طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آلت قتل!

يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ق.ظ

                                                                یکی را بیماری میکشد

                                                  یکی را سم

                              یکی را تصادف

                        ...

           مرا اما

دروغ!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۴
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

الان یعنی به قتل رسیدی ؟
پاسخ:
نه هنوز نفس میکشم!
چه سوسول! :)
:|
پاسخ:
:/
واقعا
پاسخ:
اوهوم
دروغ مادر خیانت، بی وفایی، نارو، پشت خالی کردن و هرچی کوفت و زهر ماره که آدم رو از پا در می آره...
پاسخ:
بدترینه...
جا داره یه خوش آمد هم به شما بگم :)
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۷ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
غیرقابل بخششه...
پاسخ:
غیرقابل بخششه!
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۹ ام اسی خوشبخت
سلامت باشید :)
پاسخ:
همچنین شما عزیزم :)
آلت قتل فقط کلت!
پاسخ:
آقاگل است دیگر :)
قاتل :/
تو کشتیش :|



+
کامنت پایینی من چرا نرسیده ؟:((
پاسخ:
کیو؟ با کی هستی؟! :))
+ رسیده :)
تو قاتلی :|:)))


مقتول :دروغه ^__^
پاسخ:
من دروغ رو کشتم؟! O_O
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۸ علیـ ــر ضــا
قاتل به سزایی عمل خود خواهد رسید 
پاسخ:
o_O
دروغ خیلی خیلی بده.خصوصا اگه بادروغ زندگی شخصی رو خراب کنیم .
پاسخ:
دقیقا
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۹ خانومِ حدیث :)
من رو حقیقت کشت!...
پاسخ:
حقیقت...!
اگر جای تو میبودم
که خب نیستم و وب خودته اختیارشو داری
در حد یه کامنت میگم:
اگر جای تو میبودم
کامنتها را میبستم!
همچین پستایی اظهار نظر نمیخوان که:|
مزشون فقط به خوندنشونه
ارسال نظر لازم ندارن
پاسخ:
به نکته ی خوبی اشاره کردی!
باید عرض کنم که من این پست رو پیشنویس کرده بودم، دیشب انتشار در آینده زدم واسه ساعت 8، بعد هم یادم رفت نظراتشو ببندم! چون همه ی پست های اینچنینی من صرفا جهت لایک نوشته میشن!
وقتی از خواب بیدار شدم که کار از کار گذشته بود :|
ولی حسنش به این بود که تو روشن شدی :)
دروغ شروع ِ هر جرم و جنایتیه :/
پاسخ:
همینطوره!
عالییی
پاسخ:
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">