طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

از کابوس هایت حرف بزن! (یک بازی وبلاگی)

دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ق.ظ
کابوس های من تو چند تا موضوع خلاصه میشن:
یا خواب میبینم دندونام ریخته (یعنی مثلا چند تا از دندونام یهو می افتن! بسیار کابوس وحشتناکیه!!! )
یا اینکه خواب میبینم یکی دنبالمه و من هی فرار میکنم و وقتی به یه پناهگاه مثل خونه مون میرسم، هرررر کاری میکنم نمیتونم در رو ببندم! کلا قفل در هرز میشه انگار! به هیچ صراطی هم مستقیم نیست :/
و یا اینکه خواب میبینم (خیلی ببخشید) میخوام برم دستشویی ولی یه دستشویی درست درمون پیدا نمیشه! یا در ندارن یا دیوار ندارن یا درش قفل نمیشه یا یکی دیگه هم تو دسشویی هست! یا کلا در ملا عامه و خلاصه مکافاتیه o_O
همیشه کابوس هام تو همین چند موضوع تکرار میشن.

چند روز پیش خواب دیدم دخترخالم لباسامو قیچی کرده بود و مثلا دامن اینو چسبونده بود به پیرهن اون یکی و پیرهن اون رو چسبونده بود به دامن یکی دیگه! اصلا یه وضعی!! به خیال خودش لباسامو خوشگل کرده بود! چند تا از لباسامم برداشته بود واسه خودش! به قدری عصبانی شده بودم که داشتم منفجر میشدم!! وقتی بیدار شدم اونقدر خدا رو شکر کردم از اینکه خواب بوده که مپرس! نمیدونستم تا این حد رو لباسام حساسم!! o_O


شما چه کابوسی میبینید؟
تو وبلاگتون دربارش بنویسید و لینک پستتون رو برام بفرستید.
نظرتون چیه دوباره یه بازی وبلاگی داشته باشیم؟ :)

برای شروع دعوت میکنم از جناب روزها، آقاگل، آقای لانتوری، واران، محبوبه شب، و به طور ویژه از یک بانوی عزیز :)
منتظر شنیدن کابوس هاتون هستم! :))
برای جذابتر شدن بازی، هر شرکت کننده چند نفر از دوستاش رو دعوت کنه تا کابوس های بیشتری رو بشنویم :)
از هر کسی که علاقمند به شرکت تو این بازیه دعوت میکنم به ما بپیونده :)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۲۸)

۱۶ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۹ علیـ ــر ضــا
😂😂😂😂😂
چه کابوس های تک و خاصی میبینی 😂😂😂😂
حتی کابوساتون هم مثه آدمیزاد نیست 😂😂😂
پاسخ:
بله؟؟!! o_O
خیلی لطف فرمودین :|
من نمیتونم توی وبلاگم بنویسم چون تجاریه پس این جا می نویسم
اکثر اوقات خواب نمیبینم اگر ببینم خوابهای خوب میبینم
فقط یه بار خواب دیدم از دنیا رفتم و بعد مردنم دارم حسرت میخورم که چرا بیشتر توی دنیا تلاش نکردم و به دیگران کم خوبی کردم
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
خوابتون یه تلنگر بوده...
ممنونم از شما
خوش اومدین
سلام 
ممنونم از دعوت ^__^
ولی خب من کابوس نمی بینم ولی شده خواب بد ببینم :)


ولی تو چه جوری به من امیدوار شدی که منو دوباره دعوت کردی ؟:))
دعوت اول رو که متاسفانه نشد عملی کنم ولی اینو به روی چشم حتما :)
تا آخر هفته اجرایی خواهم کرد:)
ممنونم ^__^
پاسخ:
سلام
خواهش میشه :)

مگه میشه از تو ناامید بشم روله؟! :))
چشمت بی بلا :*
مرسی از تو
چرا از من دعوت ب عمل نیاوردی؟
من قهرم 
قهر قهر قهر 

:))))))))))
پاسخ:
عه! شما که ویژه دعوتی بانو جان! یه بار دیگه بخون ;)
کابوسی که معمولا میبینم اینه که از رو ایوانک خونه مون میپرم پایین اما به جای اینکه برسم به حیاط تو یه فضای سیاه پایین میرم که یهو با منقبض شدن عضلات پاهام از خواب میپرم
پاسخ:
پرش از ارتفاع...
ترسناکه!
خیلی ممنونم که شرکت کردید :)
اسی -_-

خو من در کل کم خواب میبینم اونم همش چرته و بی سر و تهه!


پاسخ:
محبوبه :دی
حالا قیافتو اونجوری نکن اشکال نداره :)))
من با اینکه دعوت نشدم اما میشه شرکت کنم ؟
پاسخ:
بله عزیزم حتما! خیلی خوشحال میشم :)
بعدم کی گفته دعوت نیستی؟ من از همه علاقمندانی مثل شما دعوت کردم :)
سلام
ممنون که دعوتم کردین
اما من اصولا خواب نمیبینم چه برسه به کابوس

ولی تا جایی که خبر دارم کابوس بعضی ها هستم :)))
Oــــo
پاسخ:
سلام
:)
عجب o_O
چه کابوسی بشید شما! :))))
خدایا شر این کابوس های بی سر و ته  را از سر من کمممم کن
پاسخ:
آمیییین :))
شرکت کن ببینیم چه کابوسایی میبینی!
چشم.. حتما شرکت میکنم... :)
پاسخ:
چشمتون بی بلا
ممنونم :)
سلام.
منم از کابوسام نوشتم :)
http://sayad.blog.ir/1396/05/18/از-کابوس-هایت-حرف-بزن
پاسخ:
سلام
ممنونم عزیزم :)
سلام :)
ولی جدن چالش بهتر از این نبود؟ :d
 بعد به اینا میگی کابوس؟ اینا که چیزی نبود خب. به غیر ریختن دندون بقیه اش  تو واقعیت هم اتفاق بیفته والا ترس نداره خب. :))
.
چشم فرصت شد شرکت میکنم. ممنونم از دعوت.

پاسخ:
سلام
بهتر از این؟! اصلا داریم؟؟ <_<
ترس نداره واقعا؟؟!! یعنی اگه واسه شما اتفاق بیفته همینطور ریلکس رفتار میکنین دیگه؟ :/
چشمتون بی بلا، خواهش میکنم :)

۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۰ بهارنارنج :)
نمیتونم لینکمو بزارم چرا:|الان تونستم:|
http://its-me.blog.ir/post/432
پاسخ:
مرسی که شرکت کردی :)
خوش اومدی
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۸ Shahtot 🍇🍇🍇
 منم دوست دارم شرکت کنم اگر بشه :))
پاسخ:
چرا نشه؟ خیلی هم عالیه!
خوش اومدی :)
۱۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۷ پسرک فضایی
اون کابوس دسشوئیه کابوس نیست لعنتى خودِ حقیقته D:
ولى براى اینکه این عذاب رو توی خواب نکشین قبل از خواب برین دسشویی خوب :دى
پاسخ:
:)))
پس علاجش اینه :دی
آدرس پست من..
http://ruzmarregi.blog.ir/1396/05/18/Nightmare#comments

ممنون از دعوتتون... :-)
پاسخ:
خیلی هم عالی ^_^
خیلی ممنون از شما :)
۱۹ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۰۴ کنت دراکولا
اَسی،تو کابوس شبهای منی!!!
:)))

پاسخ:
جان؟؟؟؟!!!!! O_o
خیلی هم ممنون o_O
۲۰ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۲ سید محمد موسوی
منم می تونم شرکت کنم؟ یا وقت تمومه؟
پاسخ:
بله که میتونید!
بازی همچنان ادامه داره :)
خوش اومدین
سلام

http://aghagol.blog.ir/post/1252

کابوس باید این شکلی باشه!
باز تکرار کنم آخه به اینا که نوشتی هم میشه گفت کابوس؟
:d

پاسخ:
سلام
دلم میخواد بدونم وقتی ازدواج کردین هم چنین عقیده ای دارین؟ :/
مرسی که شرکت کردین :)
سلام 
با اینکه با بازبینی یه خواب پریشون موافق نیستم ولی به احترام آقاگل شرکت می کنم 
چند شب پیش خواب خونه قدیمی مادربزرگم رو دیدم که در واقعیت دیوار بود اما تو خواب من یک تونل جاش بود که وقتی واردش می شدم یه چیزی دنبال من میومد و ولی استرسی نداشتم وقتی واردش شدم یه چیز بزرگ ترسناک با سایه هولناک تر از خودش اون انتها ایستاده بود ، فورأ خارج شدم و رفتم داخل خونه پیش مادربزرگم انگار صدای قلبم روی خوابم میکس شده بود ، وقتی چشم باز کردم حس می کردم قلبم تو حلقومم تالاپ تولوپ می کنه ، شب همگی تسلیم آرامش :-))) 
موفق باشید 
پاسخ:
سلام
ممنونم ازتون :)
خوش اومدین
سلام خوبین؟ :)

از اونجا که مثل همیشه وبلاگ درست درمونی ندارم همینجا بگم که کابوس های من عموما از ترس تنهاییه همین
پاسخ:
سلام جناب سلوچ!! راه گم کردین؟ :)
مرسی، شما چطورین؟
چرا خب؟؟ :))
هوم ترس از تنهایی ...
ممنون
سلام مجددا یادم رفته بود آدرس شمارو که خب به لطف این بازی و آقاگل یافتم
منم بد نیستم سپاس
پاسخ:
سلام
از بس هی میرین خب! :))
منم شرکت نمودم :)

پاسخ:
خیلی ممنونم :)
خوش اومدین
واییییی خواب ریختن دندون خیلییییی بد و وحشتناکه ... من خیلی این خوابو میبینم😭
پاسخ:
زجر آوره ...
خوش اومدین
منم خواب دستشویی بی در و پیکرو خیلیییی میبینم. دقیقا هر دستشویی هم یه مشکل متفاوت داره!
پاسخ:
عذابه واقعا :/
خوش اومدین
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۱۹ قاسم صفایی نژاد
شرکت کردم
http://safaeinejad.ir/1396/06/11
پاسخ:
متشکرم :)
سلام که نام خداست
این هم پست من ^_^

http://roshana91.blog.ir/post/729
پاسخ:
خیلی ممنون :)
خوش اومدین
کابوس زامبی معمولا
پاسخ:
احتمالا تاثیر فیلمائیه که میبینید!
خوش اومدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">