طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تسلیم

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ

آقا من تسلیمم!!

 

امروز مامان سبزی خریده بود به من گفت بیا باهم پاکشون کنیم ، بعدم یه دسته شاهی گذاشت جلوم ، بقیه سبزیها رو هم خودش شروع کرد به پاک کردن

منم هرچی این سبزیا رو پاک میکردم به جای این که کم بشن انگار بیشتر میشدن! به مامان گفتم آخه این سبزی چیه که میخری؟ :(

ولی کاش هفت هشت تا خواهر داشتم سه سوته سبزیا پاک میشدن! این موقعاست که آدم به کمبود خواهر پی میبره...

خلاصه دیدم شاهیا از رو نمیرن ، در آخر من از رو رفتم :| بقیش رو به مامان واگذار کردم و رفتم کنار.

بله من کم آوردم، از همینجا اعلام میکنم که کم آوردم ، اونم از یه مشت سبزی!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۶)

خدا شناختت که بهت آبجی نداده!یعنی آبجی واسه تمیزکردن سبزی میخوای!؟
ضمنا شاهی که پاک کردنش سخت نیست.من عاشق شاهی ام!
پاسخ:

البته این یکی از مزایای داشتن خواهره!

منم شاهی دوست دارم

اما این شاهیا تازه بودن ، یعنی هنوز زیاد بزرگ نشده بودن، خیلی نازک و ریز بودن، واسه همین پاک کردنشون سخت بود

:)))
هیچ وقت از سبزی پاک کردن خوشم نیومد:| همیشه هم موقع سبزی پاک کردن تو سوراخ هفتم قایم بودم:D
پاسخ:

واقعا !

اصلا چه کاریه؟؟ پس سبزی پاک کرده واسه چیه؟؟ :/

اصن یک زن و یک سبزی
نوستالژی زناست این سبزی..یکجور اصالته
توصیه میکنم حتما اموزش لازم فرابگیرید وگرنه خونه شوهر به مشکل میخورید خدای نکرده خخ
پاسخ:

توصیه های آقا پیمان را جدی بگیرید خخخخخ

۲۴ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۷ روزمرگی ...
فکر کنم با وجود هفت هشت تا خواهر هم.. در نهایت زحمت پاک کردن سبزیها میفتاد گردن مادر بزرگوار..


+راستی.. از شما به عنوان یک "این کاره" در زمینه میوه جات و سبزیجات یه سوال دارم.. تربچه سبزی محسوب میشه یا میوه ؟! :))))
پاسخ:

منم با شما موافقم :))

 

خخخخخخخخخ

سبزیه:))

حالا تو خوبه مامانت کمکت میکنه :)

من چکار کنم یهویی هوس میکنه مثلا 5کیلو سبزی میاره بعد دو سه کیلو

مثلا بامیه و لوبیا میاره ؟:دی( البته بیشتر تابستون ها یهویی هوس میکنه )

باور نمیکنی یک روز قبل رفتنم به کربلا یهویی هوس کرد کلی چیز میز برای فریزر تدارک ببینه و ورد :دی

یعنی همون لحظه میخواستم سرمو بکوبنم به تیزی سمت راست دیوار :دی

آخری هم فقط تونستم یک دو مورد رو فریز کنم بقیه ش دادم به خودش :دی

گفتم حلال کن :دیییی

نایلون فریزر نداشتین وگرنه درستش میکردم :)))))

اینبار  رو جان سالم بدر بردم ولی همیشه اینجوری نیست که از این شانس ها بیارم:))))))))))))

برو خدا رو شکر !

مثلا خواهر هم داشتی الان متاهل بودند دیگه مثل خواهرای من :دی

ولی خدا وکیلی گاهی وقتا خواهر ارشدم شده سبزی خرد کنه برام از تهران بفرسته فریز شده :))

وجود خواهر ارشدتر نعمته :دیییی

پاسخ:

سمت راست دیوار؟؟ :))))

تو کدبانویی بابا! ما که به گرد پای شمام نمیرسیم!

 

البته یادم نبود تو خواهرمی! وگرنه غمی نداشتم که ;)

اسی جان؛

یه چیزی توی محاسباتت به حساب نیومده !

خوو خواهر من ، اگه هفت هشتا خواهر اضافی داشتی ، خوو حجم سبزی خریدناتونم هفت هشت برابر میشد !!!

اونوخت بازم این تو بودی و اینم یه بار سبزی که بازم فقط خودت باید اونارو پاک میکردی ...خخخخخخ

پاسخ:

واقعا؟؟؟

پس همون بهتر که خواهر ندارم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">