طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جوراب

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ


به مامان میگم: شبا خیلی سرده، هر چقدر پاهامو تو پتو میپیچم گرم نمیشن

میگه: جوراب بپوش، جوراب اضافه نداری تو خونه بپوشی؟؟

میگم: ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی امکان داره که من جوراب نداشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!! میخوای بدونی من چند تا جوراب دارم؟؟ بشمارم برات؟؟؟

میگه: نمیخواد بابا قبول کردم

میگم: نه! واسه خودم سوال شد ببینم چندتاست!!

رفتم کشومو باز کردم و شروع کردم به بیرون ریختن جورابام :))

فکر میکنید چند جفت شد؟؟؟؟

30 جفت جوراب دارم!! نه کمتر نه بیشتر!! در انواع و اقسام و رنگها و سایزهای مختلف :))

فکر کنم تو این دوره و زمونه ای که مردم کمتر جوراب میپوشن، من رکورد دار باشم!! اصن کلکسیونیه واسه خودش خخخخخ

به داداش کوچیکه میگم: تا حالا این همه جوراب و یه جا دیدی؟؟؟ :دی

میگه: آره، تو مغازه جوراب فروشی :-P

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

۱۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۰ شقایق رمضان پور
مگه جنگه؟!! :)
پاسخ:

جوراب چه ربطی به جنگ داره؟؟ 0_o

خوش اومدین :)

۱۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۱ روزمرگی ...
سایزهای مختلف ؟! o_O
پاسخ:
بله! ساق کوتاه، بلند، بالای زانو، یه ربع، دو ربع، سه ربع خخخخخخخخخخخ
:)))
تو جوراب من لاک:دی
پاسخ:

من خیلی چیزای دیگه هم هست! لاک هم جزوشه ;)

30 جفت؟! :))))

خوش بحالت :دی
پاسخ:

اوهوم!

دوس داری؟ :)

۱۶ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۷ روزمرگی ...
... و من همچنان در پی یافتن معنی "سایز" خواهم ماند..!
:*
پاسخ:
اندازه دیگه! از نظر بلندی و کوتاهی ساق :(
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۷ روزمرگی ...
همینطوره که شما میگین.. :)
پاسخ:
شما از من سوتی گرفتین :(
۱۶ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۸ روزمرگی ...
نفرمائین..:*
حرف شما هم یه جوارایی درست بود :)
پاسخ:
نه قبول داشتم حرفتونو
منم میرم جورابامو میشمرم
پاسخ:
خبرشو به من بده منتظرم ;)

سلام

خوبی؟

هیچوقت موقع خواب جوراب نپوشین از لحاظ پزشکی مشکل سازه :)

میگن پا قلب دوم انسانه پس هیچوقت موقع خواب ، قلب دومتون رو اذیت نکنید :)

پاسخ:

سلام مرسی

تو چطوری؟

آره منم شنیدم، موقع نماز هم میگن جوراب نپوشین

اما منم اگر سه تا خواهرزاده ام + زن داداشام+ دختر دایی هام هر چند وقت یکبار از من طلب جوراب نکنن قطعاً از عدد 30آمار جورابهای منم میزد بالا :دی

ولی اینا نمیذارن دیگه :)

جالبه بدونی پارسال دم عیدنوروز ، برای خواهرزاده هام بجز عیدیشون

برای هرکدومشون 3جفت جوراب عیدی دادم ولی با کمال تاسف بازم

بسمت جورابهای من هجوم آوردند!:دی

خاله خاله ، میتونم جورابتون رو  با اجازه تون بپوشم آخه جوراب خودم نمیدونم کوجا گذاشتم؟:))

خاله خاله جورابهام بوی دود میده میشه جوراب تون ببرم ؟:))

خاله خاله ؟

بعله بعله میدونم همونجا تو کمده برو بردار عزیز دل خاله :دی


++

(زندداش کوچکه ):

عزیزی باران ، عزیزی ببخشید من کلاً جوراب نمیپوشم ولی خب الان باید بریم خونه اقوام ، آقا جون(بابای من ) گفتن جوراب بپوشم :))

عزیزی جوراب داری ؟:دی

و این داستان همچنان ادامه دارد

بابت طولانی شدن نطق پیش از دستورم ببخشید.

اسم لاک رو میآوردی یه کلمه اظهار نظر نمیکردم ولی جوراب داستانش فرق میکنه :))


ممنون

پاسخ:

عه پس شمام بله؟؟ ;)

امان از این خواهرزاده ها و زنداداشا و دختردایی ها :))))))

قالب زیرینتون مبارک امید است قالب رویی هم عوض شود ولی به رنگی که چشمان ما آسیب نبیند صلوات :)))


+

با اجازه بزرگترا بعله :دییییی


پاسخ:

در پی عوض کردن رنگ قالب رویی فقط توانستیم بک گراند را عوض کنیم! باشد که آن دیگری را نیز بتوانیم :دی

لی لی لی لی :))))))))

کلااااااااا
از آدمهایی که بی جوراب کفش میپوشن
بدم میاد
و حتی تو رابطم باهاشون تاثیر میزاره
دست خودمم نیست
به نظرم چندشن
حتی شده باید شیشه ای ناااااااااازک
ولی باس باشه
اییییییی عووق

شادزی جورابی:)
پاسخ:

مخصوصا کفشای اسپورت بدون جوراب یه جوریه :|

شما بیشتر :))

۱۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۷ روزمرگی ...
دستکاری قالب مبارک :))
پاسخ:

تشکر :)

فانتزیاتون احتمالا جورابه خخخ
پاسخ:

نه بابا چه فانتزی یی؟؟ 0_o

تو نظر قبلی ها اسم وب اشتباه بود :/
سی جفت؟
کل جورابای من با تیشرت هام و شلوارامو کیفم و کل وسایل توی کمدم
کفشامم روش
سی تا نمیشن
ته تهش میشن 16 تا :/
سی تا؟
پاسخ:

چقدر شما کم خرجین :)))))))))))))

اره دیگه
ما یه همچین ادمایی هستیم :)
پاسخ:
آورین :)
من نهایت پنج جفت جوراب دارم.
بعضی روزا میخوام برم مد با مشکل کم جورابی روبرو میشم که مجبور میشم جوراب بوگندومو بپوشم:-( 
پاسخ:
به شما باید فقط جوراب هدیه داد :دی
خوش اومدین
من همیشه دو جفت جوراب دارم. تا نندازم دور جایگزین نمی‌کنم
پاسخ:
من با دو جفت به مشکل برمیخورم :))
۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۹:۱۱ جناب منزوی
شانس آوردید که این پست مال ۳ سال پیشه :))
وگرنه شمارو به جرم احتکار و گرانی جوراب دستگیر می کردن :))
پاسخ:
این آمار هم مال 3 سال پیشه! آمار جدید رو ندارم :دی
این پست رو ک خوندم.. اولین سوالی ک ایجاد شد، این بود ک.. در سایزهای مختلف؟؟
و باز اومدم دیدم  قبلا عین این سوالو پرسیدم!!:)

_ و سوتی بنده...:/
پاسخ:
جالبه که هر بار یه پستی رو میخونین، حالا هرچقدرم فاصله زمانی بینش افتاده باشه، باز هم همون سوال اولیه براتون ایجاد میشه و جالب تر اینکه جوابی که در گذشته گرفتید هم همیشه فراموش میشه :| :دی

_ وای خدا سوتی رو!!!! =))))))))
۲۰ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۶ عاشق بارون ...
:))) از دست تو!
چه خبره آخه!!
پاسخ:
جوراب شوریه! ;)
:))
۲۱ آبان ۹۷ ، ۰۰:۲۸ عاشق بارون ...
نه این همه جوراب چه خبره!!! مگه قراره قحطی جوراب بشه؟ :))
پاسخ:
آهان! فکر کردم واسه اون یکی پست کامنت گذاشتی :)))
چه کنیم مصرف جورابمون بالاست :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">