رو تو فرودگاه مهرآباد جا موند 
و اصلا بگو گم شد و رفت ...:((
حالا بیخیال همین کارت کشاورزی بوققق :|
ولی بازم نمیشه خب به همین راحتی ازش بگذرم !
میشه ؟ جدی ؟ 
فعلا از دست تو در رفته :دییی 
تو معاونت بانک کشاورزی دست نیست احیانا ؟:-D

به معنای عزیزم در وصف آدم پر سن و سال مثل پیرزن اینو م دوست کربلاییم تو کربلا بهم 
گفت :)
اینم گفت به پیرزنا میگن روله تو شهرشون :)
بعد من بهش گفتم خواهشا به عمه های من نگو چون بار اول گفت !
گفتم بگی باید فاتحه تو بخونی :-D


پاسخ:

عه! چی گم کردی؟؟

اصلا کل بانک کشاورزی زیر دست منه!! :|

چقدر معنی داره این روله!!!

چی بگم بی عدالتی تو کشور ما فراوونه
خداروشکر من حساب ندارم تو اون بانک
شماهم دنبالش باش
پاسخ:
دنبالشم :)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۰۶ محمد فائزی فرد
فقط من باب کامل شدن معنی روله.
تو گوش ما، روله به معنی عزیز و ایناست. البته بیشتر مادر بزرگا به نوه هاشون می گن. دی:
پاسخ:

ممنون

درکل معنای خوبی داره :)

اوه نکنه کیف قاپی چقدر کاااارت
پاسخ:

نه کارت قاپم! درواقع جایزه قاپ :دی

خوش اومدین

کارت  هدیه بوده؟
اگه حساب باشه که میتونی یه صورتحساب بگیری
شایدم از اول یه 0 زیادی خوندی
:)))

عخی
بی پولی بد دردیه
اصلا بابک زنجانی
پول مفت دادن زوووور داره زووور


شادزی
پاسخ:

کارت هدیه نبود ولی هدیه گرفته بودم

نه درست خونده بودم

زوووووووور :)))

کارتو میدادی من یه ساعته برات خرج میکردم :دی
پاسخ:

آره ها ! اینجوری حداقل یه استفاده ای برده بودیم :|

انصافا اگه من جای ریس بانک بودم پول رو دستی از جیب خودم میدادم 
و می گفتم دخترم ما رو آره کردی با این کارت هدیه ات :)))) بیا این پول جون مادرت دیگه کارت هدیه بانک ما رو نگیر :دی 

والا... 
**********
اون بالایا حرف های ریس بانک بود حالا حرفای خودم » آخه آدمی که یه بار دیده کارت هدیه اعتبارش تموم میشه بازم پولش رو گیر میده و خرجش نمی کنه لاقل اخالیش می کردی می ریختی تو یه حساب ثابت :) 
پاسخ:

حرفای من به رئیس بانک: راستش من هیچ اصراری به گرفتن کارتای بانک شما ندارم، از شانسم هرچی جایزه میگیرم فقط کارت بانک شماست :|

والا :/

*****

دقیقا حرفای مامانم و زدین، همش میگه: حقته! میخواستی زودتر خالیش کنی

شیری یا روباه؟ :-دی
پاسخ:

دقیقا سوالی رو پرسیدین که وقتی از بانک برگشتم مامانم ازم پرسید!!! :)))

و منم دقیقا همون جوابی رو به شما میگم که به مامانم گفتم: بچه شیرم :دی

باید پولتو محکم می چسبیدی خب
کارتهای هدیه تاریخ انقضا دارن .. یعنی موجودیشون صفر می شه .. صدور کارت جدید هم سرکاری بوده عزیزم
پاسخ:

آره اشتباه کردم پشت گوش انداختم، کار خودمو سخت کردم

نه تنها کارتای هدیه بلکه همه ی کارتهای بانکی تاریخ انقضا دارن، البته کارتهای معمولی موجودیشون صفر نمیشه اما حساب بسته میشه و باید کلی دوندگی کرد تا دوباره راه بیفته

سرکاری بود اونم چه سرکاری ای :/

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۳ روزمرگی ...
سلـام :)

امروز رفتین برای بست نشینی ؟؟ :))
جوابم داد؟؟ :))

کاری نداره که .. بهشون میگفتین(احتمالا باید برید اون شعبه ای که حسابتون رو باز کردین) یه پرینت از تراکنش هاتون دربیاره .. اونوقت معلوم میشه چه بلایی سر پول زبون بستتون اومده و چرا ؟ :)
پاسخ:

سلام :)

بـَــــــــله که رفتم!!

پس چی که جوابم داد ^__^

گل گفتین آقا میثم! از اولشم باید میومدم پیش خودتون مشاوره :))

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۲ روزمرگی ...
اونطور که شما گفتین بــــــله.. معلومه باید جواب میداده! :)))

حیف ..قدر نمیدونین دیگه(-_-) :)))
راستی اگه خواستین وقت مشاوره بگیرین.. چند روز قبلش هماهنگ کنید.. ممنون D:
پاسخ:

خب مگه قدتون چنده؟؟ :)))

هماهنگ؟؟ با منشیتون دیگه؟؟ 0_o

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۵ روزمرگی ...
خخخخخ
بله :) نه همون با عنوان "درخواست مشاوره" تو وبلاگم کامنت بذارین کفایت میکنه!! :)))
پاسخ:

اوه اوه!

خطری شدین 0_o

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۲۵ روزمرگی ...
هوووم؟! O_O :)
پاسخ:

عه :(

ترسناکم شدین که :(

چه پشتکاری. فردا باز میخواین دوباره برین!! :/
پاسخ:

رفتم و نتیجه هم گرفتم!

پست بعدی رو بخونید :) 

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۴۲ روزمرگی ...
:)))))
همینه که هست! :-)
پاسخ:
چرااااااا؟؟؟؟؟ :/
چه عجیب حتماپیگیری کنید
ازحقتون دفاع کنید

تا2میموننوکارهاشون میکنن ویازیک درمیبندن..جالبه که نمیدونستین خخخخ
پاسخ:

بله حتما

:|

7تا!!!
چقدر بهت هدیه دادن...خوشبحالت :|
پاسخ:
البته دوتاش مال خودم بود یکیشم درعوض اون کارت مسدود شده از بانک گرفتم
درکل 4 تاشون و جایزه گرفتم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">