طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وقتی جَو آدمو میگیره

يكشنبه, ۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۱۱ ق.ظ

پارسال طی یک اقدام خودشیرینانه رفتم یه انگشتر طلا خریدم که هدیه بدم به یکی. ولی بعدش پشیمون شدم و به مبلغی پول برای دادن هدیه بسنده کردم و انگشتر رو نگهداشتم.

و چقدر الان از تصمیمی که برای نگهداشتن انگشتر گرفتم راضی ام. وقتی یادم میاد میخواستم چه خبطی انجام بدم که همچین هدیه ای به اون آدم بدم مو به تنم سیخ میشه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۳)

۰۹ مهر ۰۲ ، ۰۹:۲۴ اقای ‌ میم

اگه اون انگشتر رو هدیه بدید به من نمیدونید سال دیگه اینموقع چه قدر از تصمیمتون راضی خواهید بود. 

پاسخ:
فکر نمیکنم :)))
۰۹ مهر ۰۲ ، ۱۵:۱۳ اقای ‌ میم

متاسفانه خودتون دوست ندارید راضی باشید.

پاسخ:
احتمالا همینطوره :))
۲۵ مهر ۰۲ ، ۲۲:۵۲ بهارنارنج :)

کلا فوران احساسات همیشه کار دست ادم میده

پاسخ:
آره دقیقا 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">